skromny555 pisze:Szanowny kolego ,oczywiście że go masz ,nie ma innej opcji.Popatrz dobrze i go znajdziesz,co prawda trzeba się trochę pogimnastykować ale pod kolektorem wydechowym go znajdziesz.Taki poziomy pręt.Złap go kombinerkami i w prawo w lewo parę razy i powinno pomóc.A na przyszłość pamiętaj że trzeba co jakiś czas przegonić turbinkę ,niech wie po co jest.Pozdrawiam
No nie tak szybko... Ty piszesz o sztandze przy turbinie. Taka sztanga jest także w przypadku stałej geometrii bez zaworu overboost, np. u mnie. A kolega pyta o zawór overboost sterujący zmienną geometrią. Ten zawór przeważnie znajduje się przy pasie przednim nad chłodnicą i idą do niego wężyki podciśnienia. Czy ta wersja 1.9 JTD go posiada, to trudno mi powiedzieć z pamięci, ale po tych cieniutkich wężykach możesz go rozpoznać.