Strona 3 z 3
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
: 21 sty 2018, 13:50
autor: GriszaDG
BT nie polecę, bo w grupie Fiata nie używałem żadnego.
Próbowałeś AlfaOBD?
Swoją drogą nie wiem czy w modułach na BT też był problem z nadmiarowym rezystorem.
[/quote]
AlfaOBD próbowałem, niestety w ogóle.
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
: 21 sty 2018, 14:17
autor: FXX
W takim układzie, prawdopodobnie masz "nadmiarowy" rezystor 121, którego się trzeba pozbyć.
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
: 21 sty 2018, 15:30
autor: GriszaDG
FXX pisze: ↑21 sty 2018, 14:17
W takim układzie, prawdopodobnie masz "nadmiarowy" rezystor 121, którego się trzeba pozbyć.
W BT?
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
: 21 sty 2018, 15:33
autor: FXX
Tak, skoro ten na kablu się łączy, a BT żadnym programem nie chce załapać.
Trzeba go rozebrać i na płytce odnaleźć rezystor z numerem 121, a następnie wylutować, wyciąć etc.
Re: Delta III 2.0 M-jet – sterowanie DPF’a
: 21 sty 2018, 22:02
autor: GriszaDG
Ok. Dzięki - spróbuję
