Strona 2 z 2

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 16 sty 2016, 22:56
autor: belial666
Ach Ty w ten desen. A ja o ELM'ie. Sorki. No ciekawe, czy to co w Conect, to tak samo w ECU.

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 16 sty 2016, 22:58
autor: bronx
Tak samo. Do tysięcy się zgadza.

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 16 sty 2016, 23:00
autor: volf
Na razie nic nie kupuję, ale jak by się coś trafiło w bliskiej okolicy to może bym chociaż pojechał obejrzeć i sprawdzić co nie co...
Dlatego pytam czy tym KKL coś bym tam zadziałał :)
A jak sie sprawdza w tym conekcie :?:

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 16 sty 2016, 23:02
autor: bronx
Wystarczająco.

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 16 sty 2016, 23:58
autor: FXX
volf pisze:Na razie nic nie kupuję, ale jak by się coś trafiło w bliskiej okolicy to może bym chociaż pojechał obejrzeć i sprawdzić co nie co...
Dlatego pytam czy tym KKL coś bym tam zadziałał :)
A jak sie sprawdza w tym conekcie :?:
Przerobiłem już kilka samochodów ze stajni Fiat/Alfa/Lancia i opisy sterowników oraz interfejsów, praktycznie w 100% się zgadzają, więc bez obaw.

Ponadto jeśli chcesz się dowiedzieć jakie dane pokazuje MES przy konkretnym modelu i sterowniku samochodu to na dole, w linii gdzie masz opcję Połącz, pierwsza z lewej to opcja Symuluj. Klikasz na nią i masz symulowane połączenie - możesz sprawdzić do czego masz dostęp.

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 19:27
autor: belial666
bronx pisze:Ecu, poduchy, światła, abs - robi kkl.
Noo, podpiąłem się i niczego nowego nie napiszę. KKL u mnie ogarnia to samo co bronxowi. Tyle.

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 21:40
autor: volf
A w tym connect jak coś sprawdzić, tam jest jakieś menu wielopoziomowe czy zwykłe przyciski pojedynczych funkcji?

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 21:44
autor: bronx
Trip i wertujesz wszystko

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 22:06
autor: belial666
Trip
Naciśnięcie przycisku TRIP (1) umożliwia wyświetlenie ekranu z funkcjami komputera pokładowego, zawierającego:


Sterowanie podmenu funkcji CZAS PODRÓŻY (2)
Sterowanie podmenu funkcji PRZEBYTA ODLEGŁOŚĆ (3)
Sterowanie podmenu funkcji ZUŻYCIE I AUTONOMIA (4)
Sterowanie podmenu funkcji PRĘDKOŚĆ I OGRANICZENIA (5)
Sterowanie podmenu funkcji DANE Z ARCHIWUM (6)
Sterowanie podmenu funkcji POZOSTAŁA ODLEGŁOŚĆ (7)
Przycisk softkey do włączania funkcji "USTAWIENIA" (8)
Przycisk softkey do włączania funkcji "LOG" (9)
Przycisk softkey do włączania funkcji "ZOOM+" (10)
Przycisk softkey do włączania funkcji "GODZINY" (11)
Przycisk softkey do włączania funkcji "KASOWANIA" ustawień/danych bieżących (12)
Strefa ekranu przeznaczona do wyświetlania parametrów

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 22:35
autor: volf
I ten przebieg całkowity to będzie w (3) czy może w (6) czy jeszcze gdzieś indziej?
Sorry, że tak wypytuje ale jeszcze w thesis nie siedziałem :)

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 22:39
autor: belial666
Nie korzystam z wyświetleń Connecta i już nie pamiętam. Ale naciśniesz Trip, zaczniesz przeglądać, to trafisz bez problemu. Nie popsujesz z pewnością niczego.

Re: Thesis - diagnostyka przy pomocy KKL

: 17 sty 2016, 22:58
autor: bronx
Chyba 6. Nie uzywam nie pamietam