Lancia Delta III (2008-2014)
- mr.kura
- Klubowicz
- Posty: 1493
- Rejestracja: 20 lut 2009, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Artykuł o nowej Delcie
Wszystko fajnie, tylko mi bardzo niewygodnie się siedzi w nowej Delcie (jako kierowca, oczywiście).
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Lancia Delta 1.6 Multijet Platino
Wbrew wszystkim
Koniec z legendą rajdów. Stara Lancia odchodzi do lamusa. Najnowsza Delta ma być przede wszystkim luksusowym kompaktem dla indywidualistów. Jesteś jednak w dużym błędzie, jeśli myślisz, że bohater tego testu to Fiat Bravo z barokowymi dodatkami stylistycznymi. Delta to coś znacznie więcej.

Wbrew wszystkim
Koniec z legendą rajdów. Stara Lancia odchodzi do lamusa. Najnowsza Delta ma być przede wszystkim luksusowym kompaktem dla indywidualistów. Jesteś jednak w dużym błędzie, jeśli myślisz, że bohater tego testu to Fiat Bravo z barokowymi dodatkami stylistycznymi. Delta to coś znacznie więcej.

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Lancia Delta 1.9 Multijet Hard Black - Lady in Black
Łatwo się w niej zakochać od pierwszego wejrzenia. Po pierwsze, to czystej krwi Włoszka, a one, jak wiadomo, sztukę uwodzenia opanowały do perfekcji. Po drugie, to Lancia Delta - a więc idealny przykład na potwierdzenie tej tezy. I w końcu po trzecie, w limitowanej wersji Hard Black wygląda wręcz nieziemsko!


Łatwo się w niej zakochać od pierwszego wejrzenia. Po pierwsze, to czystej krwi Włoszka, a one, jak wiadomo, sztukę uwodzenia opanowały do perfekcji. Po drugie, to Lancia Delta - a więc idealny przykład na potwierdzenie tej tezy. I w końcu po trzecie, w limitowanej wersji Hard Black wygląda wręcz nieziemsko!


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 gru 2008, 0:00
- Lokalizacja: Opole (PL)/Pforzheim (D)
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Moze nowa stronka, hobbystyczna, ale mysle ze sie rozwinie,
Polecam: www.lanciadelta-info.cba.pl
Polecam: www.lanciadelta-info.cba.pl
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Wczoraj posiedziałem sobie w środku, jak również w Giuliet'cie.
Po pierwsze w Alfie fajniej mi się siedziało za kółkiem- wsiadłem, siedzisko nieco niżej i praktycznie w mig znalazłem dla siebie najwygodniejszą i najfajniejszą pozycję. W Delcie siedzi się chyba wyżej, trochę się naustawiałem zanim byłem w miarę zadowolony, chociaż to nie było to co w Alfie.
Przesiadka do tyłu przy ustawionych pod siebie fotelach ujawniła moim zdaniem przepaść. W Alfie praktycznie dotykałem (lekko, ale jednak) przedniego fotela kolanami, ponadto głowę miałem już na milimetry od dachu (zwłaszcza przy słupku tylnym) a przeciez wielce wysoki nie jestem (176cm). Ten sam test w Delcie zaskoczył mnie samego- miejsca chyba tyle co w Kappie- kolana ładnych 10cm od fotela, a i na łeb więcej przestrzeni. I też wygodniejsze ułożenie- w Alfie trochę jak na taborecie, w Delcie pełna kultura.
Podsumowując- jako kierowca- Alfa, jako pasażer- Delta
A teraz trochę o wykonaniu.
Delta mnie trochę zawiodła.
Po pierwsze kierownica- miała być ładna i nawet jest, ale te ramiona malowane na srebrno niestety uginają się pod niewielkim nawet naciskiem palca- to niestety burzy wrażenie solidności. Plastik pod oknami na drzwiach nie rewelacyjny, ale ma znamiona miękkości, troszkę lepszy niż w Alfie. Za to gorzej wykonana (i to znacznie) obudowa kolumny kierownicy (tam gdzie stacyjka). Między górną a dolną połową szpara (za duża), ponadto jeden kant krzywo oszlifowany. Że można lepiej pokazuje Giulietta. Tam nie miałem szans się do tego elementu doczepić. Ponadto w Alfie wyłożono fajną, miękką gumę przy klamce wewnętrznej, dzięki czemu nic się nie rysuje a i nie ma żadnego chrobotu paznokcia (damskiego) o plastik. W Delcie w tym miejscu niestety jest plastik.
Co do designu wnętrza- wszyscy się zachwycają Alfą, ale ja miałem wrażenie, że patrzę na deskę... Syrenki. Dużo blachy i okrągłe elementy. Delta wygląda moim zdaniem o wiele nowocześniej i znacznie bardziej mi się podoba.
Niestety problem Delty polega na tym, że chcieli gadżeciarsko a wyszło kiepsko- chodzi o środkową konsolę, sterującą audio i klima oraz nawigacją. Chyba jest bardzo podobna jak w Bravo, tylko tam o ile kojarzę nie robili z tego cudów tylko umocowali na środku deski. W Delcie ten element odstaje, jakby spływa z góry. Ładnie wygląda, ale tylko do momentu gdy się okaże, że kiedy się to złapie od dołu to jest luz na pół centymetra, jakby miało zaraz odpaść. W tym momencie znów wrażenie solidności pryska jak mydlana bańka.
Jeszcze jeden element mi się nie spodobał- plastiki przy ostatnim tylnym okienku (tym za tylnymi drzwiami). Jasny i ciemny- oba luźne. Nie można było ich jakoś skręcić do kupy?
Owszem, to są bzdety, być może wielu tego nawet nie zauważy, ale po wczorajszej wizycie zrozumiałem, że sporo z tego, co wypisują w gazetach o naszych ulubionych autach niestety może być prawdą (dotąd uważałem, że "się czepiają"). To są szczegóły,ale nierzadko takie szczegóły właśnie decydują o odbiorze auta przez potencjalnego klienta.
Po pierwsze w Alfie fajniej mi się siedziało za kółkiem- wsiadłem, siedzisko nieco niżej i praktycznie w mig znalazłem dla siebie najwygodniejszą i najfajniejszą pozycję. W Delcie siedzi się chyba wyżej, trochę się naustawiałem zanim byłem w miarę zadowolony, chociaż to nie było to co w Alfie.
Przesiadka do tyłu przy ustawionych pod siebie fotelach ujawniła moim zdaniem przepaść. W Alfie praktycznie dotykałem (lekko, ale jednak) przedniego fotela kolanami, ponadto głowę miałem już na milimetry od dachu (zwłaszcza przy słupku tylnym) a przeciez wielce wysoki nie jestem (176cm). Ten sam test w Delcie zaskoczył mnie samego- miejsca chyba tyle co w Kappie- kolana ładnych 10cm od fotela, a i na łeb więcej przestrzeni. I też wygodniejsze ułożenie- w Alfie trochę jak na taborecie, w Delcie pełna kultura.
Podsumowując- jako kierowca- Alfa, jako pasażer- Delta

