MICHU pisze:ale jaja....jeździłem rok Lybrą ze świadomością, że mam zmieniarkę uszkodzoną a tu wystarczyło płytę dać odwrotnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teraz mi gra..................






Moderator: stabraf
MICHU pisze:ale jaja....jeździłem rok Lybrą ze świadomością, że mam zmieniarkę uszkodzoną a tu wystarczyło płytę dać odwrotnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teraz mi gra..................
No to żeś mi humor poprawił, tego wieczoruMICHU pisze:ale jaja....jeździłem rok Lybrą ze świadomością, że mam zmieniarkę uszkodzoną a tu wystarczyło płytę dać odwrotnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teraz mi gra..................
Nie pisałem o denerwującym otwieraniu bagażnika.Chciałem powiedzieć ,że dziwny jest brak zamka w klapie . Bo początkowo go nie zauważyłemkaeres pisze:ESSOX - ...........ale, że denerwuje Cię otwieranie bagażnika to czysta ignorancja z Twojej strony i to chciałem wyolbrzymić.
Pokój lancisti.
Nie ma takiej możliwości. Nigdy nie było polskiego języka w tym menu.ESSOX pisze: Na razie opanowuję działanie i sterowanie wyświetlaczem. Lekko to pokręcone.
Czy jest możliwość wgrania w jakiś sposób polskiego meni do wyświetlacza ?
Jaki język był w Lybrach kupowanych w salonach polskich ?
Sebastian pisze:No to żeś mi humor poprawił, tego wieczoruMICHU pisze:ale jaja....jeździłem rok Lybrą ze świadomością, że mam zmieniarkę uszkodzoną a tu wystarczyło płytę dać odwrotnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teraz mi gra..................
![]()
Pozdrawiam
Miejsce III: Różne funkcje ICS po naciśnięciu rozmaitej kombinacji przycisków (w osobnym temacie).Doodik pisze:Panowie to trzeba zrobić liste rzeczy znalezionych (odkrytych)
Miejsce pierwsze I : Przycisk do reglacji lędźwiowej oparcia
Miejsce II: wkładanie płyt do zmieniarki
Jeszcze jakies pomysły
a co to za diody, od czego bo w instrukcji nie znalazłem czegos takiegoDudi pisze:Doodik pisze: Miejsce V: Po co są diody zielona i czerwona przy lusterku wstecznym
To słabo szukałeś, bo w instrukcji jest to opisane.Wojtas_BB pisze:a co to za diody, od czego bo w instrukcji nie znalazłem czegos takiegoDudi pisze:Doodik pisze: Miejsce V: Po co są diody zielona i czerwona przy lusterku wstecznym
- światła mijania są OK może masz źle ustawione. Ja jeszcze dodałem sobie mocniejsze żarówki. Gorzej z drogowymi bo są faktycznie za słabe.Wojtek Łódź pisze:Obserwacje po tygodniu eskpoatacji:
- słabe światła mijania (może to kwestia ustawień, może zaś niebieskich żarówek, które założył poprzedni właściciel - muszę dojść, jak poprawić siłę oświetlenia)
- denerwująca regulacja lusterek zewnętrznych (notabene zdążyłem już ułamać joystickmam nadzieję, że jego wymiana nie jest kosztowna i kłopotliwa...)
- przy pięknym wykończeniu wnętrza - wkurzająca jakość niektórych detali (wspomniany joystick, zacinające się przyciski od szyb, delikatny przycisk otwierania bagażnika itp.)
Oczywiście jeżeli masz regulację manualną (tylko w xenonach jest automatyczne poziomowanie) to musi działać gdy zmieniasz kąt.Wojtek Łódź pisze:Co do regulacji świateł - czy jest ona rzeczywiście automatyczna w zależności od obciążenia? Bo kręcenie regulatorem na desce rozdzielczej wcale nie powoduje zmiany kąta padania snopu światła- trochę obawiam się, że problem tkwi w silniczkach od regulacji?
Jakoś te niebieskie światła, które odziedziczyłem po poprzednim właścicielu mnie nie przekonują - jutro wymontuje je i sprawdzę czy nie jest to "chiński ksenon" z supermarketu, który tylko barwę światła ma ciekawą. Niepokoi mnie to, że szkła reflektorów po dłuższej jeździe są wyczuwalnie nagrzane.
A joystick od lusterek trochę kłopotliwy w obsłudzie i mało precyzyjny - mam nadzieję, że to była kwestia jego zużycia i nowy będzie lepszy.
Dzięki za rady.
Tak jak kolega napisał, jeśli nie masz ksenonów to regulacji dokonuje się za pomocą pokrętła z lewej strony kierownicy. Ale nie martw się - awaria silniczków do regulacji zasięgu świateł - to stała przypadłość w Lybrach.Wojtek Łódź pisze:Co do regulacji świateł - czy jest ona rzeczywiście automatyczna w zależności od obciążenia? Bo kręcenie regulatorem na desce rozdzielczej wcale nie powoduje zmiany kąta padania snopu światła- trochę obawiam się, że problem tkwi w silniczkach od regulacji?