Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Moderator: stabraf
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Ok, w porównaniu do Audi czy VW dużo, trzeba wziąć poprawkę na ilość sprzedawanych szyb do Kappy, a VAG.
Jednakże zawsze pozostaje używka (wiem, wiem, trzeba odpowiednio wyciąć, by nie uszkodzić uszczelki) lub ubezpieczenie szyb za 80zł/rok.
Jednakże zawsze pozostaje używka (wiem, wiem, trzeba odpowiednio wyciąć, by nie uszkodzić uszczelki) lub ubezpieczenie szyb za 80zł/rok.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Pokaż mi coś "taniego" do kappyFXX pisze:Zatem pytam o jakich częściach i jakich cenach mówisz.

Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Klocki hamulcowe,rozrząd do diesla,sworzeń wahacza,tuleje tylnego zawieszenia,tarcze hamulcowe,drążki kierownicze,tuleje przednich wahaczy,przeguby,łozyska kół,manszety przegubów, blablabla... płyn do spryskiwaczy 

-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
A te ceny porównujesz do czego??Alan pisze:Klocki hamulcowe,rozrząd do diesla,sworzeń wahacza,tuleje tylnego zawieszenia,tarcze hamulcowe,drążki kierownicze,tuleje przednich wahaczy,przeguby,łozyska kół,manszety przegubów, blablabla... płyn do spryskiwaczy
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Coś czego się na początku uczepiłeś - amory. 350zł za najdroższe Kayaba to nie jest jakaś wygórowana cena, zwłaszcza, że za 250zł można również kupić i to nie firmy krzak. Chcesz porównania? Proszę, moja Alfa 156, auto o segment niższe, a amor na przód do tej wersji kosztuje ok 500zł, o tyle wolę nawet nie myśleć i nie mówię o nivo.
Tarcze, klocki są w normalnych cenach, nie wspominając już o wymiennych sworzniach wahaczy przednich - TRW kosztuje 80zł. We wspominanej przez mnie Alfie/Lybrze trzeba cały za circa 400zł kupować.
Tarcze, klocki są w normalnych cenach, nie wspominając już o wymiennych sworzniach wahaczy przednich - TRW kosztuje 80zł. We wspominanej przez mnie Alfie/Lybrze trzeba cały za circa 400zł kupować.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Same cześci "eksploatacyjne", a jak spojrzysz do epera to co wtedyFXX pisze:Coś czego się na początku uczepiłeś - amory. 350zł za najdroższe Kayaba to nie jest jakaś wygórowana cena, zwłaszcza, że za 250zł można również kupić i to nie firmy krzak. Chcesz porównania? Proszę, moja Alfa 156, auto o segment niższe, a amor na przód do tej wersji kosztuje ok 500zł, o tyle wolę nawet nie myśleć i nie mówię o nivo.
Tarcze, klocki są w normalnych cenach, nie wspominając już o wymiennych sworzniach wahaczy przednich - TRW kosztuje 80zł. We wspominanej przez mnie Alfie/Lybrze trzeba cały za circa 400zł kupować.

Ostatnio zmieniony 26 wrz 2013, 21:45 przez matfiej, łącznie zmieniany 1 raz.
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Haha nie no teraz mnie rozłożyłeś na łopatki... Patrzysz na ceny z ePERa i po takich cenach kupujesz części? Nie bądź śmieszny...
Ale jeśli chcesz to sprawdź sobie cenę przedmiotu zwanego tuleja giętka filtru powietrza do Lybry 1,9JTD CF2. Potem Ci podam dokładną cenę jaką zapłaciłem w ASO za ten element...
Ale jeśli chcesz to sprawdź sobie cenę przedmiotu zwanego tuleja giętka filtru powietrza do Lybry 1,9JTD CF2. Potem Ci podam dokładną cenę jaką zapłaciłem w ASO za ten element...
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
To Ty nie bądź smieszny bo bardzo wiele rzeczy do K dostępnych jest tylko z oryginału.FXX pisze:Haha nie no teraz mnie rozłożyłeś na łopatki... Patrzysz na ceny z ePERa i po takich cenach kupujesz części? Nie bądź śmieszny...
Nie chcęFXX pisze:Ale jeśli chcesz to sprawdź sobie cenę przedmiotu zwanego tuleja giętka filtru powietrza do Lybry 1,9JTD CF2. Potem Ci podam dokładną cenę jaką zapłaciłem w ASO za ten element...

Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Większość cen w ePERze jest z nieba wzięta i nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Pomijam już fakt, że wersje online są stare, bo z okolic 2005-2007 roku.
Proszę podaj mi cenę i nazwę elementu, który jest taki drogi do Kappy.
Tylko proszę o elementy, których nie można zastosować z rynku wtórnego i których rzeczywiście cena jest wysoka.
Proszę podaj mi cenę i nazwę elementu, który jest taki drogi do Kappy.
Zatem? Konkrety.matfiej pisze:To Ty nie bądź smieszny bo bardzo wiele rzeczy do K dostępnych jest tylko z oryginału.FXX pisze:Haha nie no teraz mnie rozłożyłeś na łopatki... Patrzysz na ceny z ePERa i po takich cenach kupujesz części? Nie bądź śmieszny...
Tylko proszę o elementy, których nie można zastosować z rynku wtórnego i których rzeczywiście cena jest wysoka.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Chociażby stabilizator przedni występujący tylko w całości, półosie napędowe (przegub wew z półosią), zawieszenie silnika, osłony silnika, nadkola, itp,itd.FXX pisze:Większość cen w ePERze jest z nieba wzięta i nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Pomijam już fakt, że wersje online są stare, bo z okolic 2005-2007 roku.
Proszę podaj mi cenę i nazwę elementu, który jest taki drogi do Kappy.
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
W zeszłym roku wymieniałem, w Wieluniu zresztąFXX pisze:Hmmm z tego co przeczytałem na naszym forum to nową szybę (wprawdzie nie ori) można mieć w okolicach 1000zł z montażem (zwykłą, nieatermiczną). To aż tak dużo?

KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Dobra padłem... Osłona silnika - 100zł nowa na Allegro. Nadkola również są na Allegro. Stabilizator? Da się wymienić tuleje, które kosztują tyle co flaszka.
Z półosią owszem jest problem, ale to nie tylko w Kappie i problem jest tylko wtedy kiedy się wyrobi kielich. Sam przegub wewnętrzny jest dostępny. Co do zawieszenia silnika, nie wiem o którym dokładnie elemencie mówisz, więc się nie odnoszę.
Z półosią owszem jest problem, ale to nie tylko w Kappie i problem jest tylko wtedy kiedy się wyrobi kielich. Sam przegub wewnętrzny jest dostępny. Co do zawieszenia silnika, nie wiem o którym dokładnie elemencie mówisz, więc się nie odnoszę.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 22 lis 2009, 21:27
- Imię: Jarosław
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Oryginalny Boschowski przepływomierz do 2.0 turbo 16V kosztuje zdaje się ponad 2 tys. PLN. Jeśli ktoś wyciągnie to za powiedzmy 800 PLN, to biorę dwa na zapas.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
-osłone za 100 to se możesz wFXX pisze:Dobra padłem... Osłona silnika - 100zł nowa na Allegro. Nadkola również są na Allegro. Stabilizator? Da się wymienić tuleje, które kosztują tyle co flaszka.
Z półosią owszem jest problem, ale to nie tylko w Kappie i problem jest tylko wtedy kiedy się wyrobi kielich. Sam przegub wewnętrzny jest dostępny. Co do zawieszenia silnika, nie wiem o którym dokładnie elemencie mówisz, więc się nie odnoszę.

-przegub wew marki noname
-poduszki silnika w większości tylko oryginał w cenach wysokich
-tuleje na stabilizatorze, ciekawe


-nadkola z allegro, hmmm pozwól, że przemilczę
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 wrz 2013, 0:06
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Kappa - usterkowość, eksploatacja...
Ale wywiązał się temat, dzięki serdecznie za odpowiedzi. Wiem doskonale że ceny w porównaniu do Poloneza są na pewno duże. Zanim podejme decyzję o kupnie, chcę wiedziec jak może drogo być. Nie chcę być głupkiem który kupi a potem nie będzie mial za co naprawić, albo jeździć rozpadającym się autem, dlatego korzystam z opinii u źródła - włascicieli 
