Strona 2 z 2
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 11 gru 2006, 14:27
autor: darkobo
To w sumie nie tak strasznie.

Nuova Delta - układ chłodzenia
: 11 gru 2006, 15:17
autor: pew
"Kazik90" pisze:naprawiłem ją była do wymiany uszczelka pod głowicą i musiałem szlifować głowice za uszczelke dałem 65zł a za szlifowanie 40zł
tak się zastanawiam ile by w Warszawie zaśpiewali za coś takiego ...
("ooo panie szlifowanie głowicy to nie takie hop-siup, będziemy musieli pół silnika rozebrać, porządnie to trzeba zrobić a to kosztuje ...

)
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 12 gru 2006, 9:24
autor: Anonymous
w sumie za 100 zl ??????? jak mi sie kiedys tak stanie - tfu tfu odpukac i wypluc - to wezme lawete i wybiore sie w tamte strony

bedzie taniej

Nuova Delta - układ chłodzenia
: 16 gru 2006, 17:57
autor: grzole
"Kazik90" pisze:wtrysk jednopunktowy a SPI to niewiem co to jest
SPI = wtrysk jednopunktowy. MPI = wtrysk wielopunktowy.
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 06 kwie 2008, 17:43
autor: cwynarx
a co może byc przyczyną wyrzucania płynu na postoju??? i dodam ,że temperatura po zgaszenia silnika rośnie i wtedy dochodzi do wyrzucenia płynu przez wężyk w kork.....a podczas zapalonego silnika nic sie nie dzieje samochód pracuje normalnie....wentylator się włącza itd....a dzieje sie tak własnie po staniu w korku i włączeniu wentylatora...koncze trase stawiam na parkingu i za chwile wypływa płyn.....
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 06 kwie 2008, 22:18
autor: cwynarx
hej co nikt nie miał takiego problemu?????jestem jedyny? proszę pomóżcie!!!!
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 07 kwie 2008, 10:33
autor: dawidson
zapowietrzony uklad.
u mnie bylo podobnie w momencie gdy przycial sie termostat. w czasie jazdy temp szla w okolice 110st. C, ale plyn zostawal w bloku. na posatoju momentalnie go wypluwalo.
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 07 kwie 2008, 20:30
autor: cwynarx
dzięki dawidson ja jeszcze obstawiam zepsuty korek....ale nie wiem czy to prawdopobne.... podobno ma jakies zabezpieczenie i po przekroczeniu jakiegoś cisnienia w układzie wypuszcza płyn....a u mnie może poprostu za wczesnie otwiera się ten zawór.....
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 07 kwie 2008, 21:01
autor: goro79
Spróbuj zmienić korek wlewu na zbiorniczku wyrównawczym.
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 05 maja 2008, 10:43
autor: cwynarx
Witam jeszcze jedno pytanie związane z układem chłodzenie.Jak często włącza wam sie wentylator jeżdżąc po mieście?pisząc miasto mam na mysli godziny szczytu np. w katpwicach....badź wczorajsze powroty z okolic tatr.... A i jaką temperature macie średnio w swoich maszynach z tym silnikiem co ja? czylie 1,6 ie 75km...a dodam ze silnik jest świeżo po remoncie , znaczy uszcelka pod glowicą, zawory, pierścienie....
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 05 maja 2008, 13:02
autor: cwynarx
widzę , że echo w temacie.....czy przyczyną tego problemu może byc zanieczyszczona chłodnica???????? bo raczej pompa wodna i termostat są sprawne.....
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 05 maja 2008, 18:36
autor: grzechu
Optymalna temperatura pracy silnika benzynowego to 90 stopni. Moim zdaniem masz pierdyknięty termostat.
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 16 maja 2008, 21:53
autor: nietoperz
Dobra to teraz ja zadam pytanie związane z układem chłodzenia:
Jak jadę autem i mam zamknięte szyby to czuć że leci z kratek wentylacyjnych ciepłe powietrze. co to może być?
Dodam że nadmuch wyłączony a pokrętło temperatury ustawiony na zimne powietrze. Czyżby zawór nagrzewnicy nie trzymał?
Nuova Delta - układ chłodzenia
: 16 maja 2008, 23:28
autor: kretekpodnietek
no niestety, nie ma innej mozliwości
zobacz jeszcze czy linka zamyka układ, może coś sie przestawiło.