Strona 13 z 30

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 0:51
autor: death knight
Niestety w żadnej nowej Lancii nie ma tak wygodnych foteli jak w kapiszonie :) no może w themie, ale nie dla mnie.
A tak w ogóle jakoś nie mogę do końca zrozumieć całej tej postawy Fiata. Jakoś inni producenci potrafią wyciągać wnioski ze swoich błędów i budować dobrą opinię w oparciu o swoją historię. W przypadku Lancii Fiat całkowicie zaprzepaścił jej dorobek techniczny i sportowy. Jeśli wziąłby przykład z Vag to dziś Lancia mogłaby być tak jak Audi w Vagu. Poza tym według mnie podczas gdy inni robili postępy, Fiat cofał się w rozwoju, mam na myśli podbój Chin przez koncerny niemieckie. Poza tym podczas tego całego kryzysu konkurencja wprowadziła masę nowych modeli, a ile wprowadził w tym czasie Fiat? Do tego dochodzi jeszcze bardzo słaba polityka cenowa i wizerunkowa. Jedyną dobrą rzeczą zrobioną przez Fiata w ostatnim czasie było przejęcie Chryslera. I chyba z dobrych rzeczy to tyle. Po prostu szkoda...

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 10:08
autor: paśny
Nat pisze:
paśny pisze: to kwestia potrzeb a nie kompleksów :D
naprawdę chcesz o tym porozmawiać ;) ?
Tak - odkąd schudłem i nie muszę wozić wózka dziecięcego to moje potrzeby w zakresie rozmiaru auta znacząco się zmniejszyły...

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 15:34
autor: Nat
Avatar jest sprzed czy po schudnięciu?

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 19:22
autor: Dudi
Taka oto sytuacja, na Facebook'owym profilu złomnika :roll: : gafa : : gafa : : gafa : :lol: : beczy :
Fiat zakończył produkcję Punto. Wszystko po to, żeby przygotować linię produkcyjną do wprowadzenia następcy: modelu Ducatino. ?Nasza strategia to oparcie nowych linii modelowych na tych samochodach, które odnoszą największe sukcesy rynkowe? ? mówi dyrektor zarządzający Fiata, Francesco Sconfitta ? "na wielu rynkach, w tym w Polsce, liderem sprzedaży jest Ducato. Dlatego w przyszłości możemy spodziewać się nie tylko miejskiego modelu Ducatino, ale też luksusowego Ducatissimo" - zapowiada Sconfitta.
Ducatino.jpg

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 19:53
autor: bartek wroclaw
: bredzisz : : nonieee : Tyle w temacie nowych pomysłów Fiata .

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 20:25
autor: Gawlick
Co jak co, ale mogł juz w tym fotoszopie występlować to mniej leniwie :D

Ale kto wie, może takich rzeczy doczekamy :lol:

Re: LANCIA R.I.P.

: 17 sty 2014, 23:36
autor: broker
death knight pisze:Niestety w żadnej nowej Lancii nie ma tak wygodnych foteli jak w kapiszonie :) no może w themie, ale nie dla mnie.
A tak w ogóle jakoś nie mogę do końca zrozumieć całej tej postawy Fiata. Jakoś inni producenci potrafią wyciągać wnioski ze swoich błędów i budować dobrą opinię w oparciu o swoją historię. W przypadku Lancii Fiat całkowicie zaprzepaścił jej dorobek techniczny i sportowy. Jeśli wziąłby przykład z Vag to dziś Lancia mogłaby być tak jak Audi w Vagu. Poza tym według mnie podczas gdy inni robili postępy, Fiat cofał się w rozwoju, mam na myśli podbój Chin przez koncerny niemieckie. Poza tym podczas tego całego kryzysu konkurencja wprowadziła masę nowych modeli, a ile wprowadził w tym czasie Fiat? Do tego dochodzi jeszcze bardzo słaba polityka cenowa i wizerunkowa. Jedyną dobrą rzeczą zrobioną przez Fiata w ostatnim czasie było przejęcie Chryslera. I chyba z dobrych rzeczy to tyle. Po prostu szkoda...
Inni potrafią lub nie.

GM - zbankrutował, odrodził się za pieniądze amerykańskich podatników
GM Opel - non stop straty
VAG Seat - non stop straty
VAG Lambo - straty
VAG Bugatti - straty
Chrysler - bankrut, pieniądze amerykańskich podatników i kupił go Fiat
Volvo - Chiczycy
Jaguar Land Rover - Hindusi
PSA - 1/3 udziałów w ręce Chińczyków, 1/3 w ręce francuskiego państwa
Rover - bankrut (w tym przygoda z BMW)
SAAB - bankrut (w tym przygoda z GM)
PSA Talbot, Simca - likwidacja marek
GM Pontiac, Oldsmobile - likwidacja marek
Chrysler Plymouth - likwidacja marki
Ford Mercury - likwidacja marki
Ford Lincoln - na dnie, próbują coś z tym zrobić
Nissan - wykupienie przez Renault (inaczej bankructwo)
Daewoo - bankrut, wykupienie przez GM
Suzuki - wycofanie się z rynku USA w 2013

itp, itd ;)

Fiat oczywiście też ma masę porażek na koncie. Co do rynku chińskiego, właśnie zaczęli naprawiać ten błąd, bo nieobecność tam kosztuje ich naprawdę dużo. Na jakieś tam usprawiedliwienie, Fiat to nr 1 w Brazylii.

