Strona 21 z 26

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 21 lut 2012, 9:56
autor: Nat

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 22 lut 2012, 10:53
autor: Seth
co marudzisz, że adaptacyjny?

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 26 lut 2012, 21:16
autor: Saleen
Lancia Thema 3.6 Executive @Auto Świat
Obrazek

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 10:59
autor: Helios
Wg mnie spalanie 14 litrów w mieście przy takich parametrach to nie jest wygórowany apetyt na paliwo ;)

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 11:36
autor: Seth
bo nie jest. ale AŚ się musiał do czegoś przyczepić - zwłaszcza,że 14 litrów po mieście to jest osiągalne minimum. u mnie średnio wyszło 15 z groszami i to też jest niezły wynik

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 11:53
autor: KrzychuKrzys
Wersja Executive, a w specyfikacji felgi 18".
Moim zdaniem Auto Świat jak zwykle nieuczciwy. Cena jest okazyjna, Thema startuje od 183 000zł podczas gdy porównywana E-klasa od 234 000zł.
Ale dobrze że w ogóle ją polecili jako alternatywę dla Mercedesa...

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 12:32
autor: Seth
Executive 3.6 startuje od 212 więc nie oszukali :) z oponami faktycznie, bo Executive ma fabryczne 20ki, (spalanie też podali dla 20", bo dla 18" jest bodajże 13,8 w mieście)
co do cen jeszcze
E-klasa o podobnych osiągach zaczyna się od 186tys. (E250CGI), O podobnym silniku/mocy, od 247 500zł (E350CGI) - więc nie wiem, skąd Twoja wartość, bo jeśli z E300, to dlaczego :)

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 12:34
autor: Nat
Seth pisze:co marudzisz, że adaptacyjny?
A co, nie wolno mi? :)

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 12:37
autor: Seth
adaptacyjny dobra rzecz. Gorzej, że dopinany :)

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 12:43
autor: Nat
Seth pisze:adaptacyjny dobra rzecz. Gorzej, że dopinany :)
Właśnie tak. I steruje ustrojstwem elektronika :(
Nie wiem jak w Lancii Themie, ale nie we wszystkich autach jest to skuteczne rozwiązanie. Stąd moje obawy.

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 13:07
autor: Seth
tam, gdzie dopinany jest przód do tyłu, nie ma tragedii, gorzej jak na odwrót :)
btw. Thema z autogalerii w czwartek będzie online

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 13:30
autor: Nat
Akurat w Themie właśnie przód jest dopinany.

Jeszcze o audio Themy:

"Lancia Thema AWD w Genewie zadebiutuje wyposażona w system audio przygotowany przez legendarnego producenta hip-hopowego Dr. Dre. Na audio Beats by Dr. Dre składają się trzy głośniki 3.5 calowe na desce rozdzielczej oraz dwa 3.5-calowe zamontowane w tylnych drzwiach, średnio i wysoko tonowe. Wrażanie basowe dostarczają dwa głośniki nisko tonowe. O efekt dźwięku przestrzennego dbają dwa głośniki 6x9 calowe oraz 8 calowy zamontowany z tyłu. System Beat by Dr. Dre zapewnia wrażenia studia nagrań, które możemy odczuć w kabinie samochodu."

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 13:48
autor: Seth
no to właśnie piszę, że jak jest dopinany przód do tyłu (defaultowo RWD, AWD w razie czego) to jest nieźle, zdecydowanie gorzej jest w drugą stronę, kiedy tył do przodu się doczepia

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 14:14
autor: Nat
Seth pisze:no to właśnie piszę, że jak jest dopinany przód do tyłu (defaultowo RWD, AWD w razie czego) to jest nieźle, zdecydowanie gorzej jest w drugą stronę, kiedy tył do przodu się doczepia
OK, z kontekstu brzmiało to wyłącznie jako ogólna zasada, stąd moje usiłowania doprecyzowania ws. Themy ;)

Re: Lancia Thema/Chrysler 300

: 28 lut 2012, 14:17
autor: Seth
zobaczymy w praktyce :)