Lancia Ypsilon III

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
Mado
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 219
Rejestracja: 01 lis 2009, 11:58
Lokalizacja: Stronie Śl. / Wrocław

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Mado » 31 maja 2011, 21:30

piterstilo pisze:
Mado pisze:W tej cenie dali by przynajmniej klimatyzację w standardzie...
Przeczytaj cennik Audi na rynek Polski, czy za cenę dwukrotnie wyższą dają klimę.
Co nie zmienia faktu ,że w Lancii mogliby dać.
A wiem o tym doskonale i nawet nie warto tego komentować ;) A jakoś to zauważyłem, ponieważ jak czasami przeglądałem cenniki to poprzedni Ypsilon miał klimę w standardzie u nas.
Ale co prawda to prawda, klasa premium musi też swoje kosztować, tym bardziej jeśli w TVN Turbo chwalili auto, choć sam tego osobiście nie widziałem, czekam aż się pojawi na internecie.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Tomzik » 01 cze 2011, 12:16

broker pisze:Mnie cena nie dziwi, biorąc pod uwagę ceny Fiata 500, Audi A1, Mini itd. Lancia to nie Skoda.
Problem w tym, że w świadomości wielu Polaków Skoda, jako "Folkswagen Grup" stoi wyżej niż "przecież to Fiat", czyli Lancia.

I za tą kasę wybiorą Fabię, która pewnie faktycznie jest większa i przestronniejsza, a poza tym wygrywa wszystkie testy w naszych gazetach, chyba, że jest też tam Polo ;)

Wciąż za błąd uważam fakt, że Ypsilon jest na płycie Pandy a nie Punto, bo za taką cenę przynajmniej byłaby w stanie zaoferować znośne pod względem wielkości wnętrze w porównaniu do klasowych rywali.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: grzole » 01 cze 2011, 14:42

Tomzik pisze:
broker pisze:Mnie cena nie dziwi, biorąc pod uwagę ceny Fiata 500, Audi A1, Mini itd. Lancia to nie Skoda.
Problem w tym, że w świadomości wielu Polaków Skoda, jako "Folkswagen Grup" stoi wyżej niż "przecież to Fiat", czyli Lancia.
Polacy wiedzą tyle ile im reklama informacji sprzeda. Owszem, Skoda jest w VW Group, należy do niego w 100% ale jest lokalizowana jako low end w grupie, produkt kierowany do dawnych demoludów, Hindusów, Chińczyków mający o dziwo wzięcie też i w starej UE (na zasadzie Tesco Value). Niestety prawda jest smutna: w Polsce Skoda w konfiguracji zbliżonej do VW w oryginale przy zastosowaniu tej samej płyty podłogowej kosztuje TYLE SAMO (polecam zerknięcie w cenniki i porównanie np. nowej Octavki z Jettą). Po co przepłacać za tańszą markę, mniej prestiżową w ramach tej samego koncernu? Nad tym Polak nie zastanowi się.
BTW
Ludziska wmawiają sobie, że Skoda to czeska firma: jaka to czeska firma skoro jej właściciele w 100% są zagraniczni (holenderka firma finansowa należąca do VW) a w zarządzie tej firmy na 8 osób jest aż jeden (1!) Czech, na dodatek na stołku kadrowca (na niego poleci cała odpowiedzialność publiczna za ew. zwolnienia grupowe).
Tomzik pisze: Wciąż za błąd uważam fakt, że Ypsilon jest na płycie Pandy a nie Punto, bo za taką cenę przynajmniej byłaby w stanie zaoferować znośne pod względem wielkości wnętrze w porównaniu do klasowych rywali.
Z tego co pamiętam miał się pojawić w ofercie pojazd piccolo Delta a ten właśnie by pasował na płytę podłogową Grande Punto.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
Claromonte
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1578
Rejestracja: 26 paź 2010, 15:48

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Claromonte » 01 cze 2011, 16:58

Mado pisze:tym bardziej jeśli w TVN Turbo chwalili auto, choć sam tego osobiście nie widziałem, czekam aż się pojawi na internecie.
Pozdrawiam.
Proszę :-P , zapodaj linka, bo ja tez czekam.
Tomzik pisze: Problem w tym, że w świadomości wielu Polaków Skoda, jako "Folkswagen Grup" stoi wyżej niż "przecież to Fiat", czyli Lancia.
To jest pokłosie , wyrastania dzisiejszych dorosłych Polaków mających siłę nabywczą w innej niż np francuska rzeczywistości. We Francji, gdzie w latach 70 tych żyło się dobrze dokąd imigrowano, była szansa na wytworzenie się klienteli na wysmakowane włoskie auto- Lancię.
W Polsce, w gospodarce niedoboru wszystko co zachodnie, a szczególnie z kraju cudu gospodarczego z RFN było uznawane za coś super. To widać było w scenie z serialu Alternatywy 4, kiedy aparatczyk grany prze Gajosa, podjeżdża niemieckim BMW do kochanki, przywożąc jej taką ilość towaru jakby obrabował Pewex.

Powiedz jak przy takich paternach, takim przedstawianiu świata w PRL, miał wyrobić się w tym okupowanym przez Armię Czerwoną narodzie smak na egzotyczne wtedy Lancie ?

Nawet dziś kiedy kupiłem Lancię , kolega do mojego teścia rzekł "o kupili se wynalazek..."

