


Generalnie wyszło tak Alfy 145 155 etc. w ogóle odpadają inne osadzenie na sprężyny, Fiaty typu Bravo / Brawa też nie bardzo bo inne skoki i długości choć mocowania i średnica tłoczyska taka sama. Generalnie najbliższej jest amortyzator z FC 2.0 16VT i jest dostępny od Monroe'a choć podejrzanie tani bo w cenie co Fiata seicento

Tak więc chyba regeneracja amortyzatorów do 16VT z Delty z racji ceny na razie idzie na bok ewentualnie jak zjadę zakład który zrobi to do 500zł to pójdę w to. Tym bardziej że są to nowe amortyzatory a nie wytłuczone padło gdzie trzeba to toczyć obrabiać spawać malować etc. nie ma tylko ciśnienia gazu.
Więc albo zakładam swoje Monroe do 2.0 NA albo kupuje te z FC 16VT - jak się ogarnę trochę wrzucę do swojego tematu takie porwanie amortyzatorów do 2.0 16V i VT
Jak ktoś ma wiedzę temacie zawiedzenia Delty II 2.0 16VT piszcie proszę