

co do spalania: Lyberka przy ciężkiej nodze na gazie potrafi pokazać 16l/100km - oczywiście komputer i na krótkim odcinku. Ale w spalanie Thesiski Autologic'a jakoś także mi się nie chce wierzyć - musiał bym zobaczyć na własne oczy

Kolego 200 na tempomacie to w rzeczywistości kilka kilometrów mniej na temat spalania przy tej prędkości i 5 biegowym automacie to "tylko w erze"natomiast co do diesli to robię jednorazowo dłuższe odcinki spala dużo mniej niż piszesz i nie rozlatuje się(AR 166- 6 biegów)."autologic" pisze: 14,4 korzystasz z całego stada 215 koni
co najciekasze przy 200 na tempomacie (cała północna autostrada hamburg-kołbaskowo przez byłe NRD-polecam pusto i równo)10,7 l/100 -pokażcie mnie jakiegokolwiek diesla o tej masie i mocy co zje mniej niż 13 litrów -o ile sie nie rozleci po długotrwałej jeździe z taka prędkością.
Kolego, z całym szacunkiem, chwalenie się, że osiągasz 200 między jednym zadupiem w Polsce a drugim, na drodze gdzie w najlepszym wypadku jest zasadne ograniczenie do 90 km/h, świadczy źle nade wszystko o Tobie."mirek0p" pisze:Kolego 200 na tempomacie to w rzeczywistości kilka kilometrów mniej na temat spalania przy tej prędkości i 5 biegowym automacie to "tylko w erze"natomiast co do diesli to robię jednorazowo dłuższe odcinki spala dużo mniej niż piszesz i nie rozlatuje się(AR 166- 6 biegów).
200 to osiąga się między Żabowem a Starym Czarnowem możemy potestować.
Coś czuję że te twoje wywody o tesce to czysty sen(jak piszesz pracownika ASO -lwa salonowego)
1. Co do zadupia to kolego widać że nigdy nie byłeś ani w Szczecinie ani Świnoujściu"Rafako" pisze:Kolego, z całym szacunkiem, chwalenie się, że osiągasz 200 między jednym zadupiem w Polsce a drugim, na drodze gdzie w najlepszym wypadku jest zasadne ograniczenie do 90 km/h, świadczy źle nade wszystko o Tobie."mirek0p" pisze:Kolego 200 na tempomacie to w rzeczywistości kilka kilometrów mniej na temat spalania przy tej prędkości i 5 biegowym automacie to "tylko w erze"natomiast co do diesli to robię jednorazowo dłuższe odcinki spala dużo mniej niż piszesz i nie rozlatuje się(AR 166- 6 biegów).
200 to osiąga się między Żabowem a Starym Czarnowem możemy potestować.
Coś czuję że te twoje wywody o tesce to czysty sen(jak piszesz pracownika ASO -lwa salonowego)
Zaś tzw. "testowanie" zazwyczaj oznacza wiele kompleksów u testującego.
Chcesz jeździć 200 czy 250 km/h? Jeździj! Na niemieckiej autostradzie (na odcinkach bez ograniczenia prędkości) lub na zamkniętym torze wyścigowym.
No...
...chyba, że Cię nie stać na dojazd do Niemieckiej granicy i przejechanie tych 100 km od Świecka do Berliner Ringu, na których obowiązuje 120 km/h (czego oczywiście biedni, niedowidzący Polacy nie zauważają). ...wtedy przyjmij moje wyrazy współczucia!!!
Co do tej całej dyskusji nt. spalania w poszczególnych pojazdach, myślę że jest śmieszna i nic konstruktywnego nie wnosi.
ad 1. W szczecinie byłem tylko 2 razy, to fakt. Wobec powyższego pytam Ciebie grzecznie czy pomiędzy miejscowościami, które wymieniłeś obowiązuje ograniczenie do 200 km/h?"mirek0p" pisze:1. Co do zadupia to kolego widać że nigdy nie byłeś ani w Szczecinie ani Świnoujściu"Rafako" pisze:Kolego, z całym szacunkiem, chwalenie się, że osiągasz 200 między jednym zadupiem w Polsce a drugim, na drodze gdzie w najlepszym wypadku jest zasadne ograniczenie do 90 km/h, świadczy źle nade wszystko o Tobie."mirek0p" pisze:Kolego 200 na tempomacie to w rzeczywistości kilka kilometrów mniej na temat spalania przy tej prędkości i 5 biegowym automacie to "tylko w erze"natomiast co do diesli to robię jednorazowo dłuższe odcinki spala dużo mniej niż piszesz i nie rozlatuje się(AR 166- 6 biegów).
