Strona 2 z 4

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 29 lip 2017, 20:44
autor: jacpab1
licznik po odpaleniu pokazał 54

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 29 lip 2017, 23:58
autor: piotriix
No tyle to bardzo dużo.U mnie jest 0 a sprawdzam co jakiś czas.
A świece jak wkładałeś to stare jak wygládały?
Wykręć teraz świece i pokaż jak wygládajá.
Może trafisz na którym cylindrze kuleje.
O paliwo nie pytam bo to chyba wiesz.
A jeszcze jedno sondę i katalizator sprawdzałeś przed montażem turbiny?
Bo oleju to te dwa sprzęty bardzo nie lubiá.
Najlepiej by było gdybyś sprawdził afr i porównał jednocześnie co Twoja sonda pokazuje.
Ile masz przebiegu?


Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 30 lip 2017, 17:02
autor: jacpab1
Więc tak , przebieg auta to 93 000, stare świece były uszkodzone( tak stwierdził mechanik), zostały wymienione na nowe.

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 13 sie 2017, 15:52
autor: piotriix
I co naprawiłeś?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka


Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 13 sie 2017, 19:46
autor: jacpab1
Sprawdzone zostało wszystko i nie znaleziono przyczyny, dodatkowo został wyczyszczony cały układ dolotowy oraz przepustnica, problem nadal występuje, podejrzenie pada na przepustnice, opisany problem został wysłany do Włoch i czekam na informacje od mechanika co oni na to

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 14 sie 2017, 18:37
autor: przemekbial
a cewki sprawdzane były? bo u mnie od kilku dni mimo że jest upalnie +/- 30 stopni to po dłuższym postoju ładnie zapala ale...czuje poszarpywanie (pracuje na 4 cylindry). czuje takie jakby uderzenia na plecach na fotelu kierowcy. błędów brak...jakby delikatne wypadanie zapłonu...i tak myślę czy to nie jest jednak wina którejś cewki...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 15 sie 2017, 19:36
autor: jacpab1
Mam nową informację, dzisiaj po przejechaniu 500 metrów od odpalenia, pojawił się błąd silnika P0330 oraz U0422, może w końcu uda się do czegoś dojść :)

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 15 sie 2017, 20:27
autor: kond243
Czujnik spalania stukowego oraz błą komunikacji z body komputerem. Trzeba szukać.

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 17 sie 2017, 11:07
autor: jacpab1
Czujnik pokazuje 3 i 4 cylinder, może warto spróbować wymienić jedną cewkę? I zobaczyć czy pomoże

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 17 sie 2017, 11:57
autor: przemekbial
a są do dostania wtyczki cewek?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 19 sie 2017, 18:45
autor: jacpab1
Zrobiłem wykres w multiecuscan podczas odpalania samochodu po długim postoju widać wyraźnie kiedy problem ustępuje, czy ktoś coś może o tym powiedzieć?

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 02 wrz 2017, 4:57
autor: jacpab1
Witam, po chwili nieobecności, dostałem odpowiedz że wszystko wskazuje na czujnik spalania stukowego w październiku zostanie wymieniony jak wrócę do polski. A teraz mam problem z odpaleniem samochodu, akumulator jest sprawny, przy przekreceniu kluczyka pompe paliwa słychać ale nie chce zakręcić rozrusznikiem słychać tylko przekaźnik i dalej cisza, rozrusznik padł?

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 03 wrz 2017, 20:08
autor: BootError
Może być. Ale może też być jakaś pierdoła typu poluzowany przewód masowy na rozruszniku bo podejrzewam, że akumulator naładowany bo pewnie gasłyby kontrolki

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 04 wrz 2017, 11:38
autor: piotriix
Akumulator to całkiem zdrowy to nie jest. Napięcie spada Ci dość znacznie przy rozruchu

Re: Delta III 1.8 DI - problem z obrotami biegu jałowego

: 16 wrz 2017, 15:17
autor: jacpab1
Problem rozwiązałem, mimo dokrecenia klemy od plusa został lekki luz można było klemą obracać, delikatnie podciąłem kleme żeby bardziej dokrecić i auto odpaliło, od dwóch tygodni problem nie wraca. Mało tego od tygodnia podczas rannego odpalania objaw szarpania, czy wypadania zapłonu zniknął, dziwna sprawa może dlatego że temperatura na dworze jest troche niższa,bo niechce mi się wierzyć żeby to było od tej klemy