Widzę, że zaistniała pewna rozbieżność opinii.

Jedni twierdzą, że poniżej 10k zł da się coś sensownego kupić, a inni, że to sam szrot. Pewnie prawda leży gdzieś pośrodku.
Czy nie szykuje się sprzedaż którejś z forumowych Thesis?
kond243 pisze: ↑08 maja 2019, 9:53
Na dzień dobry tylne sprężyny do wymiany.
Jaki to byłby koszt?
Flyman pisze: ↑08 maja 2019, 17:04
Jest jedna ważna rzecz.
Dobrze mieć garaż. Thesis pod chmurką nigdy nie stanie sie youngtimerem
Zeżre go rdza.
Jak pojawi się pomysł zrobienia z auta youngtimera, to i garaż się znajdzie.

Na ten moment to sytuacja hipotetyczna, ale dobrze, że jest i taka opcja.
Flyman pisze: ↑08 maja 2019, 17:27
A to też prawda. Smutna prawda, którą koniecznie należy brać pod uwagę.
Jak nie ma w ASO lub są w astronomicznej cenie, to czasem nie pozostaje nic innego, jak pójść w nieco mniej zużyty zamiennik.
Chciałbym Was jeszcze prosić o odpowiedzi na te moje wcześniejsze pytania. Są dla mnie bardzo ważne i warunkują podjęcie próby zakupu Thesis:
Mam dodatkowe pytania:
1) Podejrzewam, że wersja z silnikiem Busso jest bardziej przyszłościowa gdyby ktoś chciał traktować ten samochód jako inwestycję. Czy dobrze myślę? Pytanie, czy jest sens pakować się w te wersje silnikowe zważywszy na ewentualne koszta eksploatacji/napraw względem 2.0T?
2) Trochę już czytałem o Thesis i chciałbym, żebyście mi potwierdzili/zdementowali tezę, iż w tym samochodzie raczej nie psują się kluczowe elementy układu napędowego. W sensie: czy Thesis rzeczywiście rzadko staje w szczerym polu, a główne bolączki to niedziałająca elektronika? Czy 2.0T różni się pod tym względem od wersji V6?
3) Funkcjonuję głównie na obszarze Katowice-Kraków-Krosno-Rzeszów. Czy znacie mechaników z tych okolic, którzy na widok Thesis nie dostają białej gorączki, tudzież nie liczą sobie ekstra za sam fakt, że to tak unikalny pojazd?