Kappa - i co dalej?

Moderator: stabraf

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: FXX » 03 gru 2013, 12:27

Boorek pisze:is ma silniki R6, bo mówimy o ISie I gen? no i moc trochę mała jak na taki samochód... no i te tylne światła rodem z dyskoteki, ale co kto lubi.

Ja bym się rozglądał za X-typem... chociaż pisałeś że AWD, Ci nie potrzebne...
Mea culpa - pomerdało mi się z IIgen. Oczywiście masz rację - R6. Czy moc mała? Były chyba dwie wersje 2.0l - 155KM i 210KM.

A X-type... jak ktoś lubi Fordy to czemu nie ;) Poza tym benzyniak 2.1 ma równie słabe osiągi co IS200 w wersji 155KM.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Boorek

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: Boorek » 03 gru 2013, 12:30

210 było w is300... w jagu silnik minimum warte rozważenia to 2.5... i tam też jest AWD... a aż tak wiele nie palą... i można gazować

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: Nat » 03 gru 2013, 12:33

Jeszcze jest przebrany mondelec, czyli X-type, który w wersji benzynowej cieszy się nie najgorszą opinią. Tylko trudno dostać ośkę z mocniejszą benzyną.
FXX pisze:Czytanie ze zrozumieniem...

Inna sprawa, że za 25tysięcy dostaniesz 9-5 po FL z fiatowskim Dieslem.
Czytanie ze zrozumieniem...
Nie dostanę, bo w żadnym wypadku nie mam zamiaru kupować wprost obrzydliwego 9-5 po FL. Takoż założyciel tematu, który w ogóle diesli nie poważa :)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: FXX » 03 gru 2013, 15:30

Boorek pisze:210 było w is300... w jagu silnik minimum warte rozważenia to 2.5... i tam też jest AWD... a aż tak wiele nie palą... i można gazować
Ale na wstępie jasno było napisane, że pojemność max. to 2200ccm.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Boorek

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: Boorek » 03 gru 2013, 17:54

Jak zawsze masz racje, tylko te niecałe 3setki w pojemności może warto naciągnąć.... Is nie jest samochodem komfortowym, jest zestrojony dosc sportowo, jak np. Bmw 3 czy alfa 156... X moim zdaniem lepiej zastąpi kappe, zresztą ktoś tutaj zmienił kappe na xa... Sorry ze nie pamiętam Nicka...

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10686
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: FXX » 03 gru 2013, 19:16

Moim zdaniem warto naciągnąć 3 setki w poszukiwaniach, bo sporo ciekawych samochodów przez to się wyklucza. Ale to już nie moja bajka, nie wiem co kieruje Rafałem w doborze kryteriów.

Jeśli mnie pamięć nie myli mówisz o Arturze G., który posiada X-type 3.0 V6 AWD ;)
Fakt, jeśli ma być również komfortowe jak Kappa to Lex IS raczej nie spełni oczekiwań.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI


Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: SIWY155 » 03 gru 2013, 19:52

