Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
: 25 wrz 2010, 23:28
Problem w tym, że jednak się to Fiatowi nie opłaca- zobacz ile jeździ takich 166, nie mówiąc o Kappie czy Thesis a ile A6, Omeg, piątek czy E-klasy.. Nawet francuzów więcej śmiga- 605/607, XM, teraz C6, Safranek..
To niestety segment, w którym jedzie się na opinii marki i zdecydowana większość nawet nie pomyśli o włochu tej klasy, bo "przecie to złom", a dobre auta Fiat produkuje może i owszem, ale malutkie. Natomiast najlepsze i najbardziej prestiżowe są "niemce"- "i to się wie".
Byliby chętni- na pewno Fiat by tego nie zlekceważył. Popatrz ile wyszło przez te 7 lat egzemplarzy Kappy- tyle pewno Merc sprzedał swego okulara w rok, no, może półtora..
Taki lajf..
To niestety segment, w którym jedzie się na opinii marki i zdecydowana większość nawet nie pomyśli o włochu tej klasy, bo "przecie to złom", a dobre auta Fiat produkuje może i owszem, ale malutkie. Natomiast najlepsze i najbardziej prestiżowe są "niemce"- "i to się wie".
Byliby chętni- na pewno Fiat by tego nie zlekceważył. Popatrz ile wyszło przez te 7 lat egzemplarzy Kappy- tyle pewno Merc sprzedał swego okulara w rok, no, może półtora..
Taki lajf..