Lancia Delta III (2008-2014)

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Awatar użytkownika
mr.kura
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1493
Rejestracja: 20 lut 2009, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Artykuł o nowej Delcie

Post autor: mr.kura » 31 sie 2011, 16:18

Wszystko fajnie, tylko mi bardzo niewygodnie się siedzi w nowej Delcie (jako kierowca, oczywiście).

Alan

Re: Artykuł o nowej Delcie

Post autor: Alan » 31 sie 2011, 16:41

Piękna jest i tyle :)

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: broker » 02 paź 2011, 2:15

Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: broker » 10 paź 2011, 9:40

Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet ? wojna żeńsko-męska [test autokult.pl]

:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: broker » 11 lis 2011, 2:07

Lancia Delta 1.6 Multijet Platino

Wbrew wszystkim

Koniec z legendą rajdów. Stara Lancia odchodzi do lamusa. Najnowsza Delta ma być przede wszystkim luksusowym kompaktem dla indywidualistów. Jesteś jednak w dużym błędzie, jeśli myślisz, że bohater tego testu to Fiat Bravo z barokowymi dodatkami stylistycznymi. Delta to coś znacznie więcej.


:link:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: broker » 30 lis 2011, 20:29

Lancia Delta 1.9 Multijet Hard Black - Lady in Black

Łatwo się w niej zakochać od pierwszego wejrzenia. Po pierwsze, to czystej krwi Włoszka, a one, jak wiadomo, sztukę uwodzenia opanowały do perfekcji. Po drugie, to Lancia Delta - a więc idealny przykład na potwierdzenie tej tezy. I w końcu po trzecie, w limitowanej wersji Hard Black wygląda wręcz nieziemsko!

:link:


Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

markus81172
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2008, 0:00
Lokalizacja: Opole (PL)/Pforzheim (D)

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: markus81172 » 25 gru 2011, 18:15

Moze nowa stronka, hobbystyczna, ale mysle ze sie rozwinie,
Polecam: www.lanciadelta-info.cba.pl

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: Tomzik » 12 sty 2012, 16:59

Wczoraj posiedziałem sobie w środku, jak również w Giuliet'cie.

Po pierwsze w Alfie fajniej mi się siedziało za kółkiem- wsiadłem, siedzisko nieco niżej i praktycznie w mig znalazłem dla siebie najwygodniejszą i najfajniejszą pozycję. W Delcie siedzi się chyba wyżej, trochę się naustawiałem zanim byłem w miarę zadowolony, chociaż to nie było to co w Alfie.

Przesiadka do tyłu przy ustawionych pod siebie fotelach ujawniła moim zdaniem przepaść. W Alfie praktycznie dotykałem (lekko, ale jednak) przedniego fotela kolanami, ponadto głowę miałem już na milimetry od dachu (zwłaszcza przy słupku tylnym) a przeciez wielce wysoki nie jestem (176cm). Ten sam test w Delcie zaskoczył mnie samego- miejsca chyba tyle co w Kappie- kolana ładnych 10cm od fotela, a i na łeb więcej przestrzeni. I też wygodniejsze ułożenie- w Alfie trochę jak na taborecie, w Delcie pełna kultura.

Podsumowując- jako kierowca- Alfa, jako pasażer- Delta ;)

A teraz trochę o wykonaniu.

Delta mnie trochę zawiodła.

Po pierwsze kierownica- miała być ładna i nawet jest, ale te ramiona malowane na srebrno niestety uginają się pod niewielkim nawet naciskiem palca- to niestety burzy wrażenie solidności. Plastik pod oknami na drzwiach nie rewelacyjny, ale ma znamiona miękkości, troszkę lepszy niż w Alfie. Za to gorzej wykonana (i to znacznie) obudowa kolumny kierownicy (tam gdzie stacyjka). Między górną a dolną połową szpara (za duża), ponadto jeden kant krzywo oszlifowany. Że można lepiej pokazuje Giulietta. Tam nie miałem szans się do tego elementu doczepić. Ponadto w Alfie wyłożono fajną, miękką gumę przy klamce wewnętrznej, dzięki czemu nic się nie rysuje a i nie ma żadnego chrobotu paznokcia (damskiego) o plastik. W Delcie w tym miejscu niestety jest plastik.

Co do designu wnętrza- wszyscy się zachwycają Alfą, ale ja miałem wrażenie, że patrzę na deskę... Syrenki. Dużo blachy i okrągłe elementy. Delta wygląda moim zdaniem o wiele nowocześniej i znacznie bardziej mi się podoba.

