Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Moderator: stabraf
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Ja widzę tylko dwa minusy.
1-Brak widoczności do tyłu, więc przy cofaniu jadę "na nosa"
2-Kiepsko zabezpieczone alufelgi, odpryskuje lakier bezbarwny
Poza tym samochód doskonały
1-Brak widoczności do tyłu, więc przy cofaniu jadę "na nosa"
2-Kiepsko zabezpieczone alufelgi, odpryskuje lakier bezbarwny
Poza tym samochód doskonały
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Trochę mnie wkurza ,że jak chcę podnieś szybę lub opuścić to trzeba przekręcić kluczyk i włączyć zapłon.
Do bani to jest !
Do bani to jest !
Jurek odszedł od nas na zawsze...
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
a mnie wkurza to, ze jak sie zatrzymam to zeby otworzyc bagaznik musze wylaczyc silnik - jak chodzi silnik nie dziala otwieracz bagaznika a kluczyk jest w stacyjce
do bani to jest

Pozdrawiam Grzegorz
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Kiedyś ten temat był poruszany an forum i wyszło, że nie każdy tak ma. Ja przy zapalonym silniku moge otworzyc bagażnik z przycisku."Greegoory" pisze:a mnie wkurza to, ze jak sie zatrzymam to zeby otworzyc bagaznik musze wylaczyc silnik - jak chodzi silnik nie dziala otwieracz bagaznika a kluczyk jest w stacyjcedo bani to jest
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM

Alfa Romeo 145 1.6 TS
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Pewnie to jeden z elementow liftingu (niestety ja mam kappe sprzed poprawek"Przemo" pisze:Kiedyś ten temat był poruszany an forum i wyszło, że nie każdy tak ma. Ja przy zapalonym silniku moge otworzyc bagażnik z przycisku."Greegoory" pisze:a mnie wkurza to, ze jak sie zatrzymam to zeby otworzyc bagaznik musze wylaczyc silnik - jak chodzi silnik nie dziala otwieracz bagaznika a kluczyk jest w stacyjcedo bani to jest

Pozdrawiam Grzegorz
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black
---------------------------
Kappa zagazowana sekwencyjnie, z nowym silnikiem....
CB UNIDEN PRO 520 XL , SIRIO Titanium 1400 black
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
O, o i to też, szlag mnie trafia jak staje pod chatą, ja jadę dalej a żona idzie do domu i coś jest w kufrze, musze gasić żeby otworzyć."Greegoory" pisze:Pewnie to jeden z elementow liftingu (niestety ja mam kappe sprzed poprawek"Przemo" pisze:Kiedyś ten temat był poruszany an forum i wyszło, że nie każdy tak ma. Ja przy zapalonym silniku moge otworzyc bagażnik z przycisku."Greegoory" pisze:a mnie wkurza to, ze jak sie zatrzymam to zeby otworzyc bagaznik musze wylaczyc silnik - jak chodzi silnik nie dziala otwieracz bagaznika a kluczyk jest w stacyjcedo bani to jest
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
- MichalP
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 cze 2006, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
1) Niewygodna pozycja za kierownicą :/ (pomimo tego, iż kierownicę mam na max wyciągniętą to i tak jest za daleko, a nogi już wystarczająco ugięte).
2) Przy mocnym słońcu odbijająca się w szybie przedniej deska rozdzielcza
2) Przy mocnym słońcu odbijająca się w szybie przedniej deska rozdzielcza
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
E tam , 5 minut pracy i można samemu lifting zrobić. Przewód szary z czarnym paskiem z przekaźnika od otwierania bagażnika trzeba przeciąć i od strony tego przekaźnika przyłączyć do masy. Przekaźnik jest w bagażniku po prawej stronie. Układ jest tak zrobiony że jeśli jest ciśnienie oleju w silniku to blokuje otwarcie bagażnika ."Marcin_D" pisze:O, o i to też, szlag mnie trafia jak staje pod chatą, ja jadę dalej a żona idzie do domu i coś jest w kufrze, musze gasić żeby otworzyć."Greegoory" pisze:Pewnie to jeden z elementow liftingu (niestety ja mam kappe sprzed poprawek"Przemo" pisze:Kiedyś ten temat był poruszany an forum i wyszło, że nie każdy tak ma. Ja przy zapalonym silniku moge otworzyc bagażnik z przycisku."Greegoory" pisze:a mnie wkurza to, ze jak sie zatrzymam to zeby otworzyc bagaznik musze wylaczyc silnik - jak chodzi silnik nie dziala otwieracz bagaznika a kluczyk jest w stacyjcedo bani to jest
- BANO
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 lip 2006, 0:00
- Lokalizacja: Gorzow Wielkopolski
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Mam Kappe juz 9 miesiecy i jak na razie jestem z nije zadowolony. Jest super.
Co do wad to kilka się znajdzie jak w kazdym innym:
1. słaba widocznośc do tylu, zarówno w lusterkach jak i przez tylną szybę - wymaga śiwtnego wyczucia manewrowanie do tyłu
2. Zbyt mały promień skrętu - musze sie nia nakręcic na parkingu a gośc mercedesem chwila moment i stoi jak chce
3. to o czym wspominali wczesniej brak uchwytow na napoje - ale fakt samochód to nie stołówka.
4. Wyslwietlacz infocenter ma problemy przy dużym naswietleniu - chodzi o odczyt
5. problemy z niektórymi częściami na rynkach lokalnych, do kappy dopasowac cos to cud thema i fiat croma ma podobne częsci podbonie do Lybry coś mozna dopasowac do kappy niestety nic.
Pozatym nic innego mi do głowy nie przychodzi ogólnie samochód SUPER.
Co do wad to kilka się znajdzie jak w kazdym innym:
1. słaba widocznośc do tylu, zarówno w lusterkach jak i przez tylną szybę - wymaga śiwtnego wyczucia manewrowanie do tyłu
2. Zbyt mały promień skrętu - musze sie nia nakręcic na parkingu a gośc mercedesem chwila moment i stoi jak chce
3. to o czym wspominali wczesniej brak uchwytow na napoje - ale fakt samochód to nie stołówka.
4. Wyslwietlacz infocenter ma problemy przy dużym naswietleniu - chodzi o odczyt
5. problemy z niektórymi częściami na rynkach lokalnych, do kappy dopasowac cos to cud thema i fiat croma ma podobne częsci podbonie do Lybry coś mozna dopasowac do kappy niestety nic.
Pozatym nic innego mi do głowy nie przychodzi ogólnie samochód SUPER.
- MichalP
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 cze 2006, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
W trakcie przyspieszania w jtd silnik robi się zbyt głośny.
- lukasz22i
- Klubowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
a mnie wkurzają stuki dochodzące spod air-bagu pasażera
...mam tak od około roku, pytałem was kiedys o demontaż poduszki ale nikt mi wtedy nie pomógł jak to zrobić, poprostu jazda po dziurach i dzwonienie spod poduchy doprowadza mnie czasami do szału
...poza tym wkurza mnei to że od 2 miesiecy nikt nie moze zdiagnozowac stukania w prawym tylnim zawieszeniu, byly ze dwie wizyty w warsztacie, ze 3 wizyty u znajomych mechanikow, wymiana wahaczy i tulei, uciszenie stukających przewodów hamulcowych i dalej to samo, niby nic nie widać a jednak słychac!


