Fiat Bravo II (2007-2014)
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Fiat Bravo II
256 koniuszy z poczciwego 1.4 T-Jet to jest coś.Chyba odrzucę swoje obawy i zacznę myśleć poważnie aby podkręcić mojego T-Jet'a do 170-180 KM.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Fiat Bravo II
A w Brazylii kombinują , żeby przedłużyć życie obecnemu Bravo ... I wygląda to obiecująco BRAVO EXTREME : http://moto.onet.pl/345830,12993342,1,z ... ml?node=27
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło

-----------------------------------------
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Fiat Bravo II
Lenistwo się kłaniathermano pisze:A w Brazylii kombinują , żeby przedłużyć życie obecnemu Bravo ... I wygląda to obiecująco BRAVO EXTREME : http://moto.onet.pl/345830,12993342,1,z ... ml?node=27



Zajrzyj na poprzednią stronę

Re: Fiat Bravo II
Ciekawy FL Bravo sfotografowany przed siedzibą Chrysler'a w Dubaju (?).
Spied ? Refreshed Fiat Bravo


Spied ? Refreshed Fiat Bravo


Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Bravo II
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Fiat Bravo II
W artykule wspomnieli coś o Kia Ceed. Nie mam pojęcia jak będzie się sprawować obecna generacja, ale poprzedni Ceed to w porównaniu do Bravo katastrofa. Sorry, nie do Bravo, prawie do każdego innego kompaktu.
Miałem okazję jechać 3-4 letnim Ceedem, przebieg 60 tys km. Właściwości jezdne czy zestopniowanie skrzyni - dno. Pojęcie frajda z jazdy jest czymś z gatunku S-F w tym samochodzie. Pozycja za kierownicą słabizna. Ja nie pamiętam auta, którym mi się gorzej jechało.
Najgorsze były jednak dźwięki z kabiny - tam po prostu wszystko skrzypi. Tu nie chodzi o jakieś świerszcze, wrażenie słabego montażu i niskiej jakości materiałów jest dominującym odczuciem podczs jazdy, tak to wszystko w środku lata.
Po tym doświadczeniu mam nieodparte wrażenie, że po VAG doczekaliśmy się następnych mistrzów marketingu: koncern Hyundai-Kia.
Oni są lata świetlne za europejską konkurencją, no chyba, że coś się zmieniło wraz z nowymi modelami 2012, ale wątpię, żeby aż tak a tym bardziej, żeby mogli być w czymkolwiek lepsi.
VAG robi chociaż dobre samochody, bezczelnie twierdzą, że najlepsze, co jest nieprawdą, ale pomaga im machina prasowa nieźle nakierowana na propagowanie tego właśnie koncernu.
Teraz odnoszę wrażenie, że jesteśmy świadkami jeszcze większego kłamstwa, ktoś robi słabe samochody a twierdzi, że są bardzo dobre. Znów przychylność prasy jest zastanawiająca.
Miałem okazję jechać 3-4 letnim Ceedem, przebieg 60 tys km. Właściwości jezdne czy zestopniowanie skrzyni - dno. Pojęcie frajda z jazdy jest czymś z gatunku S-F w tym samochodzie. Pozycja za kierownicą słabizna. Ja nie pamiętam auta, którym mi się gorzej jechało.
Najgorsze były jednak dźwięki z kabiny - tam po prostu wszystko skrzypi. Tu nie chodzi o jakieś świerszcze, wrażenie słabego montażu i niskiej jakości materiałów jest dominującym odczuciem podczs jazdy, tak to wszystko w środku lata.
Po tym doświadczeniu mam nieodparte wrażenie, że po VAG doczekaliśmy się następnych mistrzów marketingu: koncern Hyundai-Kia.
Oni są lata świetlne za europejską konkurencją, no chyba, że coś się zmieniło wraz z nowymi modelami 2012, ale wątpię, żeby aż tak a tym bardziej, żeby mogli być w czymkolwiek lepsi.
VAG robi chociaż dobre samochody, bezczelnie twierdzą, że najlepsze, co jest nieprawdą, ale pomaga im machina prasowa nieźle nakierowana na propagowanie tego właśnie koncernu.
Teraz odnoszę wrażenie, że jesteśmy świadkami jeszcze większego kłamstwa, ktoś robi słabe samochody a twierdzi, że są bardzo dobre. Znów przychylność prasy jest zastanawiająca.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5431
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Fiat Bravo II
Najbardziej mi się podoba komentarz:
"Skoro wygląd Bravo opisano "no cóż..." to w takim razie wygląd Octavii trzeba skomentować "Panie idź pan w ch**""
"Skoro wygląd Bravo opisano "no cóż..." to w takim razie wygląd Octavii trzeba skomentować "Panie idź pan w ch**""

Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Fiat Bravo II
Zdolny copywriter + odpowiednie fundusze = sukces medialny (czasem i rynkowy).broker pisze: Po tym doświadczeniu mam nieodparte wrażenie, że po VAG doczekaliśmy się następnych mistrzów marketingu: koncern Hyundai-Kia.
Oni są lata świetlne za europejską konkurencją, no chyba, że coś się zmieniło wraz z nowymi modelami 2012, ale wątpię, żeby aż tak a tym bardziej, żeby mogli być w czymkolwiek lepsi.
VAG robi chociaż dobre samochody, bezczelnie twierdzą, że najlepsze, co jest nieprawdą, ale pomaga im machina prasowa nieźle nakierowana na propagowanie tego właśnie koncernu.
Teraz odnoszę wrażenie, że jesteśmy świadkami jeszcze większego kłamstwa, ktoś robi słabe samochody a twierdzi, że są bardzo dobre. Znów przychylność prasy jest zastanawiająca.
BTW
Nic nie kosztuje drożej od pieniędzy...
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Fiat Bravo II
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Bravo II
Totalnie nie ogarniam dlaczego Bravo sprzedaje się tak słabo. Piękne auto, dobrze wykonane za przyzwoite pieniądze a jednak nie sprzedaje się 

Re: Fiat Bravo II
Może dlatego, że premierę miał w 2006 roku? Przez ten czas VW zdążył wprowadzić i wycofać 6 generację golfa, obecnie ma na rynku 7, opel ma astrę od 2009 roku, kia też wprowadziła nową ceed, skoda, seat, ford i inni też nie próżnują. A fiat coś jakby zapomniał, że w obecnych czasach 7 lat produkcji tego samego modelu bez większych modernizacji to cała wieczność.Helios pisze:Totalnie nie ogarniam dlaczego Bravo sprzedaje się tak słabo. Piękne auto, dobrze wykonane za przyzwoite pieniądze a jednak nie sprzedaje się
Kappa LS 2,0 20V 95'
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12273
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Fiat Bravo II
Nie zapomniał, tylko specjalnie tak robi. Czy taka strategia się opłaci, zobaczymy za kilka latCzyzyk pisze:Może dlatego, że premierę miał w 2006 roku? Przez ten czas VW zdążył wprowadzić i wycofać 6 generację golfa, obecnie ma na rynku 7, opel ma astrę od 2009 roku, kia też wprowadziła nową ceed, skoda, seat, ford i inni też nie próżnują. A fiat coś jakby zapomniał, że w obecnych czasach 7 lat produkcji tego samego modelu bez większych modernizacji to cała wieczność.Helios pisze:Totalnie nie ogarniam dlaczego Bravo sprzedaje się tak słabo. Piękne auto, dobrze wykonane za przyzwoite pieniądze a jednak nie sprzedaje się

Re: Fiat Bravo II
Póki co widzimy na załączonym obrazku, że chyba jednak do końca się nie sprawdza, 28 tyś. sztuk za 2012 rok, a golf nie wiem, strzelam- pół miliona? Na mój gust fiat sam sobie strzela w kolano. Zmierza to do tego,ze w niedalekiej przyszłości fiat będzie miał na rynku tylko 1 gracza i to w klasie aut małych- pandę która jako tako się chyba sprzedaje. Klasa średnia -nie ma przedstawiciela (crome jeszcze produkują?), klasa wyższa- nie ma przedstawiciela, kompakt- kuleje. Gdzie te czasy kiedy fiat był potentatem z własnymi modelami,miał przedstawiciela chyba w każdej klasie co prawda słabymi jakościowo ale jednak. To se (chyba) ne vrati 

Kappa LS 2,0 20V 95'
Re: Fiat Bravo II
Patrząc chociażby po rodzimym rynku, czyli Italii i ostatnich wynikach sprzedażowych, jest gorzej niż źle.
3 główne marki koncernu sporo tracą.
No ale czego się można spodziewać, modele stare.
A na dodatek np. AR tylko 2.
To źle wróży na przyszłość.
3 główne marki koncernu sporo tracą.
No ale czego się można spodziewać, modele stare.
A na dodatek np. AR tylko 2.
To źle wróży na przyszłość.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była