A teraz trochę o wykonaniu.
Delta mnie trochę zawiodła.
Po pierwsze kierownica- miała być ładna i nawet jest, ale te ramiona malowane na srebrno niestety uginają się pod niewielkim nawet naciskiem palca- to niestety burzy wrażenie solidności. Plastik pod oknami na drzwiach nie rewelacyjny, ale ma znamiona miękkości, troszkę lepszy niż w Alfie. Za to gorzej wykonana (i to znacznie) obudowa kolumny kierownicy (tam gdzie stacyjka). Między górną a dolną połową szpara (za duża), ponadto jeden kant krzywo oszlifowany. Że można lepiej pokazuje Giulietta. Tam nie miałem szans się do tego elementu doczepić. Ponadto w Alfie wyłożono fajną, miękką gumę przy klamce wewnętrznej, dzięki czemu nic się nie rysuje a i nie ma żadnego chrobotu paznokcia (damskiego) o plastik. W Delcie w tym miejscu niestety jest plastik.
Co do designu wnętrza- wszyscy się zachwycają Alfą, ale ja miałem wrażenie, że patrzę na deskę... Syrenki. Dużo blachy i okrągłe elementy. Delta wygląda moim zdaniem o wiele nowocześniej i znacznie bardziej mi się podoba.
Niestety problem Delty polega na tym, że chcieli gadżeciarsko a wyszło kiepsko- chodzi o środkową konsolę, sterującą audio i klima oraz nawigacją. Chyba jest bardzo podobna jak w Bravo, tylko tam o ile kojarzę nie robili z tego cudów tylko umocowali na środku deski. W Delcie ten element odstaje, jakby spływa z góry. Ładnie wygląda, ale tylko do momentu gdy się okaże, że kiedy się to złapie od dołu to jest luz na pół centymetra, jakby miało zaraz odpaść. W tym momencie znów wrażenie solidności pryska jak mydlana bańka.
Jeszcze jeden element mi się nie spodobał- plastiki przy ostatnim tylnym okienku (tym za tylnymi drzwiami). Jasny i ciemny- oba luźne. Nie można było ich jakoś skręcić do kupy?
Owszem, to są bzdety, być może wielu tego nawet nie zauważy, ale po wczorajszej wizycie zrozumiałem, że sporo z tego, co wypisują w gazetach o naszych ulubionych autach niestety może być prawdą (dotąd uważałem, że "się czepiają"). To są szczegóły,ale nierzadko takie szczegóły właśnie decydują o odbiorze auta przez potencjalnego klienta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Nie ukrywam ,że powoli przymierzam się do Delty III lub Gulietty.Do tej pory faworyt to Delta III,jednak zasiałeś we mnie wątpliwości.Dlaczego przy okazji face liftingu nie poprawili tych niedoróbek?Czyżby wraz z nowym amerykańskim grillem ,amerykańska jakość wykończenia wnętrza stanowi jedną całość?
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Siedziałem w Delcie i Giulietta, zdecydowanie wolałbym Deltę.
Deltą też jechałem (2.0 diesel, 165 KM), wrażenia jak najlepsze.
To o czym pisze Tomzik to drobiazgi imho. W każdym razie mój brat i ja sam też przymierzamy się do Delty.
Będzie czadowo jak dwie Delty będą zajeżdżać na zjazdy rodzinne
Poza tym Lancie to ciągle rodzynki w 3city, tym większa frajda.
Deltą też jechałem (2.0 diesel, 165 KM), wrażenia jak najlepsze.
To o czym pisze Tomzik to drobiazgi imho. W każdym razie mój brat i ja sam też przymierzamy się do Delty.
Będzie czadowo jak dwie Delty będą zajeżdżać na zjazdy rodzinne

