Strona 2 z 2

: 28 wrz 2014, 22:00
autor: eddi87
W ar również bez geometrii cf2 najprostrzy silnik. Checka po odpaleniu przez kilka min niema i gdy się pojawi znika przy każdym przegazowaniu, jakimkolwiek. A co do wg przy zgaszonym silniku może być zamknięty i otwarte w zależności czy w tds do gruchy idzie pidciśnienie wtedy jest otwarty czy ciśnienie wtedy jest zamknięty. Ktoś wie jak to jest?

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

: 28 wrz 2014, 22:15
autor: volf
Przecież pisałem wcześniej, masz ciśnienie w ok. 1 bara (może trochę więcej) to zawór się otwiera (uchyla), ciśnienie spada to się zamyka.
Podciśnienia tam żadnego nie ma, bo niby skąd?

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

: 28 wrz 2014, 22:41
autor: Red24
Jestem bardzo ciekaw co powie odczyt z kompa.

Re:

: 29 wrz 2014, 1:28
autor: Ramzes_II
eddi87 pisze:W ar również bez geometrii cf2 najprostrzy silnik. ...[ciach]...
Ale wszystkie 2.4 JTD łącznie z pierwszymi 136KM posiadają turbo VNT czyli z zmienną geometrią łopatek.
Twoje Turbo w Alfie wygląda tak:
Obrazek
I to jest samosterowalne nadciśnieniem VNT.
Chyba że kupiłeś jakąś rzeźbę.

: 29 wrz 2014, 4:08
autor: eddi87
AR 1.9 105 hp, ale mniejsza o nią, u niej wszystko ok. Dziś będzie porównanie z taką samą lucyną jak moja oraz zczytanie błędów.

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

: 29 wrz 2014, 6:22
autor: Ramzes_II
eddi87 pisze:AR 1.9 105 hp, ale mniejsza o nią, u niej wszystko ok. Dziś będzie porównanie z taką samą lucyną jak moja oraz zczytanie błędów.
1.9 105KM jak i 110KM ma westgate. Mówimy tu o 2.4 JTD.

Re: Kappa 2.4 tds - zacięte cięgno turbo

: 30 wrz 2014, 23:53
autor: Red24
No i co tam w temacie?