Kappa 2.4 JTD - problem z odpaleniem

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Kappa 2.4 JTD - problem z odpaleniem

Post autor: Ramzes_II » 13 lis 2014, 18:18

Najpierw to ja kazałem od czujnika co na listwie CR jest zacząć....
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

deavy87
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 61
Rejestracja: 19 lut 2013, 22:18
Imię: Dawid
Lokalizacja: Końskie/Kielce

Re: Kappa 2.4 JTD - problem z odpaleniem

Post autor: deavy87 » 14 lis 2014, 18:25

Ramzes gratki dla Ciebie, przyczyną była pompa... chodzi lepiej niż sporo przed usterką... musiała już dawno temu siadać powoli...
ale praca turbo nie poprawiła się... mogę to jakoś kablem sprawdzić i wysłać Ci wykresy do diagnozy?
ITALIA to kraj pięknych i szybkich samochodów
napewno nigdy nie kupię niemca, chyba że do katowania po łace :D

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kappa 2.4 JTD - problem z odpaleniem

Post autor: bronx » 14 lis 2014, 23:37

bronx pisze:Zrób log rozruchowy,czyli odpiety czujnik walka i logujesz rpm i ciśnienie zmierzone paliwa, kręć rozrusznikiem ok 10 sec
deavy87 pisze:Ramzes gratki dla Ciebie, przyczyną była pompa... chodzi lepiej niż sporo przed usterką... musiała już dawno temu siadać powoli...
ale praca turbo nie poprawiła się... mogę to jakoś kablem sprawdzić i wysłać Ci wykresy do diagnozy?
Juz wiesz po co o to prosilem, wyszlo by momentalnie
:D

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Kappa 2.4 JTD - problem z odpaleniem

Post autor: Ramzes_II » 15 lis 2014, 2:04

deavy87 pisze:Ramzes gratki dla Ciebie, przyczyną była pompa... chodzi lepiej niż sporo przed usterką... musiała już dawno temu siadać powoli...
ale praca turbo nie poprawiła się... mogę to jakoś kablem sprawdzić i wysłać Ci wykresy do diagnozy?
zapodaj logi:
Obroty, dawka, zmierzone ciśnienie doładowania, zmierzona masa powietrza
Log zrób tak ze na 3 biegu od 1500 do 3500 trzymasz gaz w podłodze. Zapis zacznij wcześniej i zakończ jak będziesz mógł to bezpiecznie zrobić.
Mozesz wrzucić tu logi.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”