Kąski warte uwagi.
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2158
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kąski warte uwagi.
I ten maluch przy tym przebiegu jest w oryginalnym lakierze i tak wygląda - no na pewno.
Chyba że jest spolerowany już na maksa jak się dało. Ten lakier był tak ch... jakości, że go patrzenie rysowało, od słońca matowiał i żółkł, a niestety Maluch miał takie blachy zajebiste, że już na placu gniły.
Chyba że jest spolerowany już na maksa jak się dało. Ten lakier był tak ch... jakości, że go patrzenie rysowało, od słońca matowiał i żółkł, a niestety Maluch miał takie blachy zajebiste, że już na placu gniły.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Kąski warte uwagi.
W tym Maluchu opona zapasowa D124 a na kołach już inny bieżnik. Tłumik też zmieniany, komora silnika zbyt brudna na tylko 44 tkm przejechane.
Fotele Inter Groclin fajne, ale zaniedbane.
Moim zdaniem zbyt zaniedbany na 44 tkm albo w miarę dobrze utrzymany na 144 tkm.
Fotele Inter Groclin fajne, ale zaniedbane.
Moim zdaniem zbyt zaniedbany na 44 tkm albo w miarę dobrze utrzymany na 144 tkm.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Kąski warte uwagi.
... a ten fiat z minimalnym przebiegiem, prawda czy fałsz?
https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-fi ... K67OR.html
https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-fi ... K67OR.html
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Z licznikami cos nie tak... po pierwsze okrągłe zegary pojawiły się bodajże w 89r (razem z nowym typem emblematu i szerszymi felgami), po drugie zielone pole na prędkościomierzu, było stosowane w wersji bez obrotomierza, z zresztą widać, że szybka tachometru wygląda zdecydowanie lepiej niż prędkościomierza...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
Co do zegarów to dużo było wersji bez obrotomierza więc pewnie dołożony później 

KAPPA TDS & JTD
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1090
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Kąski warte uwagi.
Znowu mi, nie pasuje ten most jugosławiański
W 1988 roku gdy silniki, skrzynia i fotele były z Poloneza to tylne mosty były już krajowe.
W 1988 roku gdy silniki, skrzynia i fotele były z Poloneza to tylne mosty były już krajowe.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Kąski warte uwagi.
U mnie w roczniku 90' most był jugol, co ciekawe zmieniany był po 3/4 latach na fabrycznie nowy i też jugol więc musieli ich mieć spore zapasy 

KAPPA TDS & JTD
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Ostatnia seria 89-91 miała mosty Yugo, miałem 90r i też był okrągły most, I skąd oni je brali skoro Zastava zakończyła produkcję Fiat-a 1300 w 1980r ?, a egzemplarze z lat 81-88r z koleji miały tylko kwadratowe z poldka
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
... po co Sprzedającemu 9-osobowy Bus, na upartego tym zestawem weźmie 10 osób i ..... zapasowy silnik jak ten w aucie "padnie" na pierwszej lepszej górce.
https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-126p-1 ... ce8d87865c
Pozdrawiam
P.S.
ciekawe czy Sprzedający wie co oznacza skrót P4?
https://www.olx.pl/d/oferta/maluch-fiat ... ce8d87865c
https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-126p-1 ... ce8d87865c
Pozdrawiam
P.S.
ciekawe czy Sprzedający wie co oznacza skrót P4?
https://www.olx.pl/d/oferta/maluch-fiat ... ce8d87865c
Re: Kąski warte uwagi.
Adam a co właśnie oznacza to P4.
No tą cenę za zestaw jestem jeszcze w stanie zrozumieć - chociaż wszystko zależy od stanu "na żywo".
No tą cenę za zestaw jestem jeszcze w stanie zrozumieć - chociaż wszystko zależy od stanu "na żywo".
Re: Kąski warte uwagi.
... P4 to oznaczenie zderzaków, które zaczęto seryjnie montować po zderzakach chromowanych a przed tymi liftowymi. Obecnie łatwiej jest kupić "chromy" (włoskie) a dużo trudniej P4, liftingowe czy "elegantowe" dlatego też można już zobaczyć "eleganta" z chromami, o którym Sprzedający pisze, że tak dużo lepiej wygląda. Prawda jest prozaiczna, plastiki są już dużo droższe ....
Pozdrawiam
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2974
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Kąski warte uwagi.
Mój ojciec miał 126p 84r z wczesnymi zderzakami P4 (bez tylnych lamp cofania i przeciwmgielnego) i z listwami na drzwiach do kompletu, to były najbardziej wytrzymale zderzaki w 126p. Przedni zderzak miał miejsce na mała tablicę rej. typu włoskiego...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Kąski warte uwagi.
... dokładnie tak, zapomniałem, że P4 również były modyfikowane poprzez dołożenie wycięcia na światło przeciwmgielne a nieco później również na światło cofania. Pierwsze P-czwórki to były we fiatach "Personal 4", które na rynku polskim dostępne były za dewizy. Charakterystyczne były przednie zderzaki (pietrek125 pisze: ↑27 kwie 2022, 20:37 Mój ojciec miał 126p 84r z wczesnymi zderzakami P4 (bez tylnych lamp cofania i przeciwmgielnego) i z listwami na drzwiach do kompletu, to były najbardziej wytrzymale zderzaki w 126p. Przedni zderzak miał miejsce na mała tablicę rej. typu włoskiego...

Pozdrawiam
Re: Kąski warte uwagi.
... stopień trudności nieco wyższy, z serii "wytęż wzrok" prawda czy fałsz?
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punt ... ED6i1.html
Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-punt ... ED6i1.html
Pozdrawiam