Strona 3 z 3

Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik

: 24 paź 2010, 23:08
autor: Gros
annubis17 pisze:
gros pisze:
annubis17 pisze:Chłodnica cała zasłonięta i ledwo co się wskaźnik wychyla ponad pierwszą kreskę przy jeździe w mieście... Grrrr... : cenzura :
walnięty termostat i jest pełen przepływ przez chłodnice :D
Też mi się tak wydaje, ale aż tak mocno by chłodził żeby w mieście przy zasłoniętej chłodnicy na pierwszej kresce siedział? Dwa razy tylko od czasu jak ją mam wskaźnik stanął na połowie.
Zwolniony z pracy, bez zarobków i jeszcze samochód się buntuje :/ : cenzura :
Termostat sto parę złociszy nie wielki koszt ,ale dla bezrobotnego hm
tylko nie opieraj kartonu o chłodnice byś nie zagotował :D laleczki
powodzonka w szukaniu pracy

Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik

: 24 paź 2010, 23:22
autor: annubis17
gros pisze:
annubis17 pisze:
gros pisze:
annubis17 pisze:Chłodnica cała zasłonięta i ledwo co się wskaźnik wychyla ponad pierwszą kreskę przy jeździe w mieście... Grrrr... : cenzura :
walnięty termostat i jest pełen przepływ przez chłodnice :D
Też mi się tak wydaje, ale aż tak mocno by chłodził żeby w mieście przy zasłoniętej chłodnicy na pierwszej kresce siedział? Dwa razy tylko od czasu jak ją mam wskaźnik stanął na połowie.
Zwolniony z pracy, bez zarobków i jeszcze samochód się buntuje :/ : cenzura :
Termostat sto parę złociszy nie wielki koszt ,ale dla bezrobotnego hm
tylko nie opieraj kartonu o chłodnice byś nie zagotował :D laleczki
powodzonka w szukaniu pracy
Jakim cudem tu zagotować jak nawet dobrze rozgrzać się nie chce :) Sto parę złociszy może kiedyś uda mi się uzbierać :)

Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik

: 25 paź 2010, 10:20
autor: Pingvin
Utnij pasek przy alternatorze, to Ci się szybciutko zagrzeje :D

A poważniej i na temat - poprzedniej zimy (ostrej przecież) nigdy nie miałem problemu z zagrzaniem 2.0 16vT. Wskazówka grzecznie wędrowała w górę aż do położenia pionowego.

Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik

: 28 paź 2010, 8:12
autor: Bichoń
Pingvin pisze:Utnij pasek przy alternatorze, to Ci się szybciutko zagrzeje :D

A poważniej i na temat - poprzedniej zimy (ostrej przecież) nigdy nie miałem problemu z zagrzaniem 2.0 16vT. Wskazówka grzecznie wędrowała w górę aż do położenia pionowego.
Przerabiałem kilka dni temu, w nieco innej wersji - odpadł mi alternator. Nie jest to najzdrowsze rozwiązanie dla silnika, chyba że ktoś przerabiać lancię na wersję z silnikiem chłodzonym powietrzem.

Re: Kappa - patent na niedogrzany silnik

: 17 gru 2010, 22:27
autor: larry123
mam dwuletni termostat i naprawdę idzie mu cienko - no chyba że się popsuł, także zainwestuje w kartonik na połowę chłodnicy.

jeżeli mam walnięty termostat to dziękuje za taką technikę - oryginał wytrzymał trzynaście lat.