Bolesławiec Lancia Fan!
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
Czyżbyś tego szukał???"lukasz22i" pisze:a mnie wkurzają stuki dochodzące spod air-bagu pasażera...mam tak od około roku, pytałem was kiedys o demontaż poduszki ale nikt mi wtedy nie pomógł jak to zrobić, poprostu jazda po dziurach i dzwonienie spod poduchy doprowadza mnie czasami do szału
...poza tym wkurza mnei to że od 2 miesiecy nikt nie moze zdiagnozowac stukania w prawym tylnim zawieszeniu, byly ze dwie wizyty w warsztacie, ze 3 wizyty u znajomych mechanikow, wymiana wahaczy i tulei, uciszenie stukających przewodów hamulcowych i dalej to samo, niby nic nie widać a jednak słychac!
Parę razy pojawiał się problem dotyczący dziwnych hałasów z okolic deski rozdzielczej przed pasażerem. Źródłem owych hałasów jest nie najlepiej dopracowane mocowanie airbagu pasażera. Aby pozbyć się dokuczliwego hałasu należy wykonać następujące czynności:
1. Odkręcamy klapkę schowka (potrzebny wkrętak krzyżowy , dość krótki, 4 wkręty)
2. Odkręcamy 3 wkręty na dole i 4(5 ) wkrętów u góry. Wyjmujemy schowek. Można jeszcze odłączyć klapkę z przyciskiem od otwierania bagażnika i oświetlenia schowka. Ułatwi to następne czynności.
3. Odkręcamy 2 śruby na klucz 10, mocują one cały zespół Airbag pasażera.
4. Wyjmujemy Airbag lekko podważając od dołu .
5. Możemy dla wygody pracy odłączyć żółtą wtyczkę ale wtedy niech Was ręka boska broni przed włączeniem stacyjki, błąd poduszki murowany, do skasowania tylko w serwisie(warsztacie który ma komp.)
6. Każdy zobaczy w czym problem, ale dla mniej rozgarniętych należy najlepiej zaopatrzyć się w cienką gąbkę samoprzylepną ( do nabycia w sklepach motoryzacyjnych) która to najlepiej nam się tu przyda. Potrzeba naprawdę niewiele, arkusik 100x200 mm będzie aż nadto, przyklejamy go na poziomą listwę metalową airbagu ze wskazaniem na haki które mocują z góry airbag. Oryginalnie jest gąbka tylko na hakach ale po paru latach dochodzi do kontaktu pomiędzy listwami poziomymi to jest powodem przykrych halasów.
7. Składamy wszystko w kolejności odwrotnej.
Może opis wygląda na nieczytelny, ale jeśli ktoś zacznie rozbierać to wszystko mu sie wyjaśni w momencie jak to zobaczy.
Muszę wspomnieć że należy dochować wszelkiej staranności w wypadku pracy a Airbagiem gdyż tam jest zainstalowany ładunek wybuchowy, wszelkie prace należy wykonywać przy wyłączonej stacyjce a najlepiej przy odłączonym akumulatorze. Zadziałanie Airbagu podczas manipulacji z nim może spowodować śmierć lub poważne kalectwo dlatego wszystkie działania tu opisanie wykonujecie na własne ryzyko i odpowiedzialność.
WARTO UŻYC OD CZASU DO CZASU OPCJI SZUKAJ


Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM
Alfa Romeo 145 1.6 TS
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM

Alfa Romeo 145 1.6 TS
- lukasz22i
- Klubowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
"Przemo" pisze:Czyżbyś tego szukał???"lukasz22i" pisze:a mnie wkurzają stuki dochodzące spod air-bagu pasażera...mam tak od około roku, pytałem was kiedys o demontaż poduszki ale nikt mi wtedy nie pomógł jak to zrobić, poprostu jazda po dziurach i dzwonienie spod poduchy doprowadza mnie czasami do szału
...poza tym wkurza mnei to że od 2 miesiecy nikt nie moze zdiagnozowac stukania w prawym tylnim zawieszeniu, byly ze dwie wizyty w warsztacie, ze 3 wizyty u znajomych mechanikow, wymiana wahaczy i tulei, uciszenie stukających przewodów hamulcowych i dalej to samo, niby nic nie widać a jednak słychac!
Parę razy pojawiał się problem dotyczący dziwnych hałasów z okolic deski rozdzielczej przed pasażerem. Źródłem owych hałasów jest nie najlepiej dopracowane mocowanie airbagu pasażera. Aby pozbyć się dokuczliwego hałasu należy wykonać następujące czynności:
1. Odkręcamy klapkę schowka (potrzebny wkrętak krzyżowy , dość krótki, 4 wkręty)
2. Odkręcamy 3 wkręty na dole i 4(5 ) wkrętów u góry. Wyjmujemy schowek. Można jeszcze odłączyć klapkę z przyciskiem od otwierania bagażnika i oświetlenia schowka. Ułatwi to następne czynności.
3. Odkręcamy 2 śruby na klucz 10, mocują one cały zespół Airbag pasażera.
4. Wyjmujemy Airbag lekko podważając od dołu .
5. Możemy dla wygody pracy odłączyć żółtą wtyczkę ale wtedy niech Was ręka boska broni przed włączeniem stacyjki, błąd poduszki murowany, do skasowania tylko w serwisie(warsztacie który ma komp.)
6. Każdy zobaczy w czym problem, ale dla mniej rozgarniętych należy najlepiej zaopatrzyć się w cienką gąbkę samoprzylepną ( do nabycia w sklepach motoryzacyjnych) która to najlepiej nam się tu przyda. Potrzeba naprawdę niewiele, arkusik 100x200 mm będzie aż nadto, przyklejamy go na poziomą listwę metalową airbagu ze wskazaniem na haki które mocują z góry airbag. Oryginalnie jest gąbka tylko na hakach ale po paru latach dochodzi do kontaktu pomiędzy listwami poziomymi to jest powodem przykrych halasów.
7. Składamy wszystko w kolejności odwrotnej.
Może opis wygląda na nieczytelny, ale jeśli ktoś zacznie rozbierać to wszystko mu sie wyjaśni w momencie jak to zobaczy.
Muszę wspomnieć że należy dochować wszelkiej staranności w wypadku pracy a Airbagiem gdyż tam jest zainstalowany ładunek wybuchowy, wszelkie prace należy wykonywać przy wyłączonej stacyjce a najlepiej przy odłączonym akumulatorze. Zadziałanie Airbagu podczas manipulacji z nim może spowodować śmierć lub poważne kalectwo dlatego wszystkie działania tu opisanie wykonujecie na własne ryzyko i odpowiedzialność.
WARTO UŻYC OD CZASU DO CZASU OPCJI SZUKAJ![]()
![]()

pozdro
Bolesławiec Lancia Fan!
Co Was najbardziej wkurza w Kappach??
moje dwa słowa na powyższy temat .przeszkadza mi w słoneczny dzień nie czytelny infocenter może jakiś pomysł?.i pękające przewody idące do tylnej klapy objawy -brak: otwierania bagażnika ze schowka ,tylnych przeciwmgielnych,oświetlenia tablicy rejestracyjnej,pozycyjnych ,żeby coś się działo to zdarza się to jedno po drugim.Sumując nie kupię innego autka .Przemieszczam się szybkim mieszkaniem.Co do napraw to wszystko można zrobić samemu -oczywiście dzięki Waszej pomocy.
Lancia Delta 1.6 GT i.e / 2x 85' & 88'
kappa 2,4jtd 99"
kappa 2,4jtd 99"