Post
autor: Wilkin » 25 sie 2016, 16:23
Z czasem się wyrabia metal pod gumami.
Jak szukałem stabilizatora to pokazało mi dwa rodzaje. Z tym że ten drugi występował tylko w 3.0 Automacie i różnił się wygięciami.
Taki pech że mam akurat dwie takie i zamontowałem powiedzmy standardowy drążek. I nigdzie nie ma możliwości zawadzenia. Sztywność nadwozia ok.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
