Lancia Ypsilon III
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Moim skromnym zdaniem poprzedni Ypsilon ładniejszy. Zwłaszcza z przodu i z tyłu.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Na dodatek Auto Brukowce napiszą, że to jest za drogie jak na segment A io wolą tańszą 500, która jeździ równie słabo, ale przynajmniej mniej kosztujeSeth pisze:szkoda, że Ypsilon wyszedł bardziej w segmencie A niż Btak to by konkurował z Audi A1, Citroenem DS3, czy Mini, a w ten sposób to staje się królem "segmentu A premium" - w którym nie bardzo ma z kim konkurować.

Wg mnie tak czy siak błędem była baza 500/Panda, nawet jesli ciut wydłużyli platformę. Co z tego, że taniej i szybciej szło przestawić produkcję w Tychach jak mało ludzi kupi to auto (obym się mylił) i finalnie i tak wyjdzie na minusie..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
A F500 jeździ słabo?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Y - klasa A lub A+.
Delta - klasa C lub nawet C+
Gołym okiem widać miejsce na B/B+ i nie można ograniczyć tego tylko do Musy. Naprawdę dziwne, że Lancia nie ma auta w segmencie B (??)
Delta - klasa C lub nawet C+
Gołym okiem widać miejsce na B/B+ i nie można ograniczyć tego tylko do Musy. Naprawdę dziwne, że Lancia nie ma auta w segmencie B (??)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Auto Brukowce (które gazety masz na myśli?) i tak napiszą, że można kupić coś większego za te same pieniądze i pod tym względem będą miały rację, bo premium, premiumem, ale jakoś trzeba realistycznie patrzeć, nawet jeśli nasz rynek to ułamek tortu
póki co jednak nie ma cen nawet zachodnich, a tu widze, że Rzepa już wróża Macieja zatrudniła i zna polskie ceny
przy 43 tys. byłby w cenie podstawowej 500ki - podejrzewam, że będzie co najmniej 5k więcej w Polsce
ten samochód jest świetny, ale jak dla mnie ma milion różnych wad
póki co jednak nie ma cen nawet zachodnich, a tu widze, że Rzepa już wróża Macieja zatrudniła i zna polskie ceny

przy 43 tys. byłby w cenie podstawowej 500ki - podejrzewam, że będzie co najmniej 5k więcej w Polsce
co rozumiesz przez słabo?A F500 jeździ słabo?
ten samochód jest świetny, ale jak dla mnie ma milion różnych wad


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Nie wiem, co rozumie przez słabo tomzik, który sformułował taką opinię.Seth pisze:co rozumiesz przez słabo?Nat pisze:A F500 jeździ słabo?
ten samochód jest świetny, ale jak dla mnie ma milion różnych wad

Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Wg Auto Brukowców jeździ słabo, bo gorzej od Mini, przy czym w tym wypadku Mini jest "premium" i o połowę wyższa cena nie przeszkadza..Nat pisze:A F500 jeździ słabo?
..ale w wypadku "premium" w wydaniu Lancii już będzie przeszkadzać, bo za to można mieć super ekstra turbo- Polo, albo Fabię, które wymiatają niejedne kompakty (a na pewno włoskie), nie mówiąc o konkurencji w segmencie a tym bardziej w segmencie A.Seth pisze:Auto Brukowce (które gazety masz na myśli?) i tak napiszą, że można kupić coś większego za te same pieniądze i pod tym względem będą miały rację, bo premium, premiumem, ale jakoś trzeba realistycznie patrzeć, nawet jeśli nasz rynek to ułamek tortu
A ludzie jak zwykle to kupią.
PS. Auto Brukowce to wszelkej maści Motory i Auto Światy za circa 2PLN, gdzie zawsze wygrywa "samoj bolszoj giermańskoj tiechnikie".
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
a no fakt, przepraszam 
moje zastrzeżenia do 500ki - 1.4 100KM jest bardzo głośne, samochód jest absurdalnie ciasny, jakość jest jak z Pandy
obawiam się, że a) pozostanie na tym samym poziomie, b) tylko w części uda się rozwiązać c)tu będzie sporo lepiej.
w Abarthach dochodzi do tego jeszcze ekstremalne zawieszenie, a w 500C dramatyczna sztywność nadwozia, przepływy powietrza i fatalna skrzynia
Tomzik - trochę racji masz, aczkolwiek w wielu przypadkach faktycznie trochę racje mają Brukowce (co do tych gazet akurat się zgadzam z Twoim zdaniem
)
a premium owszem, będzie przeszkadzać, bo nie ma samochodu premium tej klasy.
samochód będą na 100% porównywać z Mini (Ypsilona) i będzie to trudny wybór. Mini bez wątpienia świetnie jeździ - pewnie będzie ok. 10k droższe. I teraz dalej, to co kto lubi. mam nadzieje, że zrobili jakiś myk, że wielkościowo będą mogły konkurować. Zawieszenie w 500ce wcale miękkie nie jest, ale bardziej nerwowe niż w Mini - w Ypsilonie nastawią się pewnie na komfort i to będzie pewnie świetne wyjście, bo będzie można przedstawić Lancię jako komfortową aleternatywę dla Mini
chyba, że zestroją go "po niemiecku" to niestety sami się skażą na pożarcie :/
EDIT: link do posta z fotkami z Genewy

