Strona 3 z 3
Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik
: 24 paź 2010, 23:08
autor: Gros
annubis17 pisze:gros pisze:annubis17 pisze:Chłodnica cała zasłonięta i ledwo co się wskaźnik wychyla ponad pierwszą kreskę przy jeździe w mieście... Grrrr...

walnięty termostat i jest pełen przepływ przez chłodnice

Też mi się tak wydaje, ale aż tak mocno by chłodził żeby w mieście przy zasłoniętej chłodnicy na pierwszej kresce siedział? Dwa razy tylko od czasu jak ją mam wskaźnik stanął na połowie.
Zwolniony z pracy, bez zarobków i jeszcze samochód się buntuje :/

Termostat sto parę złociszy nie wielki koszt ,ale dla bezrobotnego hm
tylko nie opieraj kartonu o chłodnice byś nie zagotował

laleczki
powodzonka w szukaniu pracy
Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik
: 24 paź 2010, 23:22
autor: annubis17
gros pisze:annubis17 pisze:gros pisze:annubis17 pisze:Chłodnica cała zasłonięta i ledwo co się wskaźnik wychyla ponad pierwszą kreskę przy jeździe w mieście... Grrrr...

walnięty termostat i jest pełen przepływ przez chłodnice

Też mi się tak wydaje, ale aż tak mocno by chłodził żeby w mieście przy zasłoniętej chłodnicy na pierwszej kresce siedział? Dwa razy tylko od czasu jak ją mam wskaźnik stanął na połowie.
Zwolniony z pracy, bez zarobków i jeszcze samochód się buntuje :/

Termostat sto parę złociszy nie wielki koszt ,ale dla bezrobotnego hm
tylko nie opieraj kartonu o chłodnice byś nie zagotował

laleczki
powodzonka w szukaniu pracy
Jakim cudem tu zagotować jak nawet dobrze rozgrzać się nie chce

Sto parę złociszy może kiedyś uda mi się uzbierać

Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik
: 25 paź 2010, 10:20
autor: Pingvin
Utnij pasek przy alternatorze, to Ci się szybciutko zagrzeje
A poważniej i na temat - poprzedniej zimy (ostrej przecież) nigdy nie miałem problemu z zagrzaniem 2.0 16vT. Wskazówka grzecznie wędrowała w górę aż do położenia pionowego.
Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik
: 28 paź 2010, 8:12
autor: Bichoń
Pingvin pisze:Utnij pasek przy alternatorze, to Ci się szybciutko zagrzeje
A poważniej i na temat - poprzedniej zimy (ostrej przecież) nigdy nie miałem problemu z zagrzaniem 2.0 16vT. Wskazówka grzecznie wędrowała w górę aż do położenia pionowego.
Przerabiałem kilka dni temu, w nieco innej wersji - odpadł mi alternator. Nie jest to najzdrowsze rozwiązanie dla silnika, chyba że ktoś przerabiać lancię na wersję z silnikiem chłodzonym powietrzem.
Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik
: 17 gru 2010, 22:27
autor: larry123
mam dwuletni termostat i naprawdę idzie mu cienko - no chyba że się popsuł, także zainwestuje w kartonik na połowę chłodnicy.
jeżeli mam walnięty termostat to dziękuje za taką technikę - oryginał wytrzymał trzynaście lat.