Nat pisze:Nieuzasadniona histeria z tą korozją Lybry. Jedyne co koroduje w niebitej Lybrze to progi, które za nie tak dużą kwotę można zrobić i cieszyć się fajnym autem, z wolnossącym pięciocylindrowym, niezawodnym 2,0.
Problemem jest to, że budżet masz za duży, za tę kasę to ze dwie porządne lybry mógłbyś kupić, a po co Ci aż dwie?
Więc z Włochów pozostaje 159 albo urodziwa inaczej Croma.
Wiesz Lybry jeszcze nie miałem, więc na swój sposób kusi mnie i nawet rozważałem właśnie 2.0 ale te "tylko progi" mnie odstraszają dlatego, że nigdy nie miałem auta w którym musiałbym walczyć z korozją. Moja Kappa mimo pełnoletności nie ma ani grama korozji, więc nie chciałbym zrobić sobie gorzej:-) No i w końcu może i bym się na Lybre zdecydował ale progi nie są już dostępne jako oryginalne części zamienne. Co do budżetu to mówię o górnej granicy i chętnie kupię coś ładnego za 15k.I wciąż nie skreślam Lybry do końca jak ktoś pokaże mi zadbane 2.0 bez korozji
Dudi pisze:
Nat pisze:[...] urodziwa inaczej Croma.
Musi być sedan, więc odpada.
Jak to mówią w pewnych kręgach:samochód musi mieć bagażnik:-)
Nat pisze:A fakt, sedan.
Jest jeszcze S80, za te pieniądze końcówka pierwszej generacji powinna być dostępna bez problemu, silniki do wyboru (również bez turbiny).
S 80 nie brałem pod uwagę. Myślałem ew.o S40 od rocznika 2004 i teraz przyszło mi do głowy S60 ale totalnie nie znam niuansów tej marki i nie wiem jak tam sprawują się silniki i zawieszenia. Czy tam są wolnossące benzyny do 2,0?
luka pisze:Volvo S80 2,0t lub 2,5 niżej się nie da. Subaru Outback (wiem kombi, ale fajne autko), a tak poza tym to zostawiłbym kappę, ze względu na komfort. :)
Z subaru jestem zbyt blisko na codzień i nie podzielam entuzjazmu...A propos bezpieczych zakupów dziękuję i postoję z boku, pomijając tandetne wnętrza z którymi nie byłbym w stanie jako esteta obcować na codzień
goldixll pisze:rozejrzał bym się na twoim miejscu za E39 ;) Masz sedana, napęd na jedynie słuszną oś,niezawodny silnik 2.0 (osobiście jednak polecałbym 2.8 ) który mało pali i nie przysporzy Ci drgawek podczas ekspoatacji. Do tego egzemlarze z naprawdę dobrym wyposaŻeniem do dostania za rozsądne pieniądze.

Tak wiem wiem już uciekam do jamki :lol:
A tak dla miłośnika włoszczyzny jakbyś przetłumaczył E39? A osiągi nie mają dla mnie praktycznie znaczenia. Wystarczą średnie:-)
carincton pisze:Saab 9-5 - bezpieczne auto
Przez zbytnią przyjaźń z Oplem podobno również korozją się zaraził? A poza tym marka jeszcze istnieje?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: Dudi » 03 gru 2013, 20:09

SIWY155 pisze:
carincton pisze:Saab 9-5 - bezpieczne auto
Przez zbytnią przyjaźń z Oplem podobno również korozją się zaraził? A poza tym marka jeszcze istnieje?
W poniedziałek (tzn. wczoraj) wznowili produkcję :D

P.S. Nie klep postów jeden za drugim. Da się to zrobić poprzez cytowanie w jednym poście!
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

adamM20
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3356
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: adamM20 » 03 gru 2013, 20:14

... kolejna kappa.
Pozdrawiam

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: SIWY155 » 03 gru 2013, 20:36

carincton pisze:Lexus IS200 ma doskonała opinie. Jest mało awaryjny.
W nim w zasadzie wszystko mi leży poza japońskim wnętrzem
FXX pisze:
Nat pisze:
FXX pisze:
Nat pisze:
carincton pisze:Saab 9-5 - bezpieczne auto
Ale dość awaryjne. A już z dieslem (wiem, kolega szuka benzyny) to prawdziwa tragedia, szczególnie nienaprawialne, osławione 3,0 V6 produkcji Isuzu.

Diesel sprzed liftu owszem, po lifcie dostało jednego z lepszych Diesli na rynku.
Podobnie 9-5 II.
Widziałeś gdzieś Saaba 9-5 II za 25 tysięcy?
Biorę pięć! :)
Czytanie ze zrozumieniem...
A czy gdzieś powiedziałem, że widziałem? Czy może tylko, że Saab 9-5 po FL ma Diesla lepszego (dokładnie fiatowskiego 1.9JTDm), podobnie z resztą jak 9-5 II, który również ma Diesle fiatowskie.
Inna sprawa, że za 25tysięcy dostaniesz 9-5 po FL z fiatowskim Dieslem.