wnętrze imho wygląda strasznie - bardzo tanio :/

moje zastrzeżenia do 500ki - 1.4 100KM jest bardzo głośne, samochód jest absurdalnie ciasny, jakość jest jak z Pandy

obawiam się, że a) pozostanie na tym samym poziomie, b) tylko w części uda się rozwiązać c)tu będzie sporo lepiej.
w Abarthach dochodzi do tego jeszcze ekstremalne zawieszenie, a w 500C dramatyczna sztywność nadwozia, przepływy powietrza i fatalna skrzynia
Tomzik - trochę racji masz, aczkolwiek w wielu przypadkach faktycznie trochę racje mają Brukowce (co do tych gazet akurat się zgadzam z Twoim zdaniem

a premium owszem, będzie przeszkadzać, bo nie ma samochodu premium tej klasy.
samochód będą na 100% porównywać z Mini (Ypsilona) i będzie to trudny wybór. Mini bez wątpienia świetnie jeździ - pewnie będzie ok. 10k droższe. I teraz dalej, to co kto lubi. mam nadzieje, że zrobili jakiś myk, że wielkościowo będą mogły konkurować. Zawieszenie w 500ce wcale miękkie nie jest, ale bardziej nerwowe niż w Mini - w Ypsilonie nastawią się pewnie na komfort i to będzie pewnie świetne wyjście, bo będzie można przedstawić Lancię jako komfortową aleternatywę dla Mini
chyba, że zestroją go "po niemiecku" to niestety sami się skażą na pożarcie :/
EDIT: link do posta z fotkami z Genewy

wnętrze imho wygląda strasznie - bardzo tanio :/

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Wnętrze wygląda chyba tak słabo przez słabe fotki. Przynajmniej mam nadzieję że tak jest. Dziwnie wyglądają tylne drzwi od środka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Pozwolisz Seth ,że się nie zgodzę. Właśnie jak nie zestroją samochodu na sportowo to się skażą na porażkę.Zaraz pismaki z auto brukowców ,wytkną mało bezpośredni układ kierowniczy , wychylanie nadwozia na zakrętach, długie drogi prowadzenia drążka skrzyni biegów itp.Powtórzy się historia z Deltą III , która zajmowała ostatnie miejsca w porównaniach mimo" luksusu i eksluzywnosci".
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
A problem (?) w tym, że niemal NA PEWNO nie zestroją tego auta na sportowo. Nie ta docelowa grupa klientów.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
No, nagle komfort okazywał się mało istotny, ważniejszy był bezpośredni układ kierowniczy "z czuciem" i takie tam.miwis pisze:Pozwolisz Seth ,że się nie zgodzę. Właśnie jak nie zestroją samochodu na sportowo to się skażą na porażkę.Zaraz pismaki z auto brukowców ,wytkną mało bezpośredni układ kierowniczy , wychylanie nadwozia na zakrętach, długie drogi prowadzenia drążka skrzyni biegów itp.Powtórzy się historia z Deltą III , która zajmowała ostatnie miejsca w porównaniach mimo" luksusu i eksluzywnosci".
A jak już coś zestroją sztywniej (np. 500) to jest za sztywne i za mało komfortowe hehehe.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Moje byłe Włoszki
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1091
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Ch...a, zaś zegary na środku. Toż to sabotaż. 

Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
Łdna dziewczyna z włosami w kształcie sprężynek 

Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest