No więc tak: przednie zawieszenie to poprzeczny resor piórowy umieszczony nad osią, górne wahacze poprzeczne oraz amortyzatory teleskopowe. Przednia rama pomocnicza widoczna na zdjęciach, prócz mocowania silnika i skrzyni biegów pełni również rolę belki zawieszenia. Część rzeczy jak widać jest wykonana z aluminium.
Co nowego? troche się to przeciągnęło, ale praktycznie jak się przyłożę to mogę już składać silnik. Wózek gotowy na przyjęcie silnika, skrzynia biegów również. Mycie tego to był horror.
W przyszłym tygodniu odbieram tłoki (jednak nowe pierścienie), blok jest po trawieniu, planowaniu, odprężaniu i malowaniu. Wał korbowy po polerowaniu i wyważeniu, wszystkie nowe części mam już u siebie, w skrzyni biegów wymienione są uszczelniacze przy półosiach. Teraz przyszła pora na gaźniki i kompletowanie poszczególnych pierdołek, tak aby jednak poskładać ten cały bałagan.
Pozdrawiam STIG