Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 02 mar 2011, 15:32
Moim skromnym zdaniem poprzedni Ypsilon ładniejszy. Zwłaszcza z przodu i z tyłu.
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Na dodatek Auto Brukowce napiszą, że to jest za drogie jak na segment A io wolą tańszą 500, która jeździ równie słabo, ale przynajmniej mniej kosztujeSeth pisze:szkoda, że Ypsilon wyszedł bardziej w segmencie A niż Btak to by konkurował z Audi A1, Citroenem DS3, czy Mini, a w ten sposób to staje się królem "segmentu A premium" - w którym nie bardzo ma z kim konkurować.
co rozumiesz przez słabo?A F500 jeździ słabo?
Nie wiem, co rozumie przez słabo tomzik, który sformułował taką opinię.Seth pisze:co rozumiesz przez słabo?Nat pisze:A F500 jeździ słabo?
ten samochód jest świetny, ale jak dla mnie ma milion różnych wad
Wg Auto Brukowców jeździ słabo, bo gorzej od Mini, przy czym w tym wypadku Mini jest "premium" i o połowę wyższa cena nie przeszkadza..Nat pisze:A F500 jeździ słabo?
..ale w wypadku "premium" w wydaniu Lancii już będzie przeszkadzać, bo za to można mieć super ekstra turbo- Polo, albo Fabię, które wymiatają niejedne kompakty (a na pewno włoskie), nie mówiąc o konkurencji w segmencie a tym bardziej w segmencie A.Seth pisze:Auto Brukowce (które gazety masz na myśli?) i tak napiszą, że można kupić coś większego za te same pieniądze i pod tym względem będą miały rację, bo premium, premiumem, ale jakoś trzeba realistycznie patrzeć, nawet jeśli nasz rynek to ułamek tortu
No, nagle komfort okazywał się mało istotny, ważniejszy był bezpośredni układ kierowniczy "z czuciem" i takie tam.miwis pisze:Pozwolisz Seth ,że się nie zgodzę. Właśnie jak nie zestroją samochodu na sportowo to się skażą na porażkę.Zaraz pismaki z auto brukowców ,wytkną mało bezpośredni układ kierowniczy , wychylanie nadwozia na zakrętach, długie drogi prowadzenia drążka skrzyni biegów itp.Powtórzy się historia z Deltą III , która zajmowała ostatnie miejsca w porównaniach mimo" luksusu i eksluzywnosci".