BT nie polecę, bo w grupie Fiata nie używałem żadnego.
Próbowałeś AlfaOBD?
Swoją drogą nie wiem czy w modułach na BT też był problem z nadmiarowym rezystorem.
[/quote]
AlfaOBD próbowałem, niestety w ogóle.
Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
W takim układzie, prawdopodobnie masz "nadmiarowy" rezystor 121, którego się trzeba pozbyć.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
Tak, skoro ten na kablu się łączy, a BT żadnym programem nie chce załapać.
Trzeba go rozebrać i na płytce odnaleźć rezystor z numerem 121, a następnie wylutować, wyciąć etc.
Trzeba go rozebrać i na płytce odnaleźć rezystor z numerem 121, a następnie wylutować, wyciąć etc.
Peugeot 508 II SW 1.6pT
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Peugeot 308 II 1.6bHDI
Były:
Volvo S60 R-Design D5
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 17 kwie 2014, 10:06
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
Ok. Dzięki - spróbuję 