Niestety problem Delty polega na tym, że chcieli gadżeciarsko a wyszło kiepsko- chodzi o środkową konsolę, sterującą audio i klima oraz nawigacją. Chyba jest bardzo podobna jak w Bravo, tylko tam o ile kojarzę nie robili z tego cudów tylko umocowali na środku deski. W Delcie ten element odstaje, jakby spływa z góry. Ładnie wygląda, ale tylko do momentu gdy się okaże, że kiedy się to złapie od dołu to jest luz na pół centymetra, jakby miało zaraz odpaść. W tym momencie znów wrażenie solidności pryska jak mydlana bańka.

Jeszcze jeden element mi się nie spodobał- plastiki przy ostatnim tylnym okienku (tym za tylnymi drzwiami). Jasny i ciemny- oba luźne. Nie można było ich jakoś skręcić do kupy?

Owszem, to są bzdety, być może wielu tego nawet nie zauważy, ale po wczorajszej wizycie zrozumiałem, że sporo z tego, co wypisują w gazetach o naszych ulubionych autach niestety może być prawdą (dotąd uważałem, że "się czepiają"). To są szczegóły,ale nierzadko takie szczegóły właśnie decydują o odbiorze auta przez potencjalnego klienta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
miwis
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 666
Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: miwis » 15 sty 2012, 12:56

Nie ukrywam ,że powoli przymierzam się do Delty III lub Gulietty.Do tej pory faworyt to Delta III,jednak zasiałeś we mnie wątpliwości.Dlaczego przy okazji face liftingu nie poprawili tych niedoróbek?Czyżby wraz z nowym amerykańskim grillem ,amerykańska jakość wykończenia wnętrza stanowi jedną całość?
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:

Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: broker » 15 sty 2012, 13:02

Siedziałem w Delcie i Giulietta, zdecydowanie wolałbym Deltę.
Deltą też jechałem (2.0 diesel, 165 KM), wrażenia jak najlepsze.

To o czym pisze Tomzik to drobiazgi imho. W każdym razie mój brat i ja sam też przymierzamy się do Delty.
Będzie czadowo jak dwie Delty będą zajeżdżać na zjazdy rodzinne :D
Poza tym Lancie to ciągle rodzynki w 3city, tym większa frajda.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: Tomzik » 15 sty 2012, 19:41

miwis- jesli auto ma być "rodzinne", bierz bez wahania Deltę.

Giulietta moim zdaniem jest zbyt ciasna na podróż we czworo dorosłych ludzi. Jeśli dla dwójki- warto się przymierzyć, mi znacznie lepiej za kółkiem było w Alfie.

Co do tego co pisałem- owszem, broker ma rację, że to drobiazgi. Ale takie drobiazgi mogą się zdarzyć w Bravo a nie 1,5 raza droższej Delcie.

Albo druga opcja, co do której Lancia pewnie nie chciałaby się zgodzić- Delta nie jest premium a zwykłym, masowym kompaktem. Wtedy takie plastiki są ok. Dla premium- moim zdaniem nie.

Najlepiej będzie jak sobie pooglądasz sam ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3116
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Nuova DELTA (III) HPE

Post autor: broker » 15 sty 2012, 20:27

Lancia to marka subpremium ;)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nuova Delta (III) HPE

Post autor: Tomzik » 15 sty 2012, 20:30

Niestety sądząc po niedoróbkach jakościowych Delty to marka pospolitian ;)

A sądząc po Voyagerze to marka poor ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
thermano
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 750
Rejestracja: 13 kwie 2011, 7:50
Imię: Tomasz

Re: Nuova Delta (III) HPE

Post autor: thermano » 16 sty 2012, 8:27

Kupiłem Deltę mając 2 letnie Bravo Sport 1.9 MJ 150 KM . Zaczęły się problemy z miejscem z tyłu ( dzieci rosną a ja wielki chłop )
Oglądałem Giuliettę , ale mnie wewnątrz Bravo bardziej się podoba ( Sport w porównaniu do Alfy w "bieda" version ) Wnętrze tych samych , czyli nie za wielkich gabarytów . Wychodząc nieco zawiedziony z salonu zerknąłem na Deltę . Wsiadłem i ( w przenośni ) już nie wysiadłem .
Nie zauważyłem u siebie problemów opisywanych przez autora wątku - choć faktycznie srebro sprajem pryskane to nie jest aluminium :)
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło :(
-----------------------------------------

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5433
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Nuova Delta (III) HPE

Post autor: Tomzik » 16 sty 2012, 13:39

Ja oglądałem wersję "Chrysler grill", może zakaziła się od Voyagra, tym bardziej, że stała obok hehe ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”