Poza tym Lancie to ciągle rodzynki w 3city, tym większa frajda.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nuova DELTA (III) HPE
miwis- jesli auto ma być "rodzinne", bierz bez wahania Deltę.
Giulietta moim zdaniem jest zbyt ciasna na podróż we czworo dorosłych ludzi. Jeśli dla dwójki- warto się przymierzyć, mi znacznie lepiej za kółkiem było w Alfie.
Co do tego co pisałem- owszem, broker ma rację, że to drobiazgi. Ale takie drobiazgi mogą się zdarzyć w Bravo a nie 1,5 raza droższej Delcie.
Albo druga opcja, co do której Lancia pewnie nie chciałaby się zgodzić- Delta nie jest premium a zwykłym, masowym kompaktem. Wtedy takie plastiki są ok. Dla premium- moim zdaniem nie.
Najlepiej będzie jak sobie pooglądasz sam
Giulietta moim zdaniem jest zbyt ciasna na podróż we czworo dorosłych ludzi. Jeśli dla dwójki- warto się przymierzyć, mi znacznie lepiej za kółkiem było w Alfie.
Co do tego co pisałem- owszem, broker ma rację, że to drobiazgi. Ale takie drobiazgi mogą się zdarzyć w Bravo a nie 1,5 raza droższej Delcie.
Albo druga opcja, co do której Lancia pewnie nie chciałaby się zgodzić- Delta nie jest premium a zwykłym, masowym kompaktem. Wtedy takie plastiki są ok. Dla premium- moim zdaniem nie.
Najlepiej będzie jak sobie pooglądasz sam

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Nuova DELTA (III) HPE
Lancia to marka subpremium 

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nuova Delta (III) HPE
Niestety sądząc po niedoróbkach jakościowych Delty to marka pospolitian 
A sądząc po Voyagerze to marka poor

A sądząc po Voyagerze to marka poor

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Nuova Delta (III) HPE
Kupiłem Deltę mając 2 letnie Bravo Sport 1.9 MJ 150 KM . Zaczęły się problemy z miejscem z tyłu ( dzieci rosną a ja wielki chłop )
Oglądałem Giuliettę , ale mnie wewnątrz Bravo bardziej się podoba ( Sport w porównaniu do Alfy w "bieda" version ) Wnętrze tych samych , czyli nie za wielkich gabarytów . Wychodząc nieco zawiedziony z salonu zerknąłem na Deltę . Wsiadłem i ( w przenośni ) już nie wysiadłem .
Nie zauważyłem u siebie problemów opisywanych przez autora wątku - choć faktycznie srebro sprajem pryskane to nie jest aluminium
Oglądałem Giuliettę , ale mnie wewnątrz Bravo bardziej się podoba ( Sport w porównaniu do Alfy w "bieda" version ) Wnętrze tych samych , czyli nie za wielkich gabarytów . Wychodząc nieco zawiedziony z salonu zerknąłem na Deltę . Wsiadłem i ( w przenośni ) już nie wysiadłem .
Nie zauważyłem u siebie problemów opisywanych przez autora wątku - choć faktycznie srebro sprajem pryskane to nie jest aluminium

"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5433
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Nuova Delta (III) HPE
Ja oglądałem wersję "Chrysler grill", może zakaziła się od Voyagra, tym bardziej, że stała obok hehe 

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205