Nie rozumiem za bardzo do czego pijesz, autor szuka auta, chce się doradzić co wybrać więc chyba logiczne że polecam mu produkt sprawdzony i spełniający kryteria. A już totalnie nie wiem gdzie masz wielki tunel w E39... w porównaniu do kappy to tunel w beemce jest tyci tyciTomzik pisze:Tak się zawsze zastanawiam - dlaczego kierowcy BMW mają poczucie wyższości swych aut spowodowane wielkim tunelem środkowym i małą ilością miejsca w kabinie?goldixll pisze:rozejrzał bym się na twoim miejscu za E39Masz sedana, napęd na jedynie słuszną oś,

Tomzik pisze:Ten tylny napęd to może i jest jedynie słuszny dla sportowych aut (przy czym nie mam na myśli aut typu Tigra czy Puma), ale w limuzynie klasy wyższej moim skromnym zdaniem nie ma żadnego znaczenia w życiu codziennym która oś jest napędzana, a już w ogóle nie czaję tego w odniesieniu do modelu 520i, bo M5 to jeszcze bym zrozumiał.
Jechałem jako pasażer taką 530i i jedyne co mnie urzekło w porównaniu do Kappy to cichutko, jedwabiście i równiutko pracujący silnik R6. Ale tylny napęd - jakoś nie poczułem, żeby auto składało się w zakręty 2 razy lepiej...
Ile posiadałeś lub użytkowałeś przez dłuższy okres aut z tylnym napędem ?? Bo jeśli nie widzisz różnicy w pokonywaniu zakrętów przednio i "tylno napędowcem" to nie mamy o czym rozmawiać. Różnica jest i to duża zresztą życia nie oszukasz a w życiu zawsze lepiej się pcha niż ciągnie


