"jan123456" pisze:trzeba zacząć od tego czy przewody od tempomatu są podpięte pod sterownik silnika jest ich 6sztuk .5 idzie bezpośrednio do sterownika na jednym wisi napięcie po zapłonie/silnik 2,4 jtd bez zmiennej geometrii/
wg shematów elektrycznych w obydwu dieslach sa inne kolorystycznie kabelki przy tempomacie niż przy 2,0 benzynce
poza tym diesle i benzynkę ise inaczej podłaącza do sterownika silnika (pod inne piny)
zaczynam to powoli rozszyfrowywać:
na razie mam rozpiskę kabelków z wtyczki tempomatu:
Pin 1 - HR ? szaro ? czerwony
Pin 2 - NL ? czarno ? niebieski
Pin 3 - LB ? niebiesko-biały
Pin 4 - VG ? zielono ? żółty
Pin 5 - G ? żółty
Pin 6 - AR ? błękitno-czerwony (w wersji 2,0 20v)
L ? niebieski (w wersji 1,9 i 2,4 diesel)
Pin 3 (niebiesko- biały kabel) idzie do bezpiecznika nr 13 (10 A) w skrzynce bezp. koło kolana kierowcy (dolna ?sekcja? bezpieczników, najniższy rząd ? środkowy bezpiecznik)
jeżeli ktoś ma rozbabrane czy może to potwierdzić?
kolejne prace dalej jak lancia wróci z wymiany tulei stabka
a także wkrótce będzie opracowany manual podłączenia mp3 do ICS z navi i ze zmieniarką (gdyż w takiej wersji standardowy schemat podłączenia mp3 ni zadziała bo wtedy zmieniark korzysta z tych wejśc)