Strona 3 z 3
Re: Kappa - zbieżność
: 26 lut 2012, 9:39
autor: topcio
Części zawiasu i buda są wspólne to zapewne i parametr zbieżności będzie identyczny
Re: Kappa - zbieżność
: 26 lut 2012, 16:43
autor: mikaeltdi
topcio1 pisze:Części zawiasu i buda są wspólne to zapewne i parametr zbieżności będzie identyczny
Ale 100% czy hm ...też mi się wydaje że powinno być tak samo ale jednak diesel trochę cięższy

...
dzięki za podpowiedz i
Pozdrowionka
Re: Kappa - zbieżność
: 04 maja 2013, 22:46
autor: Michor
Jest cięższy - i dlatego masz sztywniejsze sprężyny.
I w efekcie stoi tak samo.
Re: Kappa - zbieżność
: 04 maja 2013, 22:52
autor: volf
Według danych technicznych waga w zasadzie identyczna dla wszystkich wersji...
Re: Kappa - zbieżność
: 04 maja 2013, 22:53
autor: Michor
tak, ale serwisówka mówi o 3 typach sprężyn, do tego każdy typ w (jeżeli dobrze pamiętam) 2 odmianach-
Różnica jest imho bo 2,4 JTD czy 3.0 to zupełnie inna waga niż 2.0 czy 2.0t. (a tym bardziej 2.0t16)
Re: Kappa - zbieżność
: 04 maja 2013, 23:05
autor: volf
2.0t16V waży 1480kg
2.4TDS-1485kg
3.0 man-1510kg
Powyższe dane wg instrukcji, różnice naprawdę minimalne, chyba, że w rzeczywistości jest inaczej

Re: Kappa - zbieżność
: 04 maja 2013, 23:23
autor: Michor
O.
Rzeczywiście różnice małe. Załączam serwisówkę dla poparcia.
W R19 pomiędzy 1.4 (najlżejszy silnik) a 1.8 16v (najcięższy) niby też tylko 50kg różnicy, a 1,4 na sprężynach z 1.8 stoi jak koza, a 1.8 na sprężynach z 1.4 siada
