Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Czy mi się tylko wydaje, że deska nawiązuje do pierwszej Pandy?
Jak patrzę na przedostatnie zdjęcie z wpisu brokera - to przestrzeni więcej niż w Voyagerze
Jak patrzę na przedostatnie zdjęcie z wpisu brokera - to przestrzeni więcej niż w Voyagerze

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
A mnie się nawet podoba design'owo - tylko ten kur... silnik mi nie pasuje.
No tak w niektórych elementach zalatuje Stellantisem - no ale cóż wszyscy szukają oszczędności.
No tak w niektórych elementach zalatuje Stellantisem - no ale cóż wszyscy szukają oszczędności.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Żeby Stellantisem to pół biedy. Ale ona zalatuje PSA. Do dziś nie kumam co to była za fuzja jeśli Fiat nie ma tam nic do gadania.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Nie było żadnej fuzji, FCA był bankrutem, i Elkann postanowił sobie zostawic Chryslera, a Fiat-a rzucil na pożarcie PSA.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
A PSA przypadkiem również nie było?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2973
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Dlatego twierdzę że to będzie piękna katastrofa...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Najważniejsze, że marka żyje i dostała szansę. Ypsilon ma swój unikalny klimat, to nie jest copy-paste z innym znaczkiem, tylko się cieszyć. Czekamy na Aurelię (2026) i Deltę (2028).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia również na sportowo. Włosi reaktywują serię HF i odświeżają logo
https://e.autokult.pl/lancia-rowniez-na ... ezaja-logo
7005890998868704a

https://e.autokult.pl/lancia-rowniez-na ... ezaja-logo
7005890998868704a
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)
Lancia wraca do rajdów.
https://www.autoedizione.nl/lancia-toon ... -en-rally/

https://www.autoedizione.nl/lancia-toon ... -en-rally/
Lancia pokazuje Ypsilon HF „stradale” i „rally”!
Powrót rajdowej tożsamości Lancii.
Rzeczywiście. Lancia wykorzystała ten poniedziałek do ogłoszenia poważnego powrotu Lancii do rajdów. To pierwszy zdecydowany ruch we właściwym kierunku, o którym fani marzyli od lat, ale który jednocześnie wydawał się tak nierealny. Lancia jako pierwszy krok wykorzystuje Ypsilon. Od wiosny 2025 roku na drogach ponownie będzie można spotkać pierwszą od lat potężną Lancię. Lancia HF o pięknym, niepowtarzalnym wyglądzie i dodatkowej szerokości o 4 cm to szybki, kompaktowy pojazd elektryczny o mocy ponad 240 KM i opcji od zera do 100 w zaledwie 5,8 sekundy. To jedna z pikantnych przyszłych włoskich bomb elektrycznych ze stajni Stellantis. Abarth 600 i Alfa Romeo Junior Veloce wkrótce będą mogły konkurować z tą Lancią. Lancia jest jednak atrakcyjnym hot-hatchem, a nie SUV-em.
Piękne detale.
Logo HF, które jest dla nas tak sugestywne, jest pięknie widoczne z przodu. Ale jest więcej szczegółów, takich jak „Elefantino” na stole w konsoli środkowej. Symbol oryginalnego debiutu Lancii w rajdach za kierownicą Fulvii HF. We wnętrzu znajdziemy także znaczek HF na, naszym zdaniem, fantastycznej kierownicy i pięknych sportowych fotelach
Powrót absolutnego mistrza świata.
Lancia w przekonujący sposób umieszcza daty i kolory Martini na rajdowej wersji Ypsilon HF. Jest to lekki pistolet hybrydowy z silnikiem 1.2 turbo o mocy 212 KM. Widzimy także powrót określenia Lancia Corse, co jest wyraźnym dowodem na to, że plany są poważne. Brakuje jedynie daty i potwierdzenia z FIA WRC, że Lancia wystartuje w kategorii Rally 4. Nadal żadnej marce nie udało się zdobyć więcej niż 5 tytułów producentów z rzędu tak jak Lancia. Ypsilon HF będzie także prezentowany podczas zbliżającego się wyścigu Mille Miglia, którego Lancia od lat jest oficjalnym uczestnikiem. Były kierowca rajdowy Lancii, Miki Biasion, zasiada za kierownicą pięknej Aurelii B20 GT.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM