Lybra 1.9 JTD - falowanie wolnych obr. przy włączonej klimie
Re: Lybra 1.9 JTD - falowanie wolnych obr. przy włączonej kl
a czy przy wymianie sprężarki nie trzeba ściągać czynnika, a po montażu nowej sprawdzić szczelność układu i ponownie nabić?
Re: Lybra 1.9 JTD - falowanie wolnych obr. przy włączonej kl
Wypadałoby tak zrobić jeśli jest się ekologicznym człowiekiem. Inna opcja - przy wymianie sprężarki czynnik sam ucieknietigerr pisze:a czy przy wymianie sprężarki nie trzeba ściągać czynnika, a po montażu nowej sprawdzić szczelność układu i ponownie nabić?

Jest:
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Re: Lybra 1.9 JTD - falowanie wolnych obr. przy włączonej kl
Ale jest różnica potem w serwisie klimy! Bo jeśli ktoś ściągnie Ci powiedzmy 500 gram czynnika to ma Twoje 500gr! Czyli do pełnego potrzebowałeś max 150-200gr. A jak spuścisz jak największy druciarz czynnik to nie dość że zadupczys czynnikiem wszystko wokoło to kontrast który jest w czynniki zapierdzieli wszystko i trzeba będzie go zmyć żeby widzieć w razie ewentualnej kiedyś nieszczelności gdzie jest dziura.
Re: Lybra 1.9 JTD - falowanie wolnych obr. przy włączonej kl
mi chodziło o to że za te 120-160zł będę miał komplet zrobiony czyli wymiana sprężarki z opróżnieniem i nabiciem klimy moim czynnikiemCodee pisze:Wymiana sprężarki na nową zajmuje 30 minut! Najpierw odkręcasz imbus z rurkami klimy potem kompresor ( 4 śruby na klucz 13 ). Za ten koszt wymiany miałbym opróżnienie i napełnienie klimy oraz 0,7 na pocieszenie + SPRITE
pozdrawiam

Obdzwoniłem wielu mechaników i ceny za komplet czyli to co napisałem powyżej były od 220zł do 350zł. Te 120-160zł to ceny od moich stałych mechaników u których regularnie naprawiam auta (a mam ich kilka).
O tym opróżnianiu i nabijaniu napisałem bo myślałem że sugerujesz że wymiana sprężarki jest prosta i że mogę zrobić ją we własnym zakresie