Re: LANCIA R.I.P.

: 18 sty 2014, 0:47
autor: death knight
W Chinach Niemcy zaczęli ostro działać już na początku tego wieku, więc Fiat się troszkę spóźnił... Poza tym Brazylia to "troszkę" mniejszy rynek niż Chiny. I nawet tam Fiatowi Niemcy depczą po piętach (specjalnie prawo zostało zmienione, by nadal móc produkować T2).
Nieistniejące marki z tej listy, które podałeś znalazły się w tej sytuacji przez błędy właścicieli i zarządzających. Jak widać w przypadku Volvo i Jaguara zmiana właściciela wszystko zmieniła, więc gdyby Lancia zmieniła właściciela, to może wyszłoby jej na lepiej. Bo od dłuższego czasu Fiat w Lancię nic nie inwestował, ale mimo to chciał wyciągnąć z niej korzyść. Ciężko nazwać zmianę znaczka z Chryslera na Lancię inwestycją. Jak to mawiają "jak nie posmarujesz, to nie pojedziesz".

Re: LANCIA R.I.P.

: 19 sty 2014, 21:17
autor: Nat
Nic to, że VAG w przeciwieństwie do FIATA przynosi kolosalne zyski. Zawsze można się pocieszyć, że Bugatti jest pod kreską ;)

Re: LANCIA R.I.P.

: 23 sty 2014, 0:09
autor: danielKSG
Wracając do pierwszych postów. Czyli mam rozumieć że zamkną w Europie wszystkie salony Lancii,pozostaną one tylko we Włoszech i tylko tam będzie można kupić Lancię? A co z Deltą ? zamykają produkcję ?
Marczjone zachowuje się jak dziecko. Lepiej żeby już niemiaszki kupiły Lancię. Byłaby może bardziej kanciasta ale za to rozwijałaby się w najlepsze

Re: LANCIA R.I.P.

: 23 sty 2014, 0:20
autor: Flyman
Nat pisze:Zawsze można się pocieszyć, że Bugatti jest pod kreską ;)
A mnie nie cieszy. Oni też mają Fan-Klub. Poza tym, to też piękne, włoskie rydwany.
Wolałbym, by wszystkie stajnie dobrze przędły, aby używały najlepszych materiałów do produkcji, by projektowały nowe piękne bryły i spuściły trochę z cen.

Re: LANCIA R.I.P.

: 23 sty 2014, 9:08
autor: Nat
Flyman pisze:
Nat pisze:Zawsze można się pocieszyć, że Bugatti jest pod kreską ;)
A mnie nie cieszy. Oni też mają Fan-Klub. Poza tym, to też piękne, włoskie rydwany.
Wolałbym, by wszystkie stajnie dobrze przędły, aby używały najlepszych materiałów do produkcji, by projektowały nowe piękne bryły i spuściły trochę z cen.
Masz oczywiście 100% racji, ale i tak każda Twoja wypowiedź blednie przy awatarze ;)
Piękny samolot.

Re: LANCIA R.I.P.

: 23 sty 2014, 10:08
autor: Flyman
Będę się starał podciągnąć barwy moich wypowiedzi do kolorystyki awatara :-)

Re: LANCIA R.I.P.

: 23 sty 2014, 10:19
autor: Dudi
danielKSG pisze:Wracając do pierwszych postów. Czyli mam rozumieć że zamkną w Europie wszystkie salony Lancii,pozostaną one tylko we Włoszech i tylko tam będzie można kupić Lancię? A co z Deltą ? zamykają produkcję ?

Z tymi salonami będzie tak, że albo będą sprzedawać Alfę, która ma się rozbujać w przyszłości, albo Fiata. We Włoszech pozostaną do sprzedaży Ypsilona. Serwisy na razie będą działać w całej Europie. Nie wiadomo, co ze sprzedażą Ypsilona w Polsce, ale być może trafi do salonów Fiata.
Delta - produkcja będzie zakończona, następcy się nie przewiduje w najbliższym czasie.

Re: LANCIA R.I.P.

: 23 sty 2014, 11:59
autor: Nat
... albo będą sprzedawać Jeepa. ... albo Krajslera.
Czyli tak, salony Lancii zostaną poza Italią zamknięte, wszak pytanie jest nie o budynki, tylko o asortyment.