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: broker » 01 cze 2011, 20:04

Tomzik pisze:
broker pisze:Mnie cena nie dziwi, biorąc pod uwagę ceny Fiata 500, Audi A1, Mini itd. Lancia to nie Skoda.
Problem w tym, że w świadomości wielu Polaków Skoda, jako "Folkswagen Grup" stoi wyżej niż "przecież to Fiat", czyli Lancia.
No nie w swiadomości wszystkich Polaków ;)
Nawet jeśli jednak duża część rodaków tak myśli to Lancia i tak nie może oferować w Polsce innych cen niż w reszcie Europy.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Nuova Ypsilon Martini Toivonen

Post autor: Nat » 02 cze 2011, 16:53

Nuova Ypsilon w malowaniu rajdowym, klinkij tu: :link:


- więcej wynalazków takiego typu (np Panda Jeep czy Ypsilon w wersji Sandro Munari) - kliknij na Pandę Jeep


Obrazek
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Nowa Lancia Ypsilon-pierwsze wrażenie

Post autor: SIWY155 » 03 cze 2011, 10:51

Otóż będąc ostatnio w B-B na szkoleniu miałem możliwość przymierzyć się i krótko przejechać nowym Ypsilonem z silnikiem TwinAir.Odczucia mam mieszane,jesli chodzi o urodę autka to gdyby miało atrapę Lancii a nie Chryslera to byłoby ładne w 100% a tak jest ładna jak patrzy się na nią z boku i z tyłu.Przód rozczarowuje może dlatego,że zbyt natarczywie rzuca się skojarzenie z Chryslerem PT Cruiserem.Zaskoczeniem jest też to,ża autko zgodnie z obowiązującymi trendami nie urosło w stosunku do poprzedniego modelu a nawet odnoszę wrażenie,że zmalało.Dla kobiet rozmiary pewnie będą ok,ale o ile jeżdżąc poprzedniczką nawet przy moich gabarytach nie jest mi ciasno to już w tej odczuwam ciasnotę-ciężko dostać się do środka przez maleńkie drzwi.Reasumując desing nie jest już tak szokujący jak to bywało przy premierze poprzedniczek.Jeśli chodzi o wnętrze jak to w Lancii materiały i jakość montażu na najwyższym poziomie.Ciekawostką jest silnik dwucylindrowy turbo 0,9 i 85KM.Przyspieszenie i dynamika bardzo dobre jak na miejskie autko i zabawny dźwięk przywodzący na myśl praprzodków czyli popularnego Malucha.Biorąc pod uwagę,że będzie produkowana w Tyskim zakładzie dobrze to wróży jakości.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Nat » 03 cze 2011, 12:39

broker pisze:No nie w swiadomości wszystkich Polaków ;)
Nawet jeśli jednak duża część rodaków tak myśli to Lancia i tak nie może oferować w Polsce innych cen niż w reszcie Europy.
Jasne.
Mamy Unię Europejską, wolność przepływu ludzi i towarów, można sobie kupić auto w dowolnym kraju unii bez przeszkód i gdyby nagle Lancia w Polandii była znacząco tańsza niż np. w Reichu czy Italii to Włosi czy Niemcy masowo kupowaliby je właśnie w Polsce. Na to sobie koncern FIATA pozwolić nie może, bo by go właśni dystrybutorzy na lokalnych rynkach - zjedli.
Zresztą w imię czego mieliby jeszcze bardziej obniżać ceny akurat w Polsce? I tak to robią pod pretekstem różnych promocji, z promocją "starego rocznika" (raczej niespotykaną poza Polską) na czele.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Nowa Lancia Ypsilon-pierwsze wrażenie

Post autor: Dudi » 03 cze 2011, 12:43

SIWY155 pisze:Zaskoczeniem jest też to,ża autko zgodnie z obowiązującymi trendami nie urosło w stosunku do poprzedniego modelu a nawet odnoszę wrażenie,że zmalało.Dla kobiet rozmiary pewnie będą ok,ale o ile jeżdżąc poprzedniczką nawet przy moich gabarytach nie jest mi ciasno to już w tej odczuwam ciasnotę-ciężko dostać się do środka przez maleńkie drzwi.
Proste, że jasne i wiele razy to pisaliśmy już w tym wątku. Zmalało, ponieważ teraz Ypsilon bazuje na Pandzie, a nie na Punto jak poprzednik. I to załatwia wszystko.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: thermano » 03 cze 2011, 17:42

Dziś mogłem pooglądać z bliska na terenie FAP w Tychach wiele różnych wersji stojących na każdym rogu fabryki ( i jeżdżących ) Auto "pachnie" jakością i ma blichtr którego nie znajdzie się w tym segmencie . Wnętrze "na oko" zza szyb fajne . Natomiast uroda auta dla mnie kontrowersyjna , cena za wysoka , proporcje zachwiane ( króciutka , wąska i wysoka ) Za krótka i za wysoka .
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: broker » 06 cze 2011, 22:36

2 x wideo

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Kondziu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 894
Rejestracja: 16 kwie 2007, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Kondziu » 13 cze 2011, 22:28

Fiat Linea 1.4 + Niewiadów N126E

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12273
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Dudi » 14 cze 2011, 10:59

Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Seth
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Seth » 16 cze 2011, 9:32

ceny Ypsilonki na rynku polskim
2000zł więcej od 500ki w podstawowej wersji - nie ma tragedii
Obrazek
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje

Alan

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja/start produkcji

Post autor: Alan » 16 cze 2011, 10:55

Widuje kilka razy w tygodniu w Krapkowicach,pierwsze wrażenie takie sobie .Z każdym dniem wydaje się bardziej szpetna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”