Re: Kąski warte uwagi.
: 22 sie 2023, 23:39
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
... Cx41 powyżej 120 km/h dawało o sobie znać w postaci zawirowań w małżowinach usznych a powyżej 140 km/h ich graniczną wytrzymałośćpietrek125 pisze: ↑26 sie 2023, 17:05 Tam chałas powoduje cała karoseria z Cx41 do tego szyby boczne są dość głęboko osadzone w ramkach drzwi, plus uszczelki też nie zadobrze przelegaja... akurat czy duża szyba czy mała z trójkącikem nie ma tu dużego znaczenia... otwierany trójkącik za to też na pewno nie podnosi szczelności, i jest powodem dodatkowych drzwięków...
Gamma ani Delta nie chwali się lepszym Cx a Gammą da się jechać 120 z otwartymi oknami a w Delcie można dostać szału, nawet pustego wydechu nie słychać.
... Garbus to rzeczywiście oprócz niezaprzeczalnych zalet i motoryzacyjnych "przełomów" jest również uosobieniem ludzkiego cierpienia i osobistych tragedii, myślę, że jak dobrze pogrzebać w historii motoryzacji to takich faktów i historycznych dokumentów można by wielu markom przypisać. Dlatego też i do motoryzacji należy mieć dystans, który zapewni większy lub mniejszy obiektywizm w jej ocenianiu i opiniowaniu.pietrek125 pisze: ↑27 sie 2023, 8:43 Ojej... nie kazdego było stac na limuzynę typu Garbus... ludzie musieli się zadowolić szmelcem w postaci Poloneza... a tak przy okazji... jeżeli Garbus byl taki zajebisty to z skąd Ojciec wie ile trwa wyciąganie silnika z niegoi tez nierozumiem jak można uważać za kultowy pojazd którego pomysłodawcą byl jeden z największych zbrodniarzy w świecie, a jego konstruktor musiał zaglądać przez ramię inżyniera który odchodząc z poprzedniej firmy przez pomyłkę zabrał z sobą teczkę z dokumentacją... o pracownikach przymusowych którzy tracili życie tworząc potęgę tej zacnej marki niespominając...
... co do plagiatu to VW Czechom wypłaciło odszkodowanie, a co do "przełomu" to płyta podłogowa i silnik w zasadzie nie do zajechania, zawieszenie też miał całkiem dobre. Generalnie to szmelc szmelcem ale wyprodukowali tego ponad 20 mln sztuk, auto potrafiło edukować jako proste skrzyżowanie prostoty z cechami pełnowartościowego samochodu. Renowacja mojego 1302 to była prawdziwa przyjemność no może poza cenami części zamiennymi ale i tak tańszymi niż "noski" do Borewiczapietrek125 pisze: ↑27 sie 2023, 12:04 PS Adam uświadom mnie jakie to zalety, jakie to "przełomy" posiadał Garbusbo ja nic takiego w tym plagiacie nie znajduję... może z prespectywy 1939 coś by się tam znalazło, ale w 60tych latach to był technologiczny szmelc na poziomie Żuk-a w latach 90tych...