Strona 2 z 2
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 03 mar 2014, 10:12
autor: Ramzes_II
Sebastian pisałem - przy pozostawionym DPF-ie, EGR powinien pozostać w trybie gotowości.
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 03 mar 2014, 20:11
autor: Rob_W
A czy mógłbym prosić o dwa słowa dla niewtajemniczonego?
Delta to mój pierwszy Diesel od bardzo wielu lat (Focusa I) i z chęcią chociaż w kilku słowach dowiedziałbym się dlaczego lepiej go zaślepić.
Bo DPF najchętniej bym całkowicie wyrzucił za to jak mi szarpie całym autem podczas wypalania ...
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 03 mar 2014, 21:08
autor: SIWY155
Jeśli was to pocieszy to powiem, że DPF przy silnikach Fiata to urządzenie bezproblemowe. Znam inne tzw. powszechnie uznawane za lepsze bądź nawet najlepsze marki wg rankingów TUV, które mają mega poważne problemy z DPF czasem wręcz nierozwi?zywalne.Ale jak słyszę, że ktoś w aucie grupy Fiata ma problem z DPF to znaczy, że ma słabego mechanika , który nie potrafi zdiagnozować rzeczywistej przyczyny usterki.
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 09 mar 2014, 10:47
autor: słoma
[quote="Ramzes_II"]Nie wolno zaslepiac EGR przy aktywnym filtrze FAP !
EGR chłodzi silnik i turbiny podczas procesu wypalania ! Co za bzdurne rady tu wypisujecie 
komp widzi ze EGR pracuje

zabawne.
Oprogramowanie modyfikuje się tak że EGR jest nieaktywny i ECU to pokazuje.
A co wgrałeś i skąd wziąłeś - Twoja sprawa, w każdym razie wykazałeś się.
P.S. Mechanikem nie jestem.
To by było na tyle z mojej strony.
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 13 mar 2014, 22:11
autor: BootError
Rob_W pisze:....DPF najchętniej bym całkowicie wyrzucił za to jak mi szarpie całym autem podczas wypalania ...
Jestem jeszcze laikiem jeśli chodzi o jazdę z DPF'em. Możecie mnie uświadomić jak poznajecie, że właśnie następuje wypalanie? Z tego co wyczytałem z instrukcji to nie każde wypalanie jest sygnalizowane kontrolką na desce rozdzielczej. Nie chciałbym nieświadomie wyłączyć motoru w trakcie cyklu

Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 13 mar 2014, 22:25
autor: Valdi
Żadne wypalanie nie jest sygnalizowane kontrolką.Kontrolka z symbolem tłumika na desce zapala się jak filtr jest już zatkany.Wypalanie widać natomiast po chwilowym większym zużyciu paliwa,pracującym wentylatorze chłodnicy,głośniejszej pracy silnika,dymieniu z wydechu.
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla
: 13 mar 2014, 22:51
autor: BootError
Dzięki Valdi, właśnie przed chwilą znalazłem temat o wypalaniu dpf'a
Re: Delta III 1.6 M-jet - warto zaślepić EGR z korzyścią dla DPF
: 11 lis 2018, 13:31
autor: Papciak10
Panowie odświeżając trochę temat chciałbym podsumować jak to powinno być (w związku z tym że mnie to czeka):
Silnik 1.6 120km
Jeżeli mam dpf sprawny i chcę go zatrzymać a EGR sprawia mi problem to: wymieniamy lub czyścimy EGR zaślepiamy go częściowo i majster w programie zmienia żeby otwierał się tylko na moment wypalanie filtra
Tak?