200 to osiąga się między Żabowem a Starym Czarnowem możemy potestować.
Coś czuję że te twoje wywody o tesce to czysty sen(jak piszesz pracownika ASO -lwa salonowego)
Zaś tzw. "testowanie" zazwyczaj oznacza wiele kompleksów u testującego.
Chcesz jeździć 200 czy 250 km/h? Jeździj! Na niemieckiej autostradzie (na odcinkach bez ograniczenia prędkości) lub na zamkniętym torze wyścigowym.
No...
...chyba, że Cię nie stać na dojazd do Niemieckiej granicy i przejechanie tych 100 km od Świecka do Berliner Ringu, na których obowiązuje 120 km/h (czego oczywiście biedni, niedowidzący Polacy nie zauważają). ...wtedy przyjmij moje wyrazy współczucia!!!
Co do tej całej dyskusji nt. spalania w poszczególnych pojazdach, myślę że jest śmieszna i nic konstruktywnego nie wnosi.
2. Co do jazdy max. 90 km to mówią z regóły najniebezpieczni szoferzy
3. Jak będziesz miał okazję jechać ze Swiecka to się dowiesz ile jest kilometrów do ringu
4. max. 120 km/h do ringu to ktoś naopowiadał Tobie głupot (są odcinki bez ograniczeń) tak że nie musisz współczuć jak piszesz tym biednym niewiedzącym polakom
5.Mieszkam niedaleko granicy i z racji pracy bardzo często jestem w Niemczech ,Holandi lub we Włoszech
Reasumując kolego my o chlebie Ty o niebie.
Chyba mam jakiegoś wirusa. Zjada mi z tekstu wszystkie znaki interpunkcyjne"z1jaro" pisze:z całym szacunkiem jestem przeciw zagazowaniu thesisa mie poto sie kupuje auto za taka kase z gornej pułki jak niemozemy ja utrzymac po drugie tanio sie jezdzi ale silnik swoje dostanie i to wyjdzie z biegiem czasu poczytajcie troche na temat wpływu suchego paliwa na silnik....
To jaki jest wpływ "suchego" i "mokrego"paliwa na silnik"z1jaro" pisze:z całym szacunkiem jestem przeciw zagazowaniu thesisa mie poto sie kupuje auto za taka kase z gornej pułki jak niemozemy ja utrzymac po drugie tanio sie jezdzi ale silnik swoje dostanie i to wyjdzie z biegiem czasu poczytajcie troche na temat wpływu suchego paliwa na silnik....
Cóż, to typowo polski problem, że ludzie kupują pojazdy, na które ich nie stać. Faktem jest, że miło pokłuć sąsiada w oczy wozem, pal sześć że na paliwko kaski nie ma"z1jaro" pisze:z całym szacunkiem jestem przeciw zagazowaniu thesisa mie poto sie kupuje auto za taka kase z gornej pułki jak niemozemy ja utrzymac po drugie tanio sie jezdzi ale silnik swoje dostanie i to wyjdzie z biegiem czasu poczytajcie troche na temat wpływu suchego paliwa na silnik....
pamiętaj, gaz niszczy silniki, ale tylko tym, którzy go nie mają"z1jaro" pisze:z całym szacunkiem jestem przeciw zagazowaniu thesisa mie poto sie kupuje auto za taka kase z gornej pułki jak niemozemy ja utrzymac po drugie tanio sie jezdzi ale silnik swoje dostanie i to wyjdzie z biegiem czasu poczytajcie troche na temat wpływu suchego paliwa na silnik....