Strona 3 z 4

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 0:00
autor: Bartek-Lodz
Aku można nie odpinać byle by kluczyka nie przekręcić. W Teresce nawet jak cewka się wypnie to błąd zostaje i trzeba lapka podłączać do wykasowania checka.

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 10:30
autor: belial666
Jest fajnie,ale wróćmy do instrukcji i do wykonywanych czynności

Czy w tym przypadku gdy wtyczka jest rozebrana do golasa i przewody wystają
To czy nieprawdopodobne jest spiecie ?
Czy mogę ten zabieg wykonać bez odpinania aku,bez obawy że coś....?

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 11:02
autor: Bartek-Lodz
Oczywiście, że najbezpieczniej odpiąć aku - to samo tyczy się spawania.

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 13:55
autor: LUKIThesis
Problem tkwi w przyswojeniu informacji, że bez włączonego zapłonu odpinanie wtyczek nie powoduje zapisu błędu, a jedynym powodem odpinania aku jest bezpieczeństwo by nie mieć większych kosztów w plecy gdy nagle poduszce zechce się wystrzelić zaś gdy rozbieramy wtyczki zawsze trzeba być ostrożnym i najbezpieczniej piny wyjmować po kolei, od razu lutując i izolując, lub spinać w innej kości. Zawsze trzeba uważać by nie powstało zwarcie i to nie tylko w przypadku poduszek.

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 14:45
autor: Flyman
LUKIThesis pisze:Zawsze trzeba uważać by nie powstało zwarcie i to nie tylko w przypadku poduszek.
To bardzo trafna teza.

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 17:25
autor: belial666
Bartek-Lodz pisze:Oczywiście, że najbezpieczniej odpiąć aku - to samo tyczy się spawania.
I oto chodziło
Odnoszę się do zdjęć,opisu itd
Nie widzę by autor odpiął tylko wtyczkę
Myślę że żak zrozumie


Ps:Lepiej zapobiec niż leczyć

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 19:05
autor: LUKIThesis
Belial jak już chcesz to oczywiście należy odpinać aku nawet przy wyjmowaniu connect. Jeśli robi się tak jak Ty to tym bardziej .
Flyman napisał Ci jak jest do tego Bartek wyjaśnił pewną zależność,a Ty dalej swoje .
Na przykład ,connect wyjmowałem po dziesięć razy i nigdy aku nie odpinałem jak również dyplomowany inżynier nakazuje , tak też przy całej reszcie podzespołów, które posiadają kostki . Jedynie odpinam tam gdzie znajduje się sam przewód zasilający (plus) by zapobiec zwarciu w razie zetkniecia do masy . Przy wyłączonym zapłonie można odpinać i rozbierać kostki tylko trzeba pamiętać zależność, o której napisał Bartek.

Reasumując , zawsze odpinaj akumulator ;)

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 26 wrz 2014, 20:03
autor: Flyman
Pisałem, by nie powodować niepotrzebnych spięć. Dajcie już, Koledzy, spokój.
Chciałbym, abyśmy uporządkowali temat raz na zawsze i ustalili, gdzie się znajdują załączki odpowiedzialne z błędy airbag.
Pomijając oczywiście błędy wywołane awarią centralki, bo taki też miałem i centralka poszła do wymiany.

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 28 wrz 2014, 13:26
autor: AQQ2009
Witajcie.
Nie mam sił do tego błędu, połączenia zrobione naprawdę porządnie i schludnie jednak nurtuje mnie nadal ta okropna informacja nieuzbrojonej poduszki i prośba o wyłączenie silnika, nie mam pojęcia co dalej gdzie szukać i wg.

Napinacz pasa? -jak wygląda? czy ktoś wymieniał?
Centralka? -gdzie jej szukać (od poduszki pasażera? czy jedna główna?)
Mata pasażera? - jak to obejść (wymienić?)

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 28 wrz 2014, 14:32
autor: Flyman
Zbychu, wyświetla Ci konkretnie takie błędy?

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 28 wrz 2014, 16:10
autor: AQQ2009
Flyman pisze:Zbychu, wyświetla Ci konkretnie takie błędy?

to moje pytania do was;)

wyświetla mi błąd
Air Bag system falout
SWITCH OFF ENGINE
DO NOT PROCEED
Po odpaleniu wyświetla mi taki komunikat.

jak jest tylko włączony zapłon wyświetla jedynie airbag system falout.

Wiec niby nie ma ciśnienia do wystrzelenia poduszki?
jak mam to rozumieć?

: 28 wrz 2014, 17:41
autor: Flyman
Musisz koniecznie podłączyć auto pod kompa i odcztać błędy. Inaczej to możesz pruć całą furę.

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 03 lip 2015, 12:54
autor: AQQ2009
Pozwolilem sobie odświeżyć temat gdyż potrzebuje pomocy w związku z kostką maty pasażera jest ich pod spodem sporo a wolę mieć pewność jak narazie są tylko domysły ktoś z was wie która to menda;)????

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 03 lip 2015, 13:47
autor: belial666
Po sznurku do kłębka...

Re: Thesis - naprawa błędu poduszki powietrznej pasażera AIR

: 03 lip 2015, 14:58
autor: AQQ2009
heh wiadomo ale temperatura po prostu wykańcza właśnie wróciłem z pod fotela ale nie wiem są dwie dwu kablowe i ta wiązka w żółtej koszulce izolacyjnej od strony guzików wychodzi z fotela w tylnej części ale nie wiem.