Strona 13 z 17
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 27 sty 2017, 13:38
autor: FXX
adrian123 pisze: ↑27 sty 2017, 10:51
No i znów nie wiem co robić. Pojechalem dzis do intercarsu po ten regulator bo już nie widzi mi się jeździć ecoteciem co pali 10 benzyny na sto. No i gościu mnie wyjasnia żebym sobie lepiej gdzies dobra pompe poszukal bo skoro mi padł regulator to znaczy że pompa się już zaciera i opilki zaraz mi rozwalą kolejny regulator za 450 ziko i Jeszce pewnie wtryski. Prawda to?
Ehhh...
To jedź tam i wyjaśnij mu, że to pompa Boscha, a nie Delphi. To co gościu Ci powiedział owszem było by prawdopodobne w Fordzie np. Mondeo MkIII z 2.0 TDCi na pompie Delphi. W pompach CP1 Boscha raczej się to nie zdarza.
Borek pisze:
Chwila moment, wydawało mi się że diesle mało palą i są ekonomiczne. Czyżby to były plotki? :>
Nie wiem do czego się odnosisz, ale ten EcoTec to benzyniak

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 27 sty 2017, 15:56
autor: Borek
O rety... przecież wyraźnie odniosłem się do diesla z całą listą gratów do wymiany.

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 27 sty 2017, 16:10
autor: volf
Borek jak ktoś ma pecha to nawet palec w d... złamie.
A kolega jak widać pojęcia nie ma to sobie kosztów tylko narobić może

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 2:40
autor: adrian123
Właśnie dla tego wolałem spytać żeby sobie nie narobić jeszcze większych kosztów

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 19:04
autor: adrian123
Za dobrą kasę mogę mieć pompę z regulatorem z lybry z bardzo małym przebiegiem z Włoch. Tyle że to od 1.9 jtd, będzie pasować? Bo wtryski pasują
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 19:39
autor: Paweł Beski
A może najpierw spróbuj sobie załatwić ten regulator. Używany ale dobry. Na forum jest parę osób które mogą coś takiego mieć.Napisz do kolegi Maniaka albo Brygadzisty 1. Oni ci przy okazji podpowiedzą tak sądzę czy twój pomysł jest dobry. Chodzi mi o tą pompę z Lybry. Szkoda generować zbędne koszty.
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 19:46
autor: FXX
I tak z ciekawości jaka to jest ta dobra kasa?
Kiedyś wymienialem tą pompę (zaczela puszczać paliwo) w AR156 2.4JTD 150KM to płaciłem za używaną z regulatorem 300zł.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 19:56
autor: adrian123
po znajomosci za 150. Nie chce kolega sprzedac samego regulatora bo mowi ze pompy bez tego nie sprzeda potem. A cena i tak dobra tu na forum moglem kupic sam regulator za 250 ziko. I tatmen wyglada lepiej niz moj nie jest taki wytarty w środku. Tylko czy moge z 1.9 założyc? To w konću ten sam silnik tylko ma po prostu jeden cylinder wiecej tak?
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 20:26
autor: Maniak
Co tu się zastanawiać, porównaj nr z regulatorów i jak są te same to do roboty. Podmień sam regulator i jak zagada to pół sukcesu, może cały.
Pozdrawiam brać klubowiczów
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 20:57
autor: volf
adrian123 pisze: ↑28 sty 2017, 19:56
po znajomosci za 150. Nie chce kolega sprzedac samego regulatora bo mowi ze pompy bez tego nie sprzeda potem. A cena i tak dobra tu na forum moglem kupic sam regulator za 250 ziko. I tatmen wyglada lepiej niz moj nie jest taki wytarty w środku. Tylko czy moge z 1.9 założyc? To w konću ten sam silnik tylko ma po prostu jeden cylinder wiecej tak?
Jeśli pompa pewna to zakładaj komplet czyli pompa z regulatorem, można nawet rozrządu nie rozpinać korzystając z metody przedstawionej tutaj
viewtopic.php?f=141&t=70548
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 21:04
autor: FXX
adrian123 pisze: ↑28 sty 2017, 19:56
po znajomosci za 150. Nie chce kolega sprzedac samego regulatora bo mowi ze pompy bez tego nie sprzeda potem. A cena i tak dobra tu na forum moglem kupic sam regulator za 250 ziko. I tatmen wyglada lepiej niz moj nie jest taki wytarty w środku. Tylko czy moge z 1.9 założyc? To w konću ten sam silnik tylko ma po prostu jeden cylinder wiecej tak?
Regulator powinien podejść.
Z tego co kojarzę to numery się potrafiły różnić, ale i tak pasowały zamiennie.
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 21:15
autor: marceli
volf pisze:
Jeśli pompa pewna to zakładaj komplet czyli pompa z regulatorem, można nawet rozrządu nie rozpinać korzystając z metody przedstawionej tutaj viewtopic.php?f=141&t=70548
Wiesz co
volf,może lepiej niech sam tego nie zakłada bo czytając temat jest wrażenie ,że kolega Adrian,mimo wszelkich dyplomów i ukończonych szkół oraz kursów mam wrażenie że jednak z kappą się nie "zakumpluje" a wręcz jest awersja więc....
...żeby nie było ,że po wymianie znów nie pali bądź nie daj Boże coś się "zerwie" i przestawi...
PS.Przepraszam autora tematu ale nie mogłem się powstrzymać.
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 21:30
autor: adrian123
spokojnie auto jak tylko odpali idzie do sprzedania ja nie chce tym jeździć
Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 21:43
autor: volf
marceli pisze: ↑28 sty 2017, 21:15
Wiesz co
volf,może lepiej niech sam tego nie zakłada bo czytając temat jest wrażenie ,że kolega Adrian,mimo wszelkich dyplomów i ukończonych szkół oraz kursów mam wrażenie że jednak z kappą się nie "zakumpluje" a wręcz jest awersja więc....
...żeby nie było ,że po wymianie znów nie pali bądź nie daj Boże coś się "zerwie" i przestawi...
PS.Przepraszam autora tematu ale nie mogłem się powstrzymać.
Linka dałem co by mechanikowi podpowiedział, ze można pompę wymienić bez rozpinania rozrządu...
Co do gwarancji pewności naprawy przez forum to raczej jasne, że taka nie istnieje
Ogólnie, jeśli chodzi o naprawę aut, to ja to widzę tak:
1. Mam kasę i nie chcę się brudzić to wstawiam auto do mechanika i oczekuje efektu. Ma być zrobione i wtedy płacę ale może być drogo.
2. Nie mam kasy więc grzebię sam. Większość napraw jest możliwa ale trzeba mieć czas, ochotę, trochę wiedzy i jakieś narzędzia. Wskazane wspomaganie się internetem

Re: Kappa JTD - zgasła i już nie odpalila
: 28 sty 2017, 22:23
autor: adrian123
Regulator wymienie sam bo to dwie śrubki. Jak się okaże że to nie to wtedy Lancia na wymiane wtrysków i pompy pójdzie do mechanika. Ja się takich napraw wolę nie podejmować