Strona 102 z 254

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 12:40
autor: Egon
też jestem nią zainteresowany jednak obawiam się że silnik może być kaplica. Jedno foto silnika od spodu od właściciela copue.
Obrazek

Miałem już 3 rozmowy z nim i za każdym razem coś nowego powie.

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 20:02
autor: zygmunt1
Byłem i oglądałem. Z zewnątrz tak jak opisał właściciel. Buda w dobrym stanie, maska wg mnie była malowana i raczej należy poprawić. Hamulce /tarcze/ dobre. Wydech jak w samochodzie z takim rocznikiem, jeszcze pojeździ. Zawieszenie aktywne, było z prawej regenerowane, ale za bardzo się na tym nie znam. Wygląda bez wycieków. Środek z alcantary. Siedzenie kierowcy jest po lewej stronie odnawiane /ładnie wszyta nowa część materiału/. Reszta niestety jest mocno używana -nie przetarta.
Silnik pracuje równo, ale z mojej opinii nadaje się do rozebrania i wymiany wszystkich uszczelniaczy i uszczelek oraz raczej panewek. Leje się po nim od strony rozrządu w sposób znaczny. Ciśnienie w cylindrach może być ok, tak podaje też sprzedawca. Ogólnie to silnik jest na duży minus. Nie wypowiadam się na temat typu ?polecam lub nie?. Ja bym osobiście nie kupił tego egzemplarza.
Pozdrawiam. :zjezdzam:

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 20:21
autor: Egon
Zachęciłeś mnie a jak z kopceniem ?

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 20:37
autor: DariuszS
Egon pisze:Zachęciłeś mnie a jak z kopceniem ?

Przez telefon wlasciciel poinformowal mnie ze turbina tez juz jest przynajmniej do regeneracji bo kopci.

Czyli 1500 regenracja turbiny, rozrzad + panewki + uszczelki okolo 1000 zl + wlasna robocizna.

Lub 1500 + 3000 w warsztacie.

Na dzien dobry do wlozenia w zaleznosci od decyzji kupujacego 2500 - 4500 zlotych + gaz raczej starego typu bo butla sie konczy za niecale 2 lata.

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 22:11
autor: Egon
To mam wliczone ale przez jazdę z takimi wyciekami lub małą ilością oleju mogą być poważniejsze koszty nie dbanie o turbo = duże koszty.

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 23:27
autor: DariuszS
Egon pisze:To mam wliczone ale przez jazdę z takimi wyciekami lub małą ilością oleju mogą być poważniejsze koszty nie dbanie o turbo = duże koszty.
Ciezka decyzja, ja raczej odpuszczam chyba ze zrobi jakas Mega dobra cene. (5000 - 5500) Na poczatek minimalnie teraz by wyszlo 9.000 za Coupe bez poltrony (kolejny 1000-1200) z maska po przejsciach i silnikiem w niewiadomym stanie... Do tego to aktywne zawieszenie, jak pewnie wiesz, czesci na rynku nie wiem czy kiedykolwiek byly do niego dostepne a z trwalosci to one nie slynely zwlaszcza po eksploatacji w PL od 2006...

Ale trzymam kciuki, fajnie by bylo (jesli ja kupisz) jakbys zalozyl temat na Forum i wrzucil kilka fotek z przebiegu renowacji - chetnie bym Sam podejrzal bo u mnie stoi kC 5.20 i czeka az sie nia zajme.

Re: Kąski warte uwagi.

: 17 paź 2016, 23:52
autor: Egon
Generalnie to ze mną jest taki problem że skończyłem fiata 125p oraz swoja Alfe 166 i szukam czegoś ciekawego do odbudowy, bo nie można wytrzymać nic nie mając do grzebania :-). A że Alfy nie mogę sprzedać bo za często zmieniam i mam zakaz od narzeczonej to tylko jakieś auto jako lokata kapitału przejdzie. A ta kappa może być dużą miną jeszcze się z decyzja prześpie co robić.

Re: Kąski warte uwagi.

: 18 paź 2016, 11:53
autor: Simon24121

Re: Kąski warte uwagi.

: 18 paź 2016, 12:27
autor: vanisch
Ładna Kappa Coupe, 1-właściciel, fotel kierowcy w niezłym stanie...
:link:

A w ofercie mają 4 sztuki:
:link:

Re: Kąski warte uwagi.

: 18 paź 2016, 14:19
autor: Egon
Kolekcja Mega : yesyes : ja naliczyłem 6 sztuk coupe na jednym z foto

Re: Kąski warte uwagi.

: 18 paź 2016, 15:44
autor: Energetyk
Ta kombi była wcześniej za 1800zł, coś ciężko idzie ze sprzedażą. Pewnie więcej do zrobienia niż tylko to co opisane.

