Strona 18 z 36
Re: Re:
: 22 lis 2015, 20:02
autor: Snail
rob_13376 pisze:FXX pisze:Dlatego dobrze, że nie idą tą głupią ścieżką wyznaczoną przez Niemców... Może jeszcze wladowaliby 0,9 MultiAir...
Wybaczcie, ale ja nie widzę sensu pakować silnika od kosiarki do takiego samochodu.
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Dokładnie! To się tylko sprawdza na papierze i torach testowych...

Zresztą cały ten 'downsizing' to jak dla mnie bezsensowne bicie piany, które z ekologią ma tyle wspólnego, co jeż ze szczoteczką do zębów...

No ale to przecież nie chodzi o "ekonielogikę". Mały silnik + taka sama moc = wcześniejszy jego zgon.
I trzeba kupić nowy... Dla producenta nie jest dobre jeśli jego produkt działa zbyt długo.
Koniec gwarancji + jeszcze trochę i koniec.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 20:08
autor: FXX
Art92 pisze:ipman pisze:Ma być prawdopodobnie diesel 3.0 V6 250KM. Z Maserati.
Poniżej 2.0 nie powinno się montować bo to głupio wygląda w limuzynie.
4,6 metra to kompakty mają, BMW F30 ma 3 cylindrowy 1.5, Mercedes klasy C, 1.6, S60 też 1.6.
Które kompakty mają nieco powyżej 4,6m?

Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 20:11
autor: ipman
No Lancia Delta ma 4,52m
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 20:20
autor: FXX
FXX pisze:Które kompakty mają
nieco powyżej 4,6m?

ipman pisze:No Lancia Delta ma 4,52m
Z której strony by nie patrzeć to jest mniej niż pisałem i o czym napisał Art92.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 22:21
autor: Art92
FXX pisze:FXX pisze:Które kompakty mają
nieco powyżej 4,6m?

