
ps. nic nie jest za darmo , takie rzeczy to teraz tylko w Erze
"Michaelll" pisze:Delta 2.0 16v to nie jest wolne auto; ma 9 sekund do 100 km/h to tyle ile nowy Golf 2.0 150 KM... v-max Delta ma wyższy; powinny iść równo spod świateł. Łeb w łeb powinna iść także z najnowszym Civicem 1.8... 1.4 zostaje daaaaaaaaaleko w tyle.
Pozdrawiam
Odkopałem stary post , ale dopiero teraz się w niego wczytałem . Z całym szacunkiem , ale coś chyba pomyliłeś z tymi biegami ..."ww296" pisze: ponoiewaz akurat w delcie 2.0 16 V sa one krotki - osobiscie jedna z pierwszych modyfikacji ktorych dokonalem bylo zmienienie przelozenia 5-tego biegu poniewaz seryjnie naprawde byl krotki - mozna bylo dokrecic do odciecia nawet moim slabym samochodem przy 4 000 rpm bylo okolice 100 km/h a to jednak lekka przeaada wygodna predkosc podrozna (halas silnika od 4 000 na dluzszej tyrasie byl uciazliwy..
4 przepustnice jest bardzo trudno dostroic , 9tys w tym silniku nawet przy kutych czesciach to juz ostra jazda"Marek_Krupa" pisze:Jak miło, tak wiele Coupeciarzy.
Jeżeli chodzi o motor 2/16v to w pierwszej kolejności zrób wolny wydech bez kata i z dwoma przelotowymi tłumikami. Przelotowymi w pełni a nie jak to często bywa z niby sportowymi tłumikami. Popraw wlot do filtra powietrza powiększając 2X jego średnicę. Poprowadż zimne powietrze, łapane na przodzie przy chłodnicy, rurą o tej dużej średnicy. Załuż do orginalnego filtra sportowy wkład. Nie zakładaj stożka jeżeli chcesz mieć dłużej dobre pierścienie tłokowe i piękną gładź. Jeżeli zależy Ci bardzo na mocy to wyślij wałki rozrządu do Świątka. Rewelację daje zmiana dolotu i zastosowanie 4 przepustnic. Możesz jeszcze zdjąć blokadę odcięcia zapłonu. Silnik daje duże możliwości. Mnie dzielnie służył w Coupecie a jazda zaczynała się powyżej 3000 obr/min. Musisz jednak wiedzeć że silnik posiada zły stosunek s/d i dlatego przekraczanie 9000 obr/min na orginalnych częściach, może się fatalnie zakończyć.