Nawet z 95 były nabijane a do najnowszych się nie zaliczająBorek pisze:O ile pamiętam to chyba w starszych Kappach były gałki nakręcane, a w nowszych nabijane (niestety...).
Kappa - gałka zmiany biegów
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Panowie mam gościa który robi takie rzeczy ze skóry na dosyć dobrym poziomie , potrzebuje jakiegoś małego plastikowego logo Lancia , celem zrobienia gałki od biegów z logiem plus obszyta na nowo skórą , bryloczki itp szukałem nic , emblemat taki jak na kierownicy by pasował idalnie 

Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Też onegdaj przerabiałem temat. Wybrałem gałe z Alfy 164 - ładna, skórzana, dobrze leży mi w łapie
. Pasuje idealnie.

- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Popróbuj szukać na eBay'u - ale nie tylko na ogólnym (.com) tylko na poszczególnych "rynkach": (co.uk; .it; .de; i tak dalej)...MaciekTOS pisze:Panowie mam gościa który robi takie rzeczy ze skóry na dosyć dobrym poziomie , potrzebuje jakiegoś małego plastikowego logo Lancia , celem zrobienia gałki od biegów z logiem plus obszyta na nowo skórą , bryloczki itp szukałem nic , emblemat taki jak na kierownicy by pasował idalnie
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
- barad_duur
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 31 gru 2010, 0:50
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Czersk/pomorskie
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Odświeżę temat. Orientuje się ktoś jaki jest numer katalogowy gałki do Kappy? Jakby coś to zmieniało to 2.0 20v VIS 1996r.
Znalazłem w dobrej cenie gałkę od Fiata Marea nr katalogowy 1769720614. Na zdjęciach wygląda identycznie ale czy będzie pasować?
Znalazłem w dobrej cenie gałkę od Fiata Marea nr katalogowy 1769720614. Na zdjęciach wygląda identycznie ale czy będzie pasować?
Kappa 2.0 VIS '96
Tylu idiotów wokół a tak mało amunicji...
Tylu idiotów wokół a tak mało amunicji...
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
pasuje gałka z opla (chyba) made by norauto. Jedyny problem to zbyt duża średnica pirścienia blokady wstecznego o ok 1 mm. Trzeba wykazać się sporą dozą cierpliwości i oszlifować go ładnie. Koszt to 35 zeta + 1,5 godziny na dopasowanie wszsytkiego. Wygląda nieźle. I najważniejsze: JEST CAŁA.
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7362
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE
<<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE



Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Witam.
Ja postawiłem na regenerację gałki. Kiedy kupiłem Kappę gałka już była lekko pokruszona. Po krótkim czasie odpadły dwa większe kawałki. Pozbierałem to wszystko i za pomocą butaprenu z bazaru za 4 PLN skleiłem to co się dało. Resztę ubytków odtwarzałem za pomocą zwykłego białego akrylu. Potem użyłem skóry cielęcej w miarę dobrze wyszpaltowanej (tzn. skrawanej od spodu), chodzi o to, żeby była w miarę cienka (im grubszy kawałek skóry tym trudniej ją ładnie ułożyć). Od spodu gałki wkleiłem pierścień z tektury o średnicy większej niż pierścień do podciągania ręcznego. Na koniec obklejałem stopniowo gałkę starając się to jakoś pozawijać. Gałka ma już ponad 2 lata i wygląda jak na zdjęciach. Wadą takiego rozwiązania jest to, że nie wiem jak mam wrzucać biegi
ale to nie problem, bo już pamiętam, gdzie jest każdy bieg 




Ja postawiłem na regenerację gałki. Kiedy kupiłem Kappę gałka już była lekko pokruszona. Po krótkim czasie odpadły dwa większe kawałki. Pozbierałem to wszystko i za pomocą butaprenu z bazaru za 4 PLN skleiłem to co się dało. Resztę ubytków odtwarzałem za pomocą zwykłego białego akrylu. Potem użyłem skóry cielęcej w miarę dobrze wyszpaltowanej (tzn. skrawanej od spodu), chodzi o to, żeby była w miarę cienka (im grubszy kawałek skóry tym trudniej ją ładnie ułożyć). Od spodu gałki wkleiłem pierścień z tektury o średnicy większej niż pierścień do podciągania ręcznego. Na koniec obklejałem stopniowo gałkę starając się to jakoś pozawijać. Gałka ma już ponad 2 lata i wygląda jak na zdjęciach. Wadą takiego rozwiązania jest to, że nie wiem jak mam wrzucać biegi






Kappa 2.0 20v 155KM
Re: Kappa - gałka zmiany biegów
Tak to wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.