Strona 20 z 41
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 14 gru 2012, 16:25
autor: Ecnelis
A tymczasem pierwsze teasery piątego przedstawiciela rodziny Special Limited Series prosto z "Ferrari Magazine":

Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 15 gru 2012, 18:10
autor: broker
^^^
Ferrari F150, taką ma roboczą nazwę. Dalej nie wiadomo jaka będzie oficjalna nazwa.
No faktycznie

Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 16 gru 2012, 12:28
autor: Saleen
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 18 gru 2012, 18:48
autor: broker
Jeśli to prawda, to może opóźnić wejście na rynek małego SUV-a Alfy ....
Maserati nie zwalnia tempa ? będzie także mniejszy SUV ?
-----------
I jeszcze Ghibli
Maserati Ghibli przyłapane na testach

Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 3:58
autor: broker
Maserati potwierdza konkurenta m.in. dla Audi R8 czyli model coupe GranSport, niezależnie od następców GranTurismo i GranCabrio. Wszystko w latach 2015-16.
Nie potwierdzają za to mniejszego crossa (segment D), poki co dalej tylko Levante (E).
Ciekawie wygląda prawa strona wykresu, z zaznaczonymi cenami. Szczególnie Ghibli będzie dostępny dla znacznie wiekszej grupy klientów. Levante też dziwnie tanie w najtańszej wersji i nawet Quattrporte będzie miało wyjściową cenę niższą niż stara generacja.
Generalnie wygląda na to, że Maserarti nie idzie z cenami w kosmos, tylko nastawiają się na większą sprzedaż. Skopią tyłki Niemcom ?
Sixth Maserati-model indeed called GranSport
Odp: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 6:54
autor: dawidson
Ghibli i czworo drzwi?
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 9:54
autor: Seth
chodzą słuchy, że będzie i czterodrzwiowe i dwudrzwiowe coupe na jego bazie.
Odp: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 14:47
autor: dawidson
Jeśli prawdą jest, że jego cena będzie się zaczynać od 80 tyś euro to moim zdaniem nie wytrzyma konkurencji z Niemcami.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 18:55
autor: broker
Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR

Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
Odp: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 19:09
autor: dawidson
broker pisze:Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR

Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
Z tym co wymieniłeś to już konkuruje quattroporte. Ghibli musiałoby by stanąć w szranki z M3, C63AMG, IS-F...
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Odp: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 19:15
autor: Dudi
dawidson pisze:broker pisze:Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR

Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
Z tym co wymieniłeś to już konkuruje quattroporte. Ghibli musiałoby by stanąć w szranki z M3, C63AMG, IS-F...
"... I guess it's just the way I'm wired."
Quattroporte konkuruje z szeroko pojętą "klasą S"

Odp: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 19:48
autor: dawidson
Dudi pisze:dawidson pisze:broker pisze:Na grafiku prostokąt Ghibli zaczyna sie raczej bliżej poziomu 60 tys a kończy na 80 tys EUR

Ghibli nie będzie konkurować z najtańszymi wersjami MB E klasa, BMW 5 czy Audi A6, ale z ich topowymi wersjami.
Jak najbardziej ten samochód powinien być niezłą konkurencją dla Niemców w tym segmencie (topowym).
Z tym co wymieniłeś to już konkuruje quattroporte. Ghibli musiałoby by stanąć w szranki z M3, C63AMG, IS-F...
"... I guess it's just the way I'm wired."
Quattroporte konkuruje z szeroko pojętą "klasą S"

To chyba jedynie w zamyśle kogoś w zarządzie firmy bo rozmiarami to chyba mu trochę brakuje.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 22:08
autor: broker
Quattroporte to dokładnie segment S (MB S-klasa czy BMW 7). Właśnie po to nowe Quattroporte jest większe od poprzednika, by wreszcie dopasować wymiary do konkurencji.
Ghibli to segment E. Wszystko się zgadza.
Odp: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 20 gru 2012, 22:59
autor: dawidson
To w takim razie gratulacje za stylistkę. Auto wydaje się sporo mniejsze, lżejsze i zwinniejsze niż niemiecka konkurencja.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
: 21 gru 2012, 9:10
autor: Seth
Właśnie po to nowe Quattroporte jest większe od poprzednika, by wreszcie dopasować wymiary do konkurencji.
a to poprzedniej generacji czegoś brakowało?
miała 5062mm długości! obecna ma 5263mm
dla porównania - krótkie BMW 7 F01 (jak QPorte wchodziło to było jeszcze E65) - ma 5072, czyli 1cm różnicy
A8 jest dłuższe - 5142mm
S klasa W221 - 5092mm w krótkiej wersji, 5226mm "w longu"
rozstawy osi z kolei wyglądają jeszcze bardziej na korzyść Maserati
stare QP - 3064, nowe - 3171
W221 - krótka - 3035, długa 3165
F01 - 3070/3210
A8 - 2992/3122
czyli Generalnie Quattroporte obecnie może konkurować z wydłużonymi wersjami segmentu F
a Ghibli będzie pełnoprawnym segmentem E - tylko raczej z E250CDI nie będzie konkurować - podejrzewana paleta silników pozwala sądzić, że nic poniżej mocnego V6 (benz i diesel? ) nie będzie wchodzić
więc raczej Jaguar XF