Strona 3 z 3
Re: Kappa - geometria kół
: 12 cze 2015, 22:52
autor: MaciekTOS
Wszystko się okaże po oponach jak zdejmiemy po sezonie Panowie

Re: Kappa - geometria kół
: 13 cze 2015, 22:29
autor: Maniak
AUTODATA 2003 mówi :
Przód 0*10' +- 10'
Tył 0*23' +- 10'
Specjalnie podjechałem do kolegi sprawdzić.
pozdrawiam brać klubowiczów.
Re: Kappa - geometria kół
: 14 cze 2015, 21:28
autor: ts345
faraon pisze:MaciekTOS pisze:Przód mam 0 tył -1 Na zwykłej lini .Ustawiane miałem laserowo kąty i zbieżność podpatrzyłem na monitory jak koleś robił wszystko poustawiał na zieloną skale wg rocznika modelu itp I już sam nie wiem dobrze jest czy żle
przód - OK
tył - KO
Andrzej, czy tak jest OK?
lewy przód
PK -0 st 30 min
WSZ 2 st 30 min
zbieżność 0 st 00 min
prawy przód
PK -0 st 15 min
WSZ 2 st 05 min
zbieżność 0 st 01 min
sumaryczna zbieżność 0 st 00 min
odchylenie toru jazdy -0 st 01 min
lewy tył
PK -0 st 25 min
zbieżność 0 st 15 min
pawy tył
PK -0 st 20 min
zbieżność 0 st 16 min
sumaryczna zbieżność 0 st 31 min
kąt znoszenie 0 st 00 min
pozdrawiam ts
Re: Kappa - geometria kół
: 14 cze 2015, 22:40
autor: faraon
W załączeniu masz stronę z serwisówki - tam nie wartości kątowych w zbieżności. Nie wiem jak interpretować wyniki które podałeś w poprzednim poście. Jeśli chodzi o przód to wg mnie jest OK, ale tył - nie wiem.
Zbieżność kappa.pdf
Re: Kappa - geometria kół
: 15 cze 2015, 10:57
autor: Hobbysta
Witam!
Dla porównania załączam plik z regulacji mojej Kappy:
- Pomiar wejściowy - to wartości przed regulacją (po wymianie końcówki drążka kierowniczego),
- Dane pomiarowe - to dane z bazy danych przyrządu pomiarowego (Bosch - w bazie nie było JTD),
- Pomiar wyjściowy - to dane po regulacji.
Dla ułatwienia odczytu:
- kolor zielony - mieści się w zakresie tolerancji,
- kolor czerwony - wartość poza zakresem dopuszczalnym.
W przypadku mojego samochodu, tylko wyprzedzenie sworznia zwrotnicy po regulacji jest nieco poza zakresem dopuszczalnym (wartość nieregulowana).
Pozdrawiam