Strona 2 z 2

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 19 wrz 2014, 12:57
autor: kond243
Przepraszam mój błąd nie dopisałem minus 0,6-0,7 bara. przy dawaniu gazu na postoju nie dmuchnie więcej jak 0,2 bara . Czujnik ciśnienia bezwględnego masz na ścianie grodziowej na wprost przepustnicy.Zielona kastka. On i przepływomierz odpowiadają za ilość powietrza dostarczenego do silnika. Zobacz jakie ciśnienie pokazuje to innymi słowami jest barometr. W kappie nie ma czujnika ciśnienia doładowaniatylko barometr i przepływka ;-)

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 24 wrz 2014, 21:15
autor: momo1234/momo11
Rozrząd ustawiony według blokad, nowe świece, sprawdzone cewki. Poprawa znaczna ale to jeszcze nie to co powinno być. Jakieś pomysły?

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 24 wrz 2014, 23:54
autor: stabraf
a który wężyk od pierburga wypinałeś?

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 8:05
autor: momo1234/momo11
Ten co idzie do akutatora

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 9:19
autor: momo1234/momo11
Odpiąłem jeszcze raz ten wężyk gdy rozrząd jest dobrze ustawiony i... I auto jedzie jak wściekłe. Wymienić pierburga ? Czy to może coś innego ?

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 9:45
autor: stabraf
posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe co do niego idą- jak OK to podmień pierburga.

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 10:43
autor: rosomak1983
Pierburga mozesz sprawdzic tez dmuchajac w niego, ma byc zatkany bez napiecia. Podłaczasz mu 12V (z akumulatora) na piny ma byc słychac cewke i w srodku sie otworzyc, jak bedziesz dmuchał bedzie swobodny przepływ powietrza.

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 12:36
autor: momo1234/momo11
Z której strony dmuchać ?

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 20:21
autor: rosomak1983
A poprÓbuj z róznych stron, bo nie kojarze w tym momencie jak te króce dokładnie ida. Ale bez pradu ma byc zamkniete, ze ani dmuchniesz ani nie wciagniesz powietrza, jak zapodasz 12V to cyk i powinno byc drożne. Najlepiej druga osoba niech podłacza jakos prad druciakami albo co. Ogólnie to jest proste urzadzenie jak cep, zwykły elektorozawór, cewka która otwiera zawór jak cisnienie doładowania osiagnie odpowiednia wartosc. Jesli natomiast cały czas zawór jest drozny to moga byc problemy z doładowaniem, gdyby natomiast sie w ogóle nie otwierał bedzie przeładowywac.

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 20:24
autor: rosomak1983
Jakby co to kup sobie tego pierburga pasuje do naszych kapp choc nie jest identyczny ale tani i dostepny. U mnie seryjny pierburg działa jak nalezy.

http://e-autoczesci24.pl/sklep/partscat ... 80844.aspx

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 25 wrz 2014, 22:01
autor: topcio
Dmuchaj w 2


55699588.jpg
edit
rosomak1983 pisze:A poprÓbuj z róznych stron, bo nie kojarze w tym momencie jak te króce dokładnie ida. Ale bez pradu ma byc zamkniete, ze ani dmuchniesz ani nie wciagniesz powietrza, jak zapodasz 12V to cyk i powinno byc drożne.
Coś mi się wydaje, że to nie jest do końca tak jak piszesz. Już dokładnie nie pamiętam, muszę sprawdzić u siebie, ale wydaje mi się, że ten zawór nie działa ON/OFF tylko przełącza przepływ pomiędzy C a A , tzn B daje ciśnienie a wychodzi C lub A jeśli ma otworzyć WG.

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 30 wrz 2014, 17:34
autor: momo1234/momo11
Wszystko śmiga jak powinno :) Dzięki wielkie :)

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

: 17 sty 2015, 21:46
autor: wladek-15
jaka była przyczyna ?? mam coś podobnego u siebie