A wracając do 159 to przecież jest jeszcze 2.2JTS 185KM ;)
A jak 166 to na pewno nie z dwulitrowym TSem. W tym samochodzie jedynie Vki albo JTD mają sens.
166 odpada napisałem już dlaczego a 159 JTS to zapewne wiesz bo oczytany jesteś z pewnością, że to motor porażka zarówno w wersji 1,9 jak i 2,2 chleje niczym oryginalna włoska v-ka a jeździ gorzej niż T.S..Poza tym łańcuch rozrządu jest rozciągliwy niczym guma i sporadycznie wytrzymuje więcej niż 50 tys.km a jego wymiana kosztuje z 5 worków kasiory.
rain pisze:166 po FL z 2.0TS
Zbyt dobrze je znam-nie wchodzę chociaż bardzo mi się podoba to jej zakup po Kappie byłby niczym samobiczowanie. Ją lubię utrzymywać swoje auta na wysokim poziomie wizualnie i technicznie a to przy 166 to byłoby wyzwanie.Znam tylko jednego człowieka, którego rachunki za utrzymanie godziwego stanu 166 zawsze rozśmieszały, ale jego dochody miesięcznie przekraczały 100 tys.zł:-)
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
luka
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1139
Rejestracja: 29 cze 2012, 12:42
Lokalizacja: Tczew/Subkowy

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: luka » 03 gru 2013, 20:50

Volvo S60 minimum to 2,5 140 i 170 KM, z tym ze ten pierwszy nie jedzie, potem 2.0 T 180 KM - mniej spotykane, wszystkie 5 cylindrowe, fajne auta, ale też dosyć kosztowne.

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: SIWY155 » 03 gru 2013, 21:00

FXX pisze:
Boorek pisze:is ma silniki R6, bo mówimy o ISie I gen? no i moc trochę mała jak na taki samochód... no i te tylne światła rodem z dyskoteki, ale co kto lubi.

Ja bym się rozglądał za X-typem... chociaż pisałeś że AWD, Ci nie potrzebne...
Mea culpa - pomerdało mi się z IIgen. Oczywiście masz rację - R6. Czy moc mała? Były chyba dwie wersje 2.0l - 155KM i 210KM.

A X-type... jak ktoś lubi Fordy to czemu nie ;) Poza tym benzyniak 2.1 ma równie słabe osiągi co IS200 w wersji 155KM.
Osiągi są tu sprawą mało istotną
Boorek pisze:210 było w is300... w jagu silnik minimum warte rozważenia to 2.5... i tam też jest AWD... a aż tak wiele nie palą... i można gazować
LPG nie biorę pod uwagę. Za to motor 2,1 owszem w końcu to bliźniak motoru 2,5
FXX pisze:Moim zdaniem warto naciągnąć 3 setki w poszukiwaniach, bo sporo ciekawych samochodów przez to się wyklucza. Ale to już nie moja bajka, nie wiem co kieruje Rafałem w doborze kryteriów.

Jeśli mnie pamięć nie myli mówisz o Arturze G., który posiada X-type 3.0 V6 AWD ;)
Fakt, jeśli ma być również komfortowe jak Kappa to Lex IS raczej nie spełni oczekiwań.
Kryterium jest to, że mam już jeden całkiem nierozsądny wóz o dużej pojemności silnika jak na czasy kryzysowe a kolejny mógłby być bardziej przyziemny:-) Z tego względu nie dopuszczam nic co ma więcej niż 2,0 poza x-type w drodze wyjątku, który ma 2,1
Dudi pisze:
SIWY155 pisze:
carincton pisze:Saab 9-5 - bezpieczne auto
Przez zbytnią przyjaźń z Oplem podobno również korozją się zaraził? A poza tym marka jeszcze istnieje?
W poniedziałek (tzn. wczoraj) wznowili produkcję :D

P.S. Nie klep postów jeden za drugim. Da się to zrobić poprzez cytowanie w jednym poście!
Wybacz mi wspaniałomyślnie gdyż korzystam z forum przez komórkę co jest już jakimś wyzwaniem.Przymknij oko w tym wątku. Pozdrawiam
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
goldixll
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1538
Rejestracja: 16 lut 2009, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: goldixll » 03 gru 2013, 21:15

SIWY155 pisze:
goldixll pisze:rozejrzał bym się na twoim miejscu za E39 ;) Masz sedana, napęd na jedynie słuszną oś,niezawodny silnik 2.0 (osobiście jednak polecałbym 2.8 ) który mało pali i nie przysporzy Ci drgawek podczas ekspoatacji. Do tego egzemlarze z naprawdę dobrym wyposaŻeniem do dostania za rozsądne pieniądze.

