Post
autor: SIWY155 » 03 cze 2011, 10:51
Otóż będąc ostatnio w B-B na szkoleniu miałem możliwość przymierzyć się i krótko przejechać nowym Ypsilonem z silnikiem TwinAir.Odczucia mam mieszane,jesli chodzi o urodę autka to gdyby miało atrapę Lancii a nie Chryslera to byłoby ładne w 100% a tak jest ładna jak patrzy się na nią z boku i z tyłu.Przód rozczarowuje może dlatego,że zbyt natarczywie rzuca się skojarzenie z Chryslerem PT Cruiserem.Zaskoczeniem jest też to,ża autko zgodnie z obowiązującymi trendami nie urosło w stosunku do poprzedniego modelu a nawet odnoszę wrażenie,że zmalało.Dla kobiet rozmiary pewnie będą ok,ale o ile jeżdżąc poprzedniczką nawet przy moich gabarytach nie jest mi ciasno to już w tej odczuwam ciasnotę-ciężko dostać się do środka przez maleńkie drzwi.Reasumując desing nie jest już tak szokujący jak to bywało przy premierze poprzedniczek.Jeśli chodzi o wnętrze jak to w Lancii materiały i jakość montażu na najwyższym poziomie.Ciekawostką jest silnik dwucylindrowy turbo 0,9 i 85KM.Przyspieszenie i dynamika bardzo dobre jak na miejskie autko i zabawny dźwięk przywodzący na myśl praprzodków czyli popularnego Malucha.Biorąc pod uwagę,że będzie produkowana w Tyskim zakładzie dobrze to wróży jakości.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2