Strona 2 z 2

Re: Kappa 2.4 20v - utrata mocy

: 19 kwie 2015, 22:38
autor: DzikaFlisica
To nie wariator, ogarnąłem - to jest tzw map sensor. :D Ale jest upieprzony od oleju, wtyczka też, więc chyba nie działa. Przepływka jest ok, sprawdzałem ją. W załączeniu przesyłam pod dalszą rozwagę fotkę błędów wykrytych. Co do map sensoru, sprawdzałem w EPER - ten sam numer części co w 2.0 20v, a tylko takie są na allegro, więc chyba kupię - 39 zł.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3004_o.jpg

Co do błędów - VIS wywalał błąd, bo nie działał. Ale już działa, więc ok. Immobiliser też działa, czasem jak za szybko włącze silnik po tym jak przypadkiem zgaśnie, to się ten błąd pojawia, ale wystarczy uruchomić ponownie i jest ok. Reszta to błędy, które się pojawiły. Any ideas?

Re: Kappa 2.4 20v - utrata mocy

: 20 kwie 2015, 0:21
autor: Rapeek
W Kappie nie ma map sensora, zamiast niego jest przepływomierz. To co jest przy korku wlewu oleju to jest elektrozawór sterujący wariatorem.

Re: Kappa 2.4 20v - utrata mocy

: 21 kwie 2015, 13:03
autor: grzesiekj23
Hej, może i nie w ten deseń, ale jak wygląda u Ciebie sprężarka klimy? Normalnie po załączeniu czuć spadek mocy, co prawda nie aż taki, żeby nie potrafiła polecieć te 200, ale na przyspieszeniu różnica jest odczuwalna.

To telepanie przy obniżonych obrotach to pewnie załączenie 2 biegu wentylatora. Sprawdź czy spada Ci wtedy napięcie na voltomierzu w desce. Może alternator dawać taki opór, że obroty spadają.

Może być też problem z którąś cewką/świecą- odłącza Ci 1 cylinder i już 35 koni w dół.