ipman pisze:No Lancia Delta ma 4,52m
Z której strony by nie patrzeć to jest mniej niż pisałem i o czym napisał Art92.
Przykład dosłownie z własnego podwórka: Chevy Cruze 4.6m. Inne: Renault Fluence 4,62m, VW Jetta VI 4,64m, Octavia 4,66m, Astra J sedan 4.66m.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 22:39
autor: FXX
Świetnie! Teraz zestaw to z głównymi rywalami Giuli i powiedz co więcej z tego wynika...
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 22:45
autor: Art92
FXX pisze:Świetnie! Teraz zestaw to z głównymi rywalami Giuli i powiedz co więcej z tego wynika...
Wszystko sprowadzą się do nazwania Giuli "limuzyną" przez Ipmana. To nie jest limuzyna tylko sedan segmentu D, i to stosunkowo niewielki. Skoro bezpośredni rywale pokroju BMW F30 czy Mercedes klasy C mają małe silniki to czemu Giulia ich mieć nie może? Bo wstyd? Słaby powód.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 22:56
autor: FXX
Art92 pisze:FXX pisze:Świetnie! Teraz zestaw to z głównymi rywalami Giuli i powiedz co więcej z tego wynika...
Wszystko sprowadzą się do nazwania Giuli "limuzyną" przez Ipmana. To nie jest limuzyna tylko sedan segmentu D, i to stosunkowo niewielki. Skoro bezpośredni rywale pokroju BMW F30 czy Mercedes klasy C mają małe silniki to czemu Giulia ich mieć nie może? Bo wstyd? Słaby powód.
Mea culpa, nie wychwyciłem tej limuzyny. Fakt do limuzyny to brakuje kilkadziesiąt centymetrów.
Ale wracając do małych silników, owszem mają. Ale ja nie widzę sensu montowania ich tam. Ty masz jakieś logiczne uzasadnienie dla nich?
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 23:07
autor: Art92
FXX pisze:Art92 pisze:FXX pisze:Świetnie! Teraz zestaw to z głównymi rywalami Giuli i powiedz co więcej z tego wynika...
Wszystko sprowadzą się do nazwania Giuli "limuzyną" przez Ipmana. To nie jest limuzyna tylko sedan segmentu D, i to stosunkowo niewielki. Skoro bezpośredni rywale pokroju BMW F30 czy Mercedes klasy C mają małe silniki to czemu Giulia ich mieć nie może? Bo wstyd? Słaby powód.
Mea culpa, nie wychwyciłem tej limuzyny. Fakt do limuzyny to brakuje kilkadziesiąt centymetrów.
Ale wracając do małych silników, owszem mają. Ale ja nie widzę sensu montowania ich tam. Ty masz jakieś logiczne uzasadnienie dla nich?
Konkurencyjność, w obecnych czasach ludzie wolą mniejsze silniki. Potencjalny klient szukający koniecznie benzyniaka, który nie zrujnuje jego budżetu ale też zapewni odpowiednie osiągi kupi Merca albo BMW bo w Alfie nie będzie takiego silnika, który spali około 10 litrów na 100 km. Przypuszczam, że skoro w tych autach są mniejsze silniki to ktoś to jednak kupuje.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 23:15
autor: ipman
Art92 pisze:FXX pisze:Art92 pisze:FXX pisze:Świetnie! Teraz zestaw to z głównymi rywalami Giuli i powiedz co więcej z tego wynika...
Wszystko sprowadzą się do nazwania Giuli "limuzyną" przez Ipmana. To nie jest limuzyna tylko sedan segmentu D, i to stosunkowo niewielki. Skoro bezpośredni rywale pokroju BMW F30 czy Mercedes klasy C mają małe silniki to czemu Giulia ich mieć nie może? Bo wstyd? Słaby powód.
Mea culpa, nie wychwyciłem tej limuzyny. Fakt do limuzyny to brakuje kilkadziesiąt centymetrów.
Ale wracając do małych silników, owszem mają. Ale ja nie widzę sensu montowania ich tam. Ty masz jakieś logiczne uzasadnienie dla nich?
Konkurencyjność, w obecnych czasach ludzie wolą mniejsze silniki. Potencjalny klient szukający koniecznie benzyniaka, który nie zrujnuje jego budżetu ale też zapewni odpowiednie osiągi kupi Merca albo BMW bo w Alfie nie będzie takiego silnika, który spali około 10 litrów na 100 km. Przypuszczam, że skoro w tych autach są mniejsze silniki to ktoś to jednak kupuje.
Alfa obecnie celuje w tych który by chcieli Maserati ale ich nie stać, a nie tych których stać na Skodę a chcieliby Audi.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 23:31
autor: Art92
ipman pisze:Art92 pisze:FXX pisze:Art92 pisze:FXX pisze:Świetnie! Teraz zestaw to z głównymi rywalami Giuli i powiedz co więcej z tego wynika...
Wszystko sprowadzą się do nazwania Giuli "limuzyną" przez Ipmana. To nie jest limuzyna tylko sedan segmentu D, i to stosunkowo niewielki. Skoro bezpośredni rywale pokroju BMW F30 czy Mercedes klasy C mają małe silniki to czemu Giulia ich mieć nie może? Bo wstyd? Słaby powód.
Mea culpa, nie wychwyciłem tej limuzyny. Fakt do limuzyny to brakuje kilkadziesiąt centymetrów.
Ale wracając do małych silników, owszem mają. Ale ja nie widzę sensu montowania ich tam. Ty masz jakieś logiczne uzasadnienie dla nich?
Konkurencyjność, w obecnych czasach ludzie wolą mniejsze silniki. Potencjalny klient szukający koniecznie benzyniaka, który nie zrujnuje jego budżetu ale też zapewni odpowiednie osiągi kupi Merca albo BMW bo w Alfie nie będzie takiego silnika, który spali około 10 litrów na 100 km. Przypuszczam, że skoro w tych autach są mniejsze silniki to ktoś to jednak kupuje.
Alfa obecnie celuje w tych który by chcieli Maserati ale ich nie stać, a nie tych których stać na Skodę a chcieliby Audi.
Nikt tu o Skodzie nie mówi. Alfa Romeo chce być premium, czyli jak BMW, Mercedes, Audi czy Volvo, a te w ofercie maja mniejsze silniki benzynowe.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 22 lis 2015, 23:40
autor: FXX
Art92 pisze:Konkurencyjność, w obecnych czasach ludzie wolą mniejsze silniki. Potencjalny klient szukający koniecznie benzyniaka, który nie zrujnuje jego budżetu ale też zapewni odpowiednie osiągi kupi Merca albo BMW bo w Alfie nie będzie takiego silnika, który spali około 10 litrów na 100 km. Przypuszczam, że skoro w tych autach są mniejsze silniki to ktoś to jednak kupuje.
Imho:
Po 1: To, że są tam bardzo małe silniki nie oznacza, że się dobrze sprzedają. Ja osobiście w to wątpię.
Po 2: Tak czy siak, taki klient i tak wybierze BMW albo Volvo, bo tylko oni mają jakiś b. mały silnik. Mercedes ma najmniejszy 1.8 Kompressor, który spali podobnie jak dwulitrówka. A oba odpowiednio traktowane spokojnie się mieszczą w 10l/100km. Podobnie w A4, najmniejsze jest 1.8TFSi.
Po 3: Po ostatniej wpadce grupy VW z małymi silnikami to ich sprzedaż również spadnie.
Po 4: Niestety albo i stety, włodarze FCA liczą przede wszystkim na dobre wyniki Alfy przede wszystkim na kontynencie amerykańskim, nie europejskim. A tam te małe silniczki się nie sprzedadzą.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 23 lis 2015, 0:58
autor: rob_76
Dodam, że w/g mnie, te wszystkie merce, audiki, passaty i inne - z małymi silnikami - kupują ludzie, których po prostu nie stać na większy silnik, ale chcą się przed sąsiadami pochwalić...

Czyli mają snobistyczne parcie na konkretną markę...
Oczywiście w dużym uproszczeniu...

Re: Alfa Romeo GIULIA
: 23 lis 2015, 8:22
autor: Gawlick
Ale o czym w ogóle tu mówić. W F30 (obierzmy przed lift bo wprowadzenie 1.5 po lifcie w 2 kwartale tego roku to tylko i wyłącznie dojenie klienta) najmniejszy benzynowy silnik w sedanie to 2 litry turbo. Katalogowo spala prawie 6 na żywo 12.
Najmniejszy benzynowy silnik w kombi to 1.6 w 316i który jest tak żałosny że szkoda gadać. Za GRUBE dolary przypomnę (130 tys +).
I tu pytanie czy AR może pozwolić sobie żeby nowa jakość dawała chociaż trochę takiego odczucia? Nie.
Re: Alfa Romeo GIULIA
: 23 lis 2015, 13:07
autor: Art92
A mi się wydaje, że po prostu są na świecie ludzie, którzy chcą mieć ładne auto, dynamicznie wyglądające a zarazem nie potrzebują silnika powyżej 200KM ale dieslami się brzydzą.