Strona 3 z 13
Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 27 mar 2009, 10:12
autor: oswald
Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 27 mar 2009, 10:12
autor: Sebastian
Nat pisze:
A ja mam opinię w pół drogi. Tył Thesis uwazam za śliczny (jeden z ładniejszych posród współczesnych aut), przód brzydki.
Ja mam podobne odczucia.
Nat pisze: A multipla (przed ostatnim liftingiem który ja zbanalizował), jest tak brzydka, ze jak dla mnie- aż ładna. Po prostu wybitnie nietypowa. Odróżnia się w morzu anonimowych aut spod jednej sztancy. Nota bene kiedyś krótko jeździłem takim autem na gaz ziemny i zachowałem bardzo dobre wspomnienia.
Ja miałem okazje kilka razy się nią przejechać i muszę stwierdzić, iż to genialne auto, jeżeli chodzi o ten segment rynku. Zarówno wygląd jak i rozwiązania w kabinie niebanalne, acz funkcjonalne - a to się chwali. Ogólnie przyjemny samochód, z innym designem niż cała reszta 'pospólstwa'.
Pozdrawiam
Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 27 mar 2009, 13:16
autor: maciej_ignys
Szkoda bo autko nietuzinkowe.
Z przodu - *** dramat - z tyłu niesmaczna wariacja nt. Maseratti.
Ale środek ????
Absolutne niebo. A8 - piękne z zewnątrz - wewnątrz smutna szwardzwaldzka trumna. S-ka - z zewnatrz poprawna - wewnątrz przesłodzona rosyjska estetyka.
Tereska - cud miod i malina.
Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 24 kwie 2009, 19:27
autor: kaeres
Jestem jednym z nielicznych ludzi którym się Thesis podoba z przodu bardziej niż z tyłu.
W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 24 kwie 2009, 19:38
autor: wega
kaeres pisze:W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
Popieram.
Tylko qrna dlaczego ona jeszcze taka droga?!

Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 24 kwie 2009, 20:11
autor: spiko
Problem będzie z serwisowaniem takiego auta. Brak używanych części zamiennych może skutecznie zbić cenę.
Na szczęście jak na razie nie można narzekać na brak części - zarówno nowych jak i używanych. Dodatkowo część elementów pasuje z Alfy Romeo np. cały silnik 3.0 / 3.2 itd. Wydaje mi się też, że producent ma obowiązek przez ileś lat dostarczać części nowe do wcześniej produkowanego modelu. Oczywiście Thesis nie jest autkiem dla każdego a i serwisowanie ze względu na ilość elektroniki wymaga kogoś kto się po prostu na tym zna. Niemniej jednak to właśnie skomplikowanie techniczne jest jedną z wielu rzeczy jakie mnie w tym autku pociągają.
Cieszy mnie też fakt, że aut tych jest mało ponieważ uważam, iż właśnie to stanowi o ich wyjątkowości. Można spotkać wiele Mrecedesów, BMW ale Thesis już nie. Podobna sytuacja jest z Maseratti chociaż one są oczywiście jeszcze bardziej wyjątkowe i mało spotykane.
Zobaczymy jak się wszystko potoczy ale mam nadziej, że Thesis stanie się prawdziwym autkiem dla pasjonatów, hobbystów. Pamiętajmy, że jest mało modeli którym się to udaje. Być może autem hobbystycznym będzie również Alfa Romeo 164 (szczególnie Q4 / QV).
Pozdrawiam
Odp: Koniec Lancii Thesis?
: 02 maja 2009, 10:01
autor: kaeres
wega pisze:kaeres pisze:W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
Popieram.
Tylko qrna dlaczego ona jeszcze taka droga?!

Nie za bardzo rozumiem
Thesis droga ? (może jako nówka)
Wydłużona Lancia Thesis
: 14 maja 2009, 16:10
autor: Art92
nie wiem czy bylo,dosyć stary artykuł...
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... ,3089.html
W porównaniu do luksusowego modelu Lancii Stola została wydłużona o 60 cm, dostając dodatkową przestrzeń pomiędzy przednimi a tylnymi drzwiami. Daje to pasażerom podróżującym z tyłu większą przestrzeń na nogi. W sumie auto to ma 5.488 mm długości, co przekłada się na wagę pojazdu 2.030 kg. Dłuższa karoseria nadaje autu jeszcze bardziej eleganckiego wyglądu, porównywalnego nawet do modeli Maybacha.
Elegancja i luksus panuje także we wnętrzu auta. Dodatkowa przestrzeń została wyłożona drewnem, siedzenia pokryte są skórzanym obiciem, pasażerowie tylnych siedzeń mają możliwość elektrycznego rozkładania foteli. Dodatkowo w wyposażeniu znajduje się mała lodówka, system multimedialny, który umożliwia także wysyłanie i otrzymywanie maili oraz dostęp do internetu.
Pod maską kryje się silnik Lancii V6 o pojemności 3,2 litra, mocy 230 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 289 Nm. Mimo większego ciężaru auto osiąga 100 km/h z pozycji zatrzymanej w 9,2 sekundy i może jechać z prędkością 230 km/h.
Auto to jak zapewniają projektanci nie musi być tylko prototypem i może zostać na specjalne zamówienie wyprodukowane nawet w wersji opancerzonej. Jednak nie podali żadnych przybliżonych kosztów, jakie należałoby ponieść na zakup tego samochodu.
Odp: Wydłużona Lancia Thesis
: 14 maja 2009, 18:51
autor: oswald
Co prawda do ślubu byłem wieziony w zeszłym roku Lancią Thesis

, ale jechać takim longiem, to dopiero byłby wypas

Odp: Wydłużona Lancia Thesis
: 03 cze 2009, 20:19
autor: bogdan
Ciekawie to wygląda

Thesis - reklama
: 18 cze 2009, 20:16
autor: pms24
A ja postanowiłem dotac takom ciekawą reklame Lanci

mmiodzio [youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=h4YmT07GoO0&NR=1[/youtube]
Odp: reklama
: 21 cze 2009, 11:33
autor: ThemADI_NS
No i jest problem! Które piękniejsze? Zgrabne nogi, czy Thesis?

Odp: reklama
: 21 cze 2009, 12:38
autor: samuel
Nogi się postarzeją, a lancia zawsze będzie piękna choćby miała 40 lat

Odp: reklama
: 21 cze 2009, 21:43
autor: skromny555
Ad woce
Co jest lepsze ?
Żona ,czy piwo.
Piwi po 70-ątce smakuje tak samo.
Hihihihi
Odp: reklama
: 21 cze 2009, 21:51
autor: edym
a tu wyglada, ze mamy ciag dalszy...