Strona 3 z 3

Re: Delta 1,8 - czy pasuje silnik 2,0

: 16 lis 2010, 20:54
autor: tc130
A jak auto jest takie fajne to chetnie kupie bo silnik mam :)

Re: Delta 1,8 - czy pasuje silnik 2,0

: 17 lis 2010, 11:03
autor: vanisch
mac1us pisze:Nie macie problemu, ale w autach w tym wieku i przy tych przebiegach panewki nieuchronnie się zbliżają do wymiany. Nie wiem, czy np. Tobie gros wiadomo, że Fiat jako producent wałów na 100% w wypadku 2,0 16v(nie wiem jak z innymi, ale pewnie też) nie przewidział szlifów z tego względu, że wał jest azotowany. Ogólnie do remontów silników potrzeba kogoś kumatego, a w szczególności w takim wypadku, bo ja osobiście znam kilka silników, które po szlifie nie przejechały nawet 1000 km, a znów co do remontu, a pompa oleju była ok.

Gdybym pisał post dla posta to miałbym ich ze 3000, a nie 500 przez rok.
Jak Ci się nie chce szukać to napiszę, że do Delty będzie plug&play pasował 1,8 16v, 2,0 16v, 2,0 16vt no i diesel 1,9, bo jest przecież większy od 1,8, będzie również pasował 1,7 ts, 1,8 ts 1,8 16v ts 2,0 16v ts, 2,5 v6 2,0d od Alfy 155. Wejdzie również 2,0 20v oraz 2,0 20vt od np. Fiata Coupe, ale wtedy trzeba wyciągać silnik do wymiany paska rozrządu.

W Twoim przypadku gra nie warta zachodu lepiej robić remont lub sprzedać auto i kupić inne, ale rób co chcesz to Twoje auto.
Zrobiłem ponad 10tys po szlifie i póki co-odpukać ;) - jest ok, to chyba zależy też od osoby która to robi, bo są mechanicy i "mechanicy".