Witam miałem kilka dedr 2.0 V8; 1,8 V16; 2,0 V16 muszę powiedzieć że ta ostatnia naprawde wciskała w fote, bez problemowe zagazowanie spalanie cykl mieszany ok 1,8 V16 9litrów 2,0 V16 12lirów na 100km
WADY - dedry to na pewno dzwiganie/wychylanie sie tyłu podczas wchodzenia w ostry zakret ALFA na pewno jest twardsza ale.. zato komfor jest inny,wbijając jedynke trzeba prawie stać
EKSPLOATACJA - bardzo tania
pozatym dedra jest chyba krutsza od alfy obydwa auta maja problem z widocznością z tyłu podczas cofania (alfa ma jeszcze wyżej tył), słupki itp.
OSOBIŚCIE BYŁEM BARDZO bardzo ZADOWOLONY dopuki nie przesiadłem sie do kappy
"zapierdalaki"
mam kappe 2,0T V20, kappe 2,4 V20(kombi), przywiozłem teraz delte HPE 2,0 16V
każdą sie jeździ inaczej:
delte HPE 2,0 16V na gwintowanym zawieszeniu + 15ki niski profil + siedzonka RECARO (sama trzyma sie drogi) jest odczuwalna predkość - w przyspieszeniu, jeździe oraz samym czuciu auta (no cóż małe ale zato bardzo sportowe)
natomiast
kappy to inna bajka tam sie to odczuwa w inny sposób nie czuje się tego aż tak tej predkości dopuki nie spojżysz w boczną szybe

, pozatym cisza i spokuj, jednym słowem ogromna przestrzeń i komfort do tego nie mała moc no i oczywiście radość
Pozdrawiam