Strona 2 z 2

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 02 lut 2024, 17:25
autor: broker

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 02 lut 2024, 17:31
autor: broker

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 02 lut 2024, 20:23
autor: mikee72
Czy mi się tylko wydaje, że deska nawiązuje do pierwszej Pandy?
Jak patrzę na przedostatnie zdjęcie z wpisu brokera - to przestrzeni więcej niż w Voyagerze :lol:

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 03 lut 2024, 12:50
autor: Marcin_D
A mnie się nawet podoba design'owo - tylko ten kur... silnik mi nie pasuje.
No tak w niektórych elementach zalatuje Stellantisem - no ale cóż wszyscy szukają oszczędności.

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 03 lut 2024, 15:02
autor: Tomzik
Żeby Stellantisem to pół biedy. Ale ona zalatuje PSA. Do dziś nie kumam co to była za fuzja jeśli Fiat nie ma tam nic do gadania.

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 03 lut 2024, 16:14
autor: pietrek125
Nie było żadnej fuzji, FCA był bankrutem, i Elkann postanowił sobie zostawic Chryslera, a Fiat-a rzucil na pożarcie PSA.

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 03 lut 2024, 16:50
autor: Tomzik
A PSA przypadkiem również nie było?

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 03 lut 2024, 17:15
autor: pietrek125
Dlatego twierdzę że to będzie piękna katastrofa...

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 07 lut 2024, 15:07
autor: broker
Najważniejsze, że marka żyje i dostała szansę. Ypsilon ma swój unikalny klimat, to nie jest copy-paste z innym znaczkiem, tylko się cieszyć. Czekamy na Aurelię (2026) i Deltę (2028).

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 16 lut 2024, 21:40
autor: broker

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 17 mar 2024, 18:12
autor: broker
Lancia również na sportowo. Włosi reaktywują serię HF i odświeżają logo

https://e.autokult.pl/lancia-rowniez-na ... ezaja-logo
7005890998868704a

Obrazek

Re: Lancia Ypsilon IV generacji (2024)

: 07 cze 2024, 18:51
autor: broker
Lancia wraca do rajdów.

https://www.autoedizione.nl/lancia-toon ... -en-rally/
Lancia pokazuje Ypsilon HF „stradale” i „rally”!

Powrót rajdowej tożsamości Lancii.

Rzeczywiście. Lancia wykorzystała ten poniedziałek do ogłoszenia poważnego powrotu Lancii do rajdów. To pierwszy zdecydowany ruch we właściwym kierunku, o którym fani marzyli od lat, ale który jednocześnie wydawał się tak nierealny. Lancia jako pierwszy krok wykorzystuje Ypsilon. Od wiosny 2025 roku na drogach ponownie będzie można spotkać pierwszą od lat potężną Lancię. Lancia HF o pięknym, niepowtarzalnym wyglądzie i dodatkowej szerokości o 4 cm to szybki, kompaktowy pojazd elektryczny o mocy ponad 240 KM i opcji od zera do 100 w zaledwie 5,8 sekundy. To jedna z pikantnych przyszłych włoskich bomb elektrycznych ze stajni Stellantis. Abarth 600 i Alfa Romeo Junior Veloce wkrótce będą mogły konkurować z tą Lancią. Lancia jest jednak atrakcyjnym hot-hatchem, a nie SUV-em.

Piękne detale.

Logo HF, które jest dla nas tak sugestywne, jest pięknie widoczne z przodu. Ale jest więcej szczegółów, takich jak „Elefantino” na stole w konsoli środkowej. Symbol oryginalnego debiutu Lancii w rajdach za kierownicą Fulvii HF. We wnętrzu znajdziemy także znaczek HF na, naszym zdaniem, fantastycznej kierownicy i pięknych sportowych fotelach

Powrót absolutnego mistrza świata.

Lancia w przekonujący sposób umieszcza daty i kolory Martini na rajdowej wersji Ypsilon HF. Jest to lekki pistolet hybrydowy z silnikiem 1.2 turbo o mocy 212 KM. Widzimy także powrót określenia Lancia Corse, co jest wyraźnym dowodem na to, że plany są poważne. Brakuje jedynie daty i potwierdzenia z FIA WRC, że Lancia wystartuje w kategorii Rally 4. Nadal żadnej marce nie udało się zdobyć więcej niż 5 tytułów producentów z rzędu tak jak Lancia. Ypsilon HF będzie także prezentowany podczas zbliżającego się wyścigu Mille Miglia, którego Lancia od lat jest oficjalnym uczestnikiem. Były kierowca rajdowy Lancii, Miki Biasion, zasiada za kierownicą pięknej Aurelii B20 GT.
Obrazek