Strona 2 z 2

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 14 mar 2015, 21:12
autor: Maniak
wujaszek pisze:Tak jest,do tego silnika są srebrne blokady.Złote są do 2,4 20V ;)
A mi wychodzi całkiem na opak,
Złote..... 2.0 20v
Srebrne..... 2.4 20v
I komu teraz wieRZ8-O

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 14 mar 2015, 21:23
autor: Rapeek
A mi wychodzi jeszcze inaczej
Żółte- 2.0 bez vis
Srebrne 2.0 vis
Złote 2.0 20vT
A do 2.4 nigdy nie widziałem.

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 14 mar 2015, 21:30
autor: ...Bartek...
Będę jutro dopiero coś wiedział czy coś to pomogło... a co do blokad :

http://hawpol.eu/pl/p/B509100-blokady-w ... o-1996/144
(kolor złoty) silniki 2.0/2.4 20V
Zawiera narzędzia:
- blokady wałków rozrządu 1 860 818 000

http://hawpol.eu/pl/p/B508300-blokady-r ... aworow/152
- blokady wałków rozrządu 1 860 961 000 po roku 1996 - ... z VIS

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 15 mar 2015, 18:27
autor: bogdan
Witam.
Jakie idą blokady do 2.4 20V po 1996r.?

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 13 kwie 2015, 23:29
autor: dobermannn
A czym się różną srebrne od złotych ????
Ja srebrnymi robiłem rozrząd w 2,0 VIS 155 KM i jest OK.

P.S. Sorry za OT.

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 14 kwie 2015, 0:01
autor: Rapeek
...Bartek... pisze:
http://hawpol.eu/pl/p/B509100-blokady-w ... o-1996/144
(kolor złoty) silniki 2.0/2.4 20V
Do 2,0 i 2,4 nie mogą być takie same
2.0 bez vis ssący 15'' 43'' wydech 27'' 1''
2.0 vis ssący 9'' 49'' wydech 40'' 0''
2.0 vT ssący 8'' 54'' wydech 40'' 0''
2.4 vis ssący 1'' 47'' wydech 44'' 2"

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 12 wrz 2015, 21:33
autor: marceli
To na jakich w końcu składa się 2.4 Pb??
Bo jest mix wzorów i kolorów....

Hawpol dobrze dobiera czy nie?

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 12 wrz 2015, 22:01
autor: dobermannn
W 2,0 i 2,4 rozrządy składało się na te same blokady. nie mieliśmy innych na warsztacie. Samochody latały i było wszystko OK a mieliśmy ich trochę w firmie.

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 13 wrz 2015, 17:41
autor: bogdan
kappa 2.0 20V (155) robiłem na srebrnych i git.
Czy na złotych do 1996 też będzie git?

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 01 lis 2015, 22:51
autor: dobermannn
sory za odgrzewanego kotleta ale będzie dobrze na pewno bo ja u siebie w polifcie składałem na takich na których przedlifty latały - patrz mój post powyżej

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

: 16 gru 2015, 19:58
autor: Michal198422
A może zamiast zastanawiać się dlaczego coś jest inaczej na innym sterowniku silnika niż do konkretnego silnika, dorwać sterownik właściwy do danej jednostki. podłączyć go i wtedy mieć pewność, że silnik nie pracuje jak powinien bo coś w nim, a nie w różnicach między oprogramowaniem sterującym tych dwóch jednostek? Nawet spróbować się z kimś umówić na chwilową podmiankę ECU i immo. Ja bym od tego zaczął, jeśli bym miał sterownik od innego silnika, niż montowany. Koszty i czas raczej zdecydowanie mniejsze niż zabawa z podmianą wałków..