Nooo, mogliby tylko całkiem wywalić te okna, w końcu są zbędne i tylko zakłócają cudowną linię...
OMG....
broker pisze:Nie rozumiem też założenia, że ludzie będą na Theme i Voyagera mówic 'Chrysler'. Akurat tego byłbym pewien, że nie będą.
Skoro do tej pory mówili, że to "droższy/większy Fiat i tylko Fiat" to teraz mogą mówić Chrysler, tym bardziej, że:
a) tak jest w istocie (i zmiana lamp oraz poprawa materiałów w kokpicie nic tu nie pomoże)
b) więcej osób wie co to Chrysler niż co to Lancia.
HEMI pisze:Myślałem, że będzie to rozmowa na argumenty poparte faktami, niestety myliłem się
A czy nie jest faktem, że europejskie vany mają znacznie lepsze własności jezdne oraz lepsze wykończenie, oferując przy tym nie mniejszą funkcjonalność oraz silniki o niższym spalaniu i podobnych osiągach?
Mam przeogromną nadzieję, że to faktycznie jest okres przejściowy i do tego krótki, bo takich "Lancii", czyli wielkich, a przy tym nie oferujących więcej niż konkurencja kloców nie kupuję...
Stanowczo wolę włoską finezję i klasyczną elegancję, poparte europejską techniką na poziomie. Ale fakt- do tej pory mało kto takie połączenie wolał i zapewne większość będzie wolała owe "kloce", kierując się myślą, że kupują "prawie Chryslera" (przynajmniej w naszym kraju, bardziej cywilizowane może chociaż zauważą poprawę jakości w porównaniu do pierwowzorów).