Post
autor: SIWY155 » 03 gru 2013, 19:52
Nat pisze:Nieuzasadniona histeria z tą korozją Lybry. Jedyne co koroduje w niebitej Lybrze to progi, które za nie tak dużą kwotę można zrobić i cieszyć się fajnym autem, z wolnossącym pięciocylindrowym, niezawodnym 2,0.
Problemem jest to, że budżet masz za duży, za tę kasę to ze dwie porządne lybry mógłbyś kupić, a po co Ci aż dwie?
Więc z Włochów pozostaje 159 albo urodziwa inaczej Croma.
Wiesz Lybry jeszcze nie miałem, więc na swój sposób kusi mnie i nawet rozważałem właśnie 2.0 ale te "tylko progi" mnie odstraszają dlatego, że nigdy nie miałem auta w którym musiałbym walczyć z korozją. Moja Kappa mimo pełnoletności nie ma ani grama korozji, więc nie chciałbym zrobić sobie gorzej:-) No i w końcu może i bym się na Lybre zdecydował ale progi nie są już dostępne jako oryginalne części zamienne. Co do budżetu to mówię o górnej granicy i chętnie kupię coś ładnego za 15k.I wciąż nie skreślam Lybry do końca jak ktoś pokaże mi zadbane 2.0 bez korozji
Dudi pisze:Nat pisze:[...] urodziwa inaczej Croma.
Musi być sedan, więc odpada.
Jak to mówią w pewnych kręgach:samochód musi mieć bagażnik:-)
Nat pisze:A fakt, sedan.
Jest jeszcze S80, za te pieniądze końcówka pierwszej generacji powinna być dostępna bez problemu, silniki do wyboru (również bez turbiny).
S 80 nie brałem pod uwagę. Myślałem ew.o S40 od rocznika 2004 i teraz przyszło mi do głowy S60 ale totalnie nie znam niuansów tej marki i nie wiem jak tam sprawują się silniki i zawieszenia. Czy tam są wolnossące benzyny do 2,0?
luka pisze:Volvo S80 2,0t lub 2,5 niżej się nie da. Subaru Outback (wiem kombi, ale fajne autko), a tak poza tym to zostawiłbym kappę, ze względu na komfort.

Z subaru jestem zbyt blisko na codzień i nie podzielam entuzjazmu...A propos bezpieczych zakupów dziękuję i postoję z boku, pomijając tandetne wnętrza z którymi nie byłbym w stanie jako esteta obcować na codzień
goldixll pisze:rozejrzał bym się na twoim miejscu za E39

Masz sedana, napęd na jedynie słuszną oś,niezawodny silnik 2.0 (osobiście jednak polecałbym 2.8 ) który mało pali i nie przysporzy Ci drgawek podczas ekspoatacji. Do tego egzemlarze z naprawdę dobrym wyposa
Żeniem do dostania za rozsądne pieniądze.
Tak wiem wiem już uciekam do jamki

A tak dla miłośnika włoszczyzny jakbyś przetłumaczył E39? A osiągi nie mają dla mnie praktycznie znaczenia. Wystarczą średnie:-)
carincton pisze:Saab 9-5 - bezpieczne auto
Przez zbytnią przyjaźń z Oplem podobno również korozją się zaraził? A poza tym marka jeszcze istnieje?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2