Tak wiem wiem już uciekam do jamki :lol:
A tak dla miłośnika włoszczyzny jakbyś przetłumaczył E39? A osiągi nie mają dla mnie praktycznie znaczenia. Wystarczą średnie:-)
BMW E39. Ja akurat mam 2.8 ale 2.0 w zupełności do przemieszczania się wystarczy. Rozrząd na łańcuchu więc praktycznie bezobsługowy.Silnik bardzo dobre znosi gaz i wtedy jazda już jest śmiesznie tania jak na auto tych gabarytów. Skrzynia manualna można powiedzieć niezniszczalna, sprzęgło u siebie wymieniałem po 360 tyś przebiegu, zawieszenie trwałe i nie takie drogie w naprawie. Niebity egzemplarz nie gnije więc odpada problem korozji. E39 potrafią być naprawdę dobrze wyposażone (ale najlepsze wyposażenie z reguły jest w V8 no chyba że ktoś akurat indywidualnie podczas zakupu w salonie dobierał) I chyba najważniejsze auto trzyma cenę : ok2 :

możesz zobaczyć mój egzemplarz http://forum.lanciapolska.org/viewtopic ... 59&t=45003
Była Lancia Kappa 2.4 kle kle kle , była Lancia Kappa 2.0 z lpg, była bawarka 2.8 ,
był sweter kombi 1.6SR,był Punciak 1.2 , Hyundai Santa Fe 2.4 lpg
Była Lancia Lybra 2.4 jtd
Jest Fiat Ulysse 3.0 lpg
Obrazek
Jest Daćka Sandero 0.9 :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5431
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: Tomzik » 03 gru 2013, 21:18

goldixll pisze:rozejrzał bym się na twoim miejscu za E39 ;) Masz sedana, napęd na jedynie słuszną oś,
Tak się zawsze zastanawiam - dlaczego kierowcy BMW mają poczucie wyższości swych aut spowodowane wielkim tunelem środkowym i małą ilością miejsca w kabinie?

Ten tylny napęd to może i jest jedynie słuszny dla sportowych aut (przy czym nie mam na myśli aut typu Tigra czy Puma), ale w limuzynie klasy wyższej moim skromnym zdaniem nie ma żadnego znaczenia w życiu codziennym która oś jest napędzana, a już w ogóle nie czaję tego w odniesieniu do modelu 520i, bo M5 to jeszcze bym zrozumiał.

Jechałem jako pasażer taką 530i i jedyne co mnie urzekło w porównaniu do Kappy to cichutko, jedwabiście i równiutko pracujący silnik R6. Ale tylny napęd - jakoś nie poczułem, żeby auto składało się w zakręty 2 razy lepiej...

A co do głównych rozważań w temacie - już autor wątku napisał co sądzi o 166, ale dla mnie to jedyny następca Kappy. Niestety silnik 2,0 TS ma renomę jaką ma, dlatego wydaje mi się, że 2,5 V6 byłby mimo wszystko lepszy i mniej problematyczny.

Naturalnym wyborem byłaby Thesis, ale koszty utrzymania chyba są jeszcze o wiele wyższe niż 166, dlatego ja bym obstawał przy Alfie ;) Tym bardziej jeśli mowa o Jaguarach czy Lexusach - wydaje mi się, że koszty utrzymania 166 wcale nie byłyby jakoś specjalnie wyższe...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Re: Co zamiast Kappy?

Post autor: Duch-Dziadka » 03 gru 2013, 21:27

SIWY155 pisze: 166 odpada napisałem już dlaczego a 159 JTS to zapewne wiesz bo odczytany jesteś z pewnością, że to motor porażka zarówno w wersji 1,9 jak i 2,2 chleje niczym oryginalna włoska v-ka a jeździ gorzej niż T.S..Poza tym łańcuch rozrządu jest rozciągliwy niczym guma i sporadycznie wytrzymuje więcej niż 50 tys.km a jego wymiana kosztuje z 5 worków kasiory.

...chyba pobieżnie czytasz forum Alfy, albo słuchasz opinii obiegowej...
Giulietta Veloce 2016r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”