Re: Kąski warte uwagi.

: 23 paź 2016, 20:01
autor: Egon
Byłem dziś po ta kappe coupe w Krakowie straciłem cały dzień i parę złotych zatem muszę coś napisać:
Podłoga i progi zdrowe najlepszy punkt tego auta.
Nadwozie - wygląda dość dobrze z paru metrów, liczne otarcia parkingowe, prawy błotnik wgnieciony w połowie długości, tylna klapa do lakierowania odprysk zamalowany sprayem.
Lakier - auto było lakierowane dookoła, a maska i lewy błotnik jeszcze raz po tym. Lakierował to jakiś amator widoczne na całym aucie miejsca gdzie posiadała szpachla. Sam lakier chodź kolor ładny to jego jakość w takim modelu nie do przyjęcia.
Wnętrze - w/g Vin-u powinna być skóra taka orzechowa a jest alcantara beżowa. Stan jej średni fotel kierowcy ma wstawkę w innym kolorze. Nie działa podświetlanie infocenter, przyciski zużyte, waruje wskaźnik temperatury silnika.
Z kompem się chciałem połączyć multiecuscanem ale zawsze był niepoprawny kod iso. Odczytałem błędy i przebieg ale z racji niepoprawnego kodu iso nie będę podawał tych informacji. Chyba że multiecuscan nie obsługuje 2.0 T 16V. Bo jest tylko jeden typ sterownika 2.0 T nie wiem czy to 16V czy 20V. Może ktoś wie ??
Silnik - wycieki z wielu miejsc. Nierówna praca na biegu jałowym. Problem z odpalaniem, po przy gazowaniu straszny bardzo głośny metaliczny dźwięk (w momencie większego uchylania przepustnicy, przy delikatnym cisza) jak by coś w głowicy, dźwięk podobny do tego jak obróci się panewka ale niby dochodzi z góry. Słyszalny też inny delikatniejszy niepokojący dźwięk od strony rozrządu, może jakiś osprzęt rolki itp. Moc silnika dość w normie biorąc pod uwagę stan turbiny to mocowo jest ok. Podczas jazdy nie było słyszalne walenie z silnika.
Sprzęgło - działa poprawnie jak na swój wiek.
Wydech - jak na te lata dobry.
Skrzynia - zmiana biegów poprawna, niestety strasznie coś wyję na każdym biegu, gdy tylko puścimy sprzęgło w czasie jazdy jest bardzo głośno aż zagłusza silnik. Dźwięk narasta i maleje i tak cały czas na zmianę, obstawiam łożyskowanie układu przeniesienia napędu gdzie co trzeba by szukać chyba że coś jeszcze w skrzyni.
Zawieszenie aktywne - dla mnie nie działa, nie odczułem żadnej różnicy sport-auto, świeci się błąd na infocenter
Prowadzenie auta - ściąga w lewo, zawieszenie dobrze wybiera nierówności. Hamulce działają.
Klima - nie działa.
Podsumowanie - Ja nie kupiłem bo ten egzemplarz nie nadaję się do odbudowy na poziomie.

Moim zdaniem auto dla osoby co naprawi z grubsza co trzeba i będzie jeździł aż padnie a potem zezłomuje lub rozbierze na części.

dowód wizyty
Obrazek

Re: Kąski warte uwagi.

: 23 paź 2016, 21:03
autor: wladek-15
Smutne jest to co napisałeś :/ Jak można zdewastować takie auto :/....

Re: Kąski warte uwagi.

: 23 paź 2016, 23:03
autor: DariuszS
Zainteresuj sie ta Co wczesniej wrzucalem bez Turbo ze spalonym sprzeglem. A co do krakowskiej Coupe... Coz. Nie ma cudow. Jesli bylaby przynajmniej w dobrym lub zadowalajacym stanie to juz dawno by zeszla po tym jak sprzedajacy powiedzial, ze byli juz zainteresowani co wzieli ja na kanal - zapalila mi sie zolta lampka (Bo nie kupili). A Po ogledzinach kolegi Zygmunta to kolor lampki zmienil sie na czerwony. Za kC w przywoitym stanie nie oszukujmy sie ale obecnie trzeba juz polozyc minimum 10.000... Na zachodzie najtansza jezdzaca jest za 3900? w turbo, bylbym mocno zaskoczony jesli ten egzemplarz wymagal tylko niewielkich nakladow w tej cenie.

Re: Kąski warte uwagi.

: 23 paź 2016, 23:47
autor: DariuszS
Gerade gefunden #ebaykleinanzeigen https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-216-7520

